Capitol 33

4.4K 198 0
                                    

- Nu plecati nicaieri. - Spuse cineva cand Razvan vru sa intre in masina. Mi-am intors capul spre persoana aceea. Era Matt. - De ieri te sun in continuu. Unde ai fost? - Spuse acesta venind in fata lui Razvan.

- Am avut niste treaba. - Spuse Razvan destul de serios, iar eu incercam sa nu rosesc. Ce-i drept a fost foarte ocupat aseara.

- Bine.. Bonnie s-a mutat din apartamentul ei.. Nu am idee unde a plecat.

- O sa se intoarca. Eu si M ar cam trebui sa plecam. Astazi am niste treaba la firma si trebuie sa vad cum o sa il infiltrez pe Aiden in echipa lui Max.

- Sa ce?

- Vorbeste cu el! - Spuse Razvan raspicat si se urca in masina si porni.

- Ai treaba la firma?

- Da.

- Perfect. Merg cu tine.. Sa nu aud nici un comentariu. Eu nu o las pe curva aia, Tasha sau cum o chema sa se dea la tine. Daca indrazneste sa te atinga cu vreun deget sa ma anunti.

- Sigur, iubito. - Spuse acesta pe un ton copilaresc si coti la dreapta, intrand pe un alt drum laturalnic si intunecos.

*

Stateam pe canapeaua din piele din biroul lui Razvan, urmarind fiecare miscare a secretarei. Dupa parerea mea, face tot posibilul sa il atinga. Am fulgerat-o cu privirea cand s-a intors sa ma priveasca , iar ea se intoarse imediat si zambi slab. Mi-am scos telefonul din geanta, deoarece primisem un mesaj. Kim.. De unde are numarul meu? "Ce faci? Vrei sa ne intalnim la o cafea? " Am zambit si am privit-o pe secretara care se aplecase mai mult decat era necesar. Mi-am dres vocea si am fulgerat-o din nou cu privirea, iar Razvan chicoti. " Nu pot acum.. Sunt cu ochii pe secretara lui Razvan. Am impresia ca se da la el si nu imi place." I-am scris eu si am lasat telefonul langa mine pe canapea, fiind din nou atenta la orice miscare a tipei. Am ridicat din nou telefonul cand am primit un nou mesaj, aruncandu-i o alta privire tipei inainte sa imi indrept privirea spre telefon. "Hai, te rog! Nu o sa-l manance , te asigur. Plus ca e Ashton acolo si trebuie sa intre in sedinta." Am oftat infranta .. " Bine.. La cafeneaua de langa firma lui Razvan. Sa fii acolo in jumatate de ora." I-am scris eu, dupa care am bagat telefonul in geanta.

- Iubitule, ma duc sa ma intalnesc cu Kim. Ai grija ce faci.. - Am spus eu, aruncandu-i fugar o privire secretarei.

- Sigur , scumpo. Vin sa te iau dupa ce ies din sedinta?

- Da. Iti dau un mesaj cu locul si ora. - I-am spus eu, dupa care m-am aplecat si l-am sarutat tandru, stand pe picioarele lui. Na, tarfa.. I-am spus eu in gand secretarei. "Te iubesc" I-am soptit eu la ureche, dupa care m-am ridicat. Inainte sa ies pe usa i-am aruncat o privire triumfatoare Tashei. Nimeni inafara de mine nu are voie sa il atinga.

In jumatate de ora eram in fata cafenelei.. Kim deja era la una dintre mese, care nu era foarte retrasa, iar cafeneaua era plina. Urasc asta.. M-am asezat la masa, dregandu-mi vocea, deoarece Kim era atenta la telefon.

- Ah.. Ai venit. Scuze. - Spuse ea si isi baga telefonul in geanta.

- Ashton? - Am intrebat eu ranjind , iar ea doar se inrosi putin.

- Da.. - Spuse ea intr-un final, lasand capul in jos.

- De ce nu spuneti ca sunteti impreuna?

- Pai.. Nu suntem tocmai impreuna. Adica... Nu stiu daca ma iubeste sau sta cu mine doar pentru sex.. Sau alte lucruri.

- Si de ce nu il intrebi?

- Nu stiu...

- Pff.. Mie daca mi-ai fi spus ca o sa fiu cu Razvan cred ca ti-as fi trimis bilet de internare la un spital pentru oameni cu probleme grave mintale.

- Da.. Dar la voi e altceva...

- Nu chiar.. Eu si el suntem uneori foarte diferiti , iar alteori atat de asemanatori.. Plus ca ne certam mereu din cele mai banale chestii. Avem o relatie ciudata, dar ne iubim mult. Sunt sigura ca si Ashton te iubeste.

- Nu stiu ce sa spun.

- Daca vrei.. Ii spun lui Razvan sa vorbeasca cu el si sa vedem.

- Ai face asta?

- Sigur ca da.

*

M-am asezat pe o banca impreuna cu Kim, asteptand ca Razvan sa ajunga si sa ne ia. Era deja intuneric afara, iar parcul era aproape gol, ceea ce iti dadea o senzatie de filme horror. Din departare se auzeau niste rasete... Pff.. Astia care vin ori sunt drogati, ori beti.. Cel mai posibil amandoua. Mi-am spus eu, privind grupul de baieti care venea spre noi.

- M. Mai bine plecam de aici.. - Spuse Kim, facandu-mi semn spre baietii care se apropiau din ce in ce mai mult, razand si aproape cazand pe jos.

- Nu.. Trebuie sa ajunga Razvan. Oricum.. Sunt drogati. Nici nu mai gandesc. Nu m-as mira daca ar trece fara sa ne vada.. - Am spus eu, dar visele ne-au fost spulberate cand grupul de 5 baieti s-a oprit in fata noastra.

- Ce faceti, papuselelor? - Spuse unul, dupa care se dezechlibra si aproape cazu daca nu era prins de un alt tip. Nu a raspuns nici una din noi, iar eu mi-am scos telefonul, dar imi fusese luat de unul dintre ei.

- Da-mi telefonul, idiotule.

- Ce-mi dai pe el?

- Una intre picioare. E bine?

- Nu ti se pare ca esti cam tare in gura?

- Nu..deloc. Acum da-mi naibii telefonul!

- Mai usor cu tonul, papusa. - Spuse unul si ridica mana sa ma plesneasca, dar i-am prins-o, rotind-o la 90 de grade, pana am auzit un pocnet si i-am dat drumul, acesta cazand pe jos. Mi-am luat telefonul din mana lui , lasandu-l sa geama de durere.

- Merci. Hai Kim..- Am spus eu cand am vazut masina lui Razvan parcand, iar el se dadu jos, aruncand o privire spre grup.

- V-au facut ceva?

- Nu. Stai calm..

- M i-a rupt mana unuia dintre ei pentru ca i-a luat telefonul. - Spuse Kim cu entuziasm ca si cand as fi facut o minune. Razvan zambi si ma saruta scurt, dupa care intra in masina.

*

- Daca am lua legatura cu Mark? Anonim, desigur..

- Nu se baga in afaceri, deci nu.

- Atunci nu stiu.. - Am spus eu exasperata, trantindu-ma inapoi pe scaun.

- Trebuie sa facem cumva.

- Am eu o idee.. - Spuse o alta persoana care aparu in camera.

Aventura de o noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum