- Cine s-a intors? - Am intrebat eu si am sarit de pe canapea, iar pe usa aparu Bonnie. M-am incruntat si am facut un pas in fata, privindu-mi "prietena" cum intra pe usa, lasand capul in jos. I-am aruncat o privire lui Matt care era furios si aproape o strangea de gat. Wow.. Nu l-am mai vazut niciodata asa. Se pare ca dupa ce in sfarsit a uitat-o , ea a venit inapoi.
- Ce cauti aici?- Stiu ca nu sunt bine venita, dar.. Stiu ca am gresit cand am fugit de voi.. Imi pare rau.
- Tu stii macar ce i-ai facut lui Matt? Stii macar cat a suferit dupa tine? Stii macar cat am plans eu pentru ca ai plecat? Nu! Nu cred ca stii! Stii ceva? Mai bine pleaca. Nu te mai vreau inapoi.. Poti sa te duci la Jessica.
- Poftim? De unde stii de..
- E sora mea. Si daca nu vrei sa ajungi in starea in care e ea acum, cred ca mai bine ai pleca.
- Ce i-ai facut? - Intreba aceasta revoltata.
- Ce merita.
- Nu te credeam asa.
- Pe mine? Nici eu nu te credeam o lasa fara scrupule , Bonnie. Esti o persoana falsa.
- M-ai mintit, M! La ce te asteptai? Sa iti sar in brate dupa ce am aflat cu ce te ocupi?
- Doar stii ca nu ti-as fi facut rau si ca te-as fi protejat!
- Mi-a fost frica.
- Da-mi timp. Nu pot sa te primesc asa inapoi. Uite-te putin la Matt. Uite-te in ce stare l-ai adus.
- Stiu si imi pare rau. Fac orice.. Doar iarta-ma. Nu iti cer sa ma primesti inapoi, Matt. Vreau doar sa ma ierti. - Spuse aceasta, iar o lacrima i se scurse pe obraz. Primul meu impuls a fost sa ma duc sa o imbratisez, dar Razvan ma tinu langa el. Bonnie se intoarse si pleca, iar Matt dadu un pumn in perete in urma ei.
- Calmeaza-te. Nu merita..
- Reusisem sa trec peste si acum apare inapoi in viata mea. Cum sa ma calmez? Trebuia sa plece dracu' de tot si sa nu se mai intoarca.
- Gata, Matt.
*
- I-ai rupt mana, femeie! - Se rasti Aiden la mine cand intra in casa. Eram abia la al 3-lea fisier si parola era imposibil de spart. Cred ca isi intareste sistemele de securitate de cel putin 4 ori pe luna pentru ca unele sunt imposibile.
- Simti cumva ca imi pasa?
- Nu. Dar simteam nevoia sa iti spun. Unde e Razvan?
- Face dus. - Am spus eu plictisita, bagand un alt stick. - In fine.. Continua tu pentru ca vreau si eu sa fac un dus. Am avut parte numai de proaste astazi.
- Si presupun ca una din ele a fost Jess. Intelege ca trebuia sa o aduc aici.. Cu siguranta afla ceva Max de la ea si nu puteam sa risc.
- Aham.. Si asta e singurul motiv , nu?
- Da.. Ce alt motiv as mai putea avea?
- Sa te culci cu ea! - Am spus eu indignata si am inceput sa urc scarile. L-am auzit pe Aiden oftand, dar am deschis usa de la camera, zarindu-l pe Razvan doar intr-un prosop si cu picaturi de apa scurgandu-se pe corpul sau. Mi-am muscat buza si m-am apropiat de el, punandu-mi mainile pe umerii sai.
- Chef de ceva? - Intreba acesta senzual si se apleca spre mine.
- Nu in seara asta, Casanova . Vreau sa fac dus si sa dorm. Vezi ca a venit Aiden.
- Stii ca o sa trebuiasca sa cobori, nu?
- Da.
Razvan P.D.V.
Am privit-o cum se indreapta spre baie, inchizand usa in urma ei. Dupa cum am mai spus.. Femeia asta ma innebuneste si ma face sa o doresc non-stop. Am scuturat capul, dupa care mi-am tras pe mine o pereche de boxeri Calvin Klein, dupa care o pereche de pantaloni de trening putin mai stramti si am coborat la parter. Aiden statea pe canapea cu laptop-ul in fata.
- Ce naiba e asta? - L-am auzit spunand destul de tare.
- Ce s-a intamplat?
- Cred ca avem probleme. Am uitat total.
- Ce?
- GPS. Laptop-ul are GPS si cred ca Max il poate controla de la departare. La dracu'!
- Calmeaza-te! Nu poti dezactiva?
- Ba da, dar nu aici. Trebuie sa ajung la sediu si pana ajung la sediu Max ar putea face si altceva.
- Ia masina mea. E in garaj...
- Si tu?
- O anunt pe M dupa ce termina si venim si noi.
- Si pregatiti-va de calatorie.
- Ce calatorie?
- Mergem in Elvetia.
- De ce?
- Sunt sigur ca acolo sunt actele. Am mai discutat cu el si stiu ca acolo isi tine lucruri importante. Dar nu cred ca e la o banca.
- Si atunci de ce mai spargem parolele?
- Pentru a afla locatia si tot ce ne trebuie.
- Cum spui tu. Eu o sa vorbesc cu ea.
- Va astept acolo in maxim 3 ore. - Spuse acesta si dupa iesi din casa. Asta da rasturnare de situatie. Am oftat si mi-am trecut o mana prin par. Crizatei mele nu prea o sa-i placa. Am inceput sa urc scarile, oprindu-ma in fata usii. Am apasat pe clanta si am intrat in dormitor, gasind-o pe M, imbracata.. sau mai bine spus dezbracata... Avea un halat din satin pana la jumatatea coapsei de un rosu aprins.
- Arati excelent, iubire. - I-am spus eu si m-am apropiat de ea, sarutand-o delicat pe buze. - Dar.. Trebuie sa plecam.
- Unde?
- La sediu.. A aparut o problema. Se pare ca Max poate coordona laptop-ul de la distanta si Aiden s-a dus acolo sa vada ce poate sa faca. Si maine plecam spre Elvetia.
- Poftim?
- Da.. Aiden a spus ca e aproape sigur ca acolo sunt actele. Plus ca e mai bine. Ne putem ascunde pana terminam.
- Dar nu vreau sa merg la sediu. Sunt obosita.
- Ramai singura?
- Nu. Vreau sa stai cu mine.
- Doar stii ca nu se poate.
- Stiu,stiu.. Ma imbrac si mergem.
Mi-am luat o pereche de blugi si un tricou, dupa care am coborat la parter sa o astept pe M. Spre surprinderea mea, in living se afla...