- Mai trebuie sa mai ajunga inca cineva.. A spus ca intarzie cateva minute. - Am aprobat cu o scurta a capului. Am mai vorbit, pana vocea lui Matt se auzi din nou. - Uite-l ca vine. - Am intors capul si am privit catre persoana care venea spre noi. Nu i se cunostea bine fata, dar cand veni mai aproape mi-am dat seama cine e. Am ramas intepenita, privindu-l.. Era Razvan, imbracat total diferit fata de la birou. Purta o camasa nagra si stramta, jeans tot negri, iar camasa i se mula perfect pe corp. Mi-am dat seama ca il priveam insistent, asa ca m-am intors. A salutat si s-a asezat langa mine.. Fuck you, Razvan.. Nu te puteai aseza mai incolo? Respiratie nu imi mai era nici decum regulata, ci putin sacadata.
- Doar nu aveti sa stati si sa vorbiti toata noaptea, nu? - Se auzi vocea lui Razvan de langa mine. L-am privit si i-am observat zambetul specific lui. S-a intors spre mine si imi lua mana intr-a lui. - Te bagi la un concurs? Sau ti-e frica?
- Ma provoci? - I-am spus pe un ton senzual, ceea ce l-a uimit putin.
- Da. Primul care termina 20 castiga.. Daca pierzi imi faci o favoare. Orice.. - Spuse si imi facu cu ochiul, dupa care ma trase dupa el. Nu m-am impotrivit.. Nu stiu de ce, dar nu vreau sa refuz provocarea. Si sper ca o sa castig.. Doar nu e prima oara in viata cand beau. - Patruzeci shooturi de tequila. - Pff.. Tequila? Floare la ureche.
- Nu ai de gand sa ma imbeti, nu? - S-a apropiat de mine, avand fata la cativa centimetri de a mea. M-am tras putin inapoi, deoarece aveam impulsul de a-l saruta. Uff.. Ce imi faci tu mie!
- O sa o faci singura. Incepem?
- Sigur.. - Am inceput asa zisul concurs. Poate nu mai era ca inainte,dar nu era rau. Am luat penultimul pahar si l-am baut.
- Stop! - L-am trantit pe tejghea si l-am privit acid.
- Pff.. Diferenta de unul.
- Scuze pisicuto, dar ai pierdut. - Nu am miscat privirea, ci era inca atintita spre el, analizandu-l. Dupa 19 shooturi inca mai eram destul de constienta..sper.. Nu stiu de ce, dar singurul lucru pe care vreau sa il fac este sa il sarut. Privirea mi-a cazut spre buzele sale, dar am retras-o imediat.
- Si ce trebuie sa fac?
- Vedem mai tarziu. - Spuse el si ranji. A mai comandat doua pahare de Whiskey. Mi-am intors privirea spre masa la care am stat. Nu mai erau multe persoane acolo, deci trebuiau sa fie pe ringul de dans. Muzica se auzea tare in tot clubul. Am auzit un sunet inalt si am observat paharul de whiskey din fata mea. Am luat o gura din el si l-am pus la loc. - Mergi pana afara? - Am auzit langa urechea mea, simtind o respiratie fierbinte pe gat. Am dat afirmativ din cap si m-am ridicat de pe scaun. Eram doar putin ametita, dar el isi puse o mana dupa talia mea si incepu sa mearga spre iesirea din club.
- Ce facem aici? - Am spus cand am ajuns afara, iar el se aseza pe o treapta.
- Stai jos.. - Am facut intocmai si m-am asezat langa el, sprijinindu-mi capul de umarul sau. Isi bagase mana in buzunar si scoase un pachet de tigari. M-am incruntat si am ridicat capul, privindu-l. - Vrei? - Imi intinse pachetul. Am stat cateva secunde si l-am privit, dupa care am oftat.
- Razvan! Nu am mai fumat din clasa a 12-a.. De ce m-as reapuca acum? - A stat si m-a privit in ochi, dupa care s-a intors si a tras din tigara abia aprinsa. Am dat sa ma ridic, dar ma apuca de incheietura si m-a trase peste el.
- Razvan.. - Am spus in soapta, cand am vazut ca buzele sale se apropiau periculos de repede de ale mele. Intr-un final buzele sale le atinse pe ale mele, dar nu ma saruta, ci statu cateva clipe asa. Tot ce voiam in momentul asta era sa ma sarute. Doar atat.. Dintr-un impuls mi-am dus mainile dupa gatul sau si l-am tras mai aproape , sarutandu-l. Si-a aruncat tigara si si-a pus ambele maini pe spatele meu, lipindu-ma complet de el. Nu stiu ce era in capul meu, dar cu siguranta asta voiam sa fac. Mi-am bagat mana in buzunarul lui si am scos pachetul cu tigari si am intrerupt sarutul.
- Te-ai razgandit? - Spuse acesta, respirand putin sacadat.
- Da.. Un foc? - Am spus si am ranjit cand mi-a intins o bricheta de culoare rosie. Am apins tigara si am tras din ea, dand fumul afara in valuri. Am mai tras o data si m-am intors cu fata spre Razvan si am dat fumul afara, dupa care mi-am lipit buzele de ale lui. Cred ca nu prea imi dadeam seama ce fac..
- Sa stii ca imi place mai mult de tine asa.
- Beata?
- Ceva de genul..
*
Lumina patrundea prin perdeaua de o culoare deschisa.. Am deschis incet ochii si am clipit de cateva ori. Eram la marginea patului, asa ca m-am intors si am venit la mijloc. Simteam un vag gust de alcool si o durere de cap. Intr-un sfarsit m-am ridicat in sezut, privind prin camera. Ma intreb cum am ajuns aici. M-am dat jos din pat si am pasit pe podeaua rece, iar un fior imi strabatu corpul la contact. Am privit ceasul si am observat ca era deja 8.. Pff.. Acum trebuie sa ma grabesc, dar mai intai sa verific apelurile. Mi-am luat telefonul si am vazut ca am doar un mesaj. L-am deschis.. "Astazi stai acasa, M. Daca te prind la firma, o sa te pedepsesc, pisicuto. " . Atunci eu ce ar trebui sa fac astazi? Nu.. O sa merg la firma. Am nevoie si de niste explicatii.
In jumatate de ora eram gata, asa ca am iesit si am incuiat usa in urma mea. Mi-am aranjat esarfa la gat si am coborat scarile. Am urcat in masina si am pornit spre firma. Orasul nu era foarte aglomerat, asa ca in 15 minute am parcat in fata firmei si am coborat din masina. Afara era putin racoare, asa ca esarfa din jurul gatului nu arata mult prea ciudat. Am intrat in lift, unde se mai aflau inca doua persoane. Am fost prima care am coborat la etajul 5 si m-am indreptat spre biroul lui Razvan. Am intrat direct.. Era singur, in fata laptop-ului. A ridicat capul si s-a incuruntat putin.
- Nu era vorba ca tu o sa stai astazi acasa?
- Ba da, dar ma simt bine. Ce s-a intamplat aseara?
- Ai baut..
- Stiu asta .. Si dupa?
- Ai fumat..
- Razvan! Stii la ce ma refer? Noi doi.. am.. - Acesta ranji pervers si ma analiza din cap pana in picioare.
- Cum sa iti spun eu? Ah,da.. Noi doi am...