- Ce s-a intamplat? Ce sa confunzi? - Am intrebat eu, inca agatandu-ma de gatul lui Razvan. Acesta incerca sa imi slabeasca stransoarea, dar eu l-am strans mai tare si l-am sarutat pe obraz.
- Este o tipa aici care seamana perfect cu tine. Cred ca e sora ta geamana.. Jur ca mai aveam putin si intrebam "M, ce cauti tu aici?" . Noroc ca s-a prezentat inainte.- Jeniffer e acolo? - Am intrebat eu pe un ton surprins , dandu-i drumul lui Razvan , cazand in sezut pe canapea. Ce ar putea cauta Jen acolo? Si.. Era cu Bonnie la restaurant. Poate a crezut ca sunt eu , sau poate nu.. Off..
- Vorbim mai tarziu. Trebuie sa inchid.. In seara asta incep sa pun camerele.
- Bine. - Spuse Razvan, dupa care inchisese.
- Ce cauta Jeniffer acolo? Doar nu e de partea lui Max.. Nu e posibil.
- Ba este. Intrebarea este ce cauta Bonnie cu sora ta?
- Sper ca sunt doar prietene si ca Bonnie nu e implicata in asta. Nu vreau sa pateasca ceva..
- Desi ar merita-o.
- Poftim?
- E o lasa, M. Nu merita sa fie prietena ta.. Fuge de tine ca sa nu fie ea in pericol. Matt inca e distrus din cauza ei.
- Da,dar..
- Nici un dar. Trebuie sa fim pregatiti de orice.
- Stiu sa lupt, sa trag cu pistolul, sa incarc unul, sa ma furisez, camuflez.. Ce trebuie sa mai stiu? De ce ar trebui sa mai fiu pregatita?
- De moarte.
- Nu o sa murim.
- Tot ce e posibil.. Daca sora ta va vrea sa te omoare, chiar crezi ca o sa tragi in ea?
- Nu!
- Dar eu o sa trebuiasca sa imi omor fratele. - Spuse Razvan, dupa care pleca in biroul sau. Are dreptate.. Ce-l pun sa faca? Sa-si omoare fratele cand eu nu sunt in stare sa imi omor sora. Desi mi-a facut mult rau in adolescenta, nu o pot omori. Suntem surori.. Off.. Nu.. Daca s-a aliat cu Max, asa cum presupunem, o sa moara. Trebuie sa moara, dar nu o pot face eu. M-am ridicat si am mers dupa el in birou. M-am oprit in fata usii, ezitand, dar mai apoi am intrat. Acesta statea cu fata spre fereastra, parand sa nu observe ca am intrat in birou. M-am apropiat de el, punandu-i mana pe spate. Acesta tresari si se intoarse.
- Scuze.. Nu mi-am dat seama... Am fost egoista. Voiam doar sa scap de Max si nu mi-am dat seama ca poate tu nu vrei sa-l omori.
- Vreau, dar nu o pot face eu. E fratele meu, asa cum e Jeniffer sora ta. Nu o poti ucide, nu pot nici eu pe Max. Singura solutie e inchisoarea, care e o varianta mai buna . E cea mai buna tortura pentru toti din echipa lui.
- Cum crezi tu. Acum ce facem?
- Ploua afara... Planuiam sa mergem la sediu, dar nu plecam pe vremea asta.
- De ce?
- Nu vreau sa ramanem acolo, plus ca voiam sa vorbim cu Dominic si el sta in alt oras si nu o sa poata veni pe vremea asta.
- Si.. Ce facem?
- O sa stam. Doar nu vrei sa faci o plimbare prin ploaie , nu?
- Nu m-ar deranja. - Am spus eu si l-am imbratisat.
- Te iubesc, micuto.
- Si eu,tigrisor.
- De ce imi spui asa?
- Pentru ca imi place cum suna si pentru ca esti tigrul meu. Si marai.. Si acum esti calm si dragut, asa ca esti tigrisor. - I-am spus eu dulce, stragandu-l mai tare.
- Pana incep sa vorbesc despre sex, nu?
- Ai stricat tot momentul.
- Se pare ca ma pricep la asta, nu?
- De fiecare data. - I-am spus eu acuzator si m-am trantit pe scaunul sau.
- Dar ma pricep si la alte lucruri.
- Nu incepe din nou ca te plesnesc.
- Nu ai voie. Sunt iubitul tau si trebuie sa ma accepti asa cum sunt.. Doar de asta ma iubesti.
- Cine a spus ca te iubesc?
- Tu.
- Ah,da.. Asa e. Nu mai conteaza. Ce facem astazi?
- Ne uitam la un film?
- Ce film?
- Horror. - Am sarit de pe scaun si m-am indreptat spre living, oprindu-ma in fata unui raft cu DVD-uri. - Ce film alegi? - Spuse Razvan, apropiindu-se de plasma.
- The Exorcist?
- Merge. Hai sa-l punem.. Sigur nu ti-e frica, nu?
- Nu. - I-am spus eu prompt, dupa care m-am asezat pe canapea, asteptand sa porneasca filmul. Sincer nu mi-e frica, dar tot simt asa un fior. Macar e langa mine. Poate nu a fost cea mai buna idee, avand in vedere ca eu am o problema cu tunetele si fulgerele. Nu e o fobie, nu ma sperie foarte tare, doar ca imi trimit un fior ciudat. Si amestecat cu filme de groaza, nu o sa iasa ceva uimitor. Ryan se aseza langa mine, si ma trase in bratele lui.. Macar atat.
- Sigur nu te sperii?
- Sa stii ca nu fac in pat la noapte.
- Batem la pariu?
- Ce castig?
- O banana..
- Idiotule.
- Ce? Nu o mai vrei?
- Mai bine taci. - I-am spus eu imbufnata, luandu-i mainile de pe mine. Lasa ca nu mai vede el orale de acum. Ups.. Nu am spus-o nu? Cred ca deja am rosit. Mi-am tras parul mai spre fata, dupa care am ridicat privirea spre ecran. Plictisitor.. Cred ca nu o sa fie nimic horror. - Aaa! - Am tipat eu si am sarit in bratele lui Razvan, cand am vazut-o pe tipa aia, plus un tunet asurzitor pe fundal. Cred ca o sa raman traumatizata.. Ce rusine. Sa imi fie frica de un film horror. Nu.. Gata. Nu imi este frica deloc.
- Parca ziceai ca nu iti e frica.
- M-am speriat pentru ca eram concentrata.. Si era si tunetul.
- Ti-e frica de tunete? - Spuse acesta,scotand un chicot.
- Nu! - Am spus eu si am intors capul spre film. Am tresarit cand am auzit soneria.
- Cred ca o sa ne viziteze asta.
- Nu mai fa glume tampite si du-te la usa ca eu nu merg.
- Bine,bine.. Stai calma. - Spuse acesta si se ridica. Cand am auzit un nou tunet am fugit dupa el si i-am sarit in spate in timp ce deschidea usa. Era...