Capitol 20

6K 270 3
                                    

Am urcat in avionul sau personal si am ocupat un loc, iar el se aseza langa mine. Inca nu imi spuse unde mergem, ceea ce ma deranja putin, dar atata timp cat sunt cu el nu imi pasa. Nu imi dau seama cum am putut sa ma indragostesc de el.. Suntem atat de diferiti, dar uneori atat de asemanatori.

- Si.. Imi spui unde mergem?

- Nu.

- Te rog! Viata mea depinde de asta , Razvan. Vrei sa iti pierzi iubirea vietii?

- Nu iti spun.

- Alta ca mine nu mai gasesti.

- Stiu.

- Nu mai da raspunsuri seci ca ma enervezi!

- Nu-mi pasa. - Mi-am dat exasperata ochii peste cap si m-am ridicat de pe scaun si m-am mutat mai in spate. Razvan ramasese pe locul sau timp de o ora, dupa care se ridica si veni langa mine. M-am tras cat mai departe de el si nu l-am privit. - Hai, scumpo.. - Spuse si ma trase spre el. M-am impotrivit si am ramas locului.- Pisi.. - Spuse si veni el langa mine.

- Nu. Nu vreau sa vorbesc cu tine. Nu iti pasa de mine.. Ei bine, atunci stai singur.

- Dar imi pasa de tine. - Spuse acesta pe un ton teatral.

- Ti-am spus sa ma lasi. Nu vreau sa vorbesc cu tine.- Da.. Defapt voiam sa vorbesc cu el , voiam sa ma tina in brate, dar eram suparata. M-am asezat mai bine pe scaun si am inchis ochii, in speranta ca voi adormi si nu va trebui sa il mai aud. Nu de alta, dar cedam si ajungeam din nou in bratele lui. Plus ca trebuie sa il mai fac si pe el sa sufere putin. In scurt timp am adormit.. Desi am simtit cand Razvan ma lua in brate, nu am spus nimic.

*

M-am trezit brusc din somn, din nu stiu ce motiv. De obicei sunt atat de somnoroasa.. Am clipit de cateva ori si am privit in jur. Eram intr-o camera.. Una total necunoscuta. M-am dat jos din pat si am cercetat-o.. Era complet alba, patul avea baldachin si erau doua usi.. Presupun ca una duce spre baie. Am deschis prima usa, nimerind exact usa de la iesirea din camera. Am mers pe hol pana la scari si am coborat. Unde ma aflam? Am mers in continuare, auzind zgomote din bucatarie. Am intrat si l-am vazut pe Razvan stand cu spatele..fara tricou. Muschii i se incordau la fiecare miscare.. De ce-mi faci asta, Doamne? M-am apropiat de el si i-am incojurat talia cu bratele.

- Te-ai trezit, iubire?

- Da.. Ce faci?

- Dau foc la bucatarie..

- Stii sa gatesti?

- Da..stiu sa gatesc.

- Bine ca macar unul din noi stie. - Am spus eu amuzata. Nu eram un as in bucatarie, dar nici un dezastru. - Unde suntem?

- In vacanta.

- Razvan.. Stiu ca suntem in vacanta inteligentule. Dar unde mai exact?

- Insulele Maldive. - Pot sa jur ca maxilarul mi-a ajuns undeva la pamant.

- Asia?

- Exact.. - Spuse acesta calm. Bun.. Eram atat de departe de casa. - Vrei sa mananci?

- Nu. Vreau afara... Nu am venit aici ca sa mananc. Vreau sa ma bucur de vacanta. Cat stam?

- In jur de doua saptamani.

*

- Daca indraznesti sa ma arunci in apa, te las fara bijuterii, Razvan! - Am tipat la el, dar continua sa mearga cu mine, aruncata peste umarul sau. Ceea ce ma deranja si mai tare, era mana sa, care era pozitionata pe fundul meu. Acesta ma arunca in apa, scapand un chicot. Am inotat pana la suprafata si l-am privit suparata. - Nu mai vreau apa. - M-am asezat pe un sezlong, intinzandu-mi crema solara lui Razvan. Acesta paru bucuros de ceea ce l-am pus sa faca.. Oare de ce? Ma intreb eu sarcastica.

- Intoarce-te. - Spuse acesta, iar eu am facut intocmai si m-am pus pe burta. I-am simtit mainile pe spatele meu masand incet, coborand spre posteriorul meu, mai apoi pe coapse.

- Razvan...

- S-a intamplat ceva, iubito?

- O faci intentionat.

- Ce fac intentionat?

- Ma masezi intentionat in felul ala.

- Intoarce-te. - Spuse acesta dupa un timp. Incepu cu umerii, coborand spre sani. Nu m-am putut abtine si am scos un geamat infundat, pe care speram in zadar sa nu-l auda. Acesta ranji si isi continua drumul spre abdoemnul meu. Cand ajunse la coapse am mai scos un geamat, care il facu din nou sa ranjeasca.

- Razvan.. Te bat.

- Nu ma poti bate, scumpo.. Am terminat. - Spuse acesta cand ajunse la glezne.

- Huh...

- Randul tau. - Mi-am dat ochii peste cap si l-am pus sa se intinda pe burta. M-am urcat pe el, dupa care mi-am pus crema in palma, incepand sa ii masez spatele. Ii simteam muschii cum se relaxeaza sub atingerea mea fina. - Mhmm...

- Si.. Casa e a ta?

- Da...Am proprietati si in Asia. Vin foarte rar aici..

- E superb.

- Eram sigur ca o sa iti placa.

- Intoarce-te. - M-am ridicat si acesta se intoarse. M-am asezat din nou pe el, iar acesta inghiti in sec.

- Stii unde te-ai pus, nu? - Am ridicat din spranceana si am privit unde m-am asezat. Un ranjet mi-a scapat printre buze.

- Eh.. Asta e.. Suporta.

- Esti dusa.. Tu chiar crezi ca pot suporta?

- Trebuie, scumpule.

- M. - Marai acesta, incercand sa se ridice.

- Oh,haide..Nu e asa rau. - Am spus eu ranjind. Stiu ca mai rau faceam. Acesta ma privi oarecum disperat.

- M.

- Esti mai rau ca un caine. - Am spus si m-am dat mai in fata.

- Ma scuzati ca va deranjez.. - Am auzit o voce din spate, asa ca m-am dat jos de pe Razvan. Era...

Aventura de o noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum