Am urcat in masina, insotita de Razvan.. A pornit spre casa lui.. Inca nu ma mutasem acolo , deoarece in ultima vreme am avut multe de facut, dar aveam cateva dintre haine, farduri..
- Sigur ai concediat-o? - L-am intrebat eu serioasa, intorcandu-mi privirea spre el.
- Da...
- Bine... - Am spus eu, dupa care m-am lasat pe scaun , asteptand sa ajungem cat mai curand acasa. O puteam numi asa? Doar pentru mine acasa, e acolo unde este el. In scurt timp parca masina in garaj, mai apoi mergand in living. Era atat de pustiu pe aici.. Ma intreb pe unde sunt toti angajatii. M-am intors spre Razvan, care mergea spre bucatarie. Am alergat spre el si i-am sarit in spate, iar acesta isi puse una dintre maini pe coapsa mea pentru sustinere.
- Mi-a fost dor de tine, tigrisor. - I-am spus eu si i-am dat un sarut scurt pe obraz.
- Si mie, pisicuta. - Spuse el, dupa care ma lasa pe canapea si se aseza langa mine. M-am ridicat si l-am sarutat , iar el ma trase mai aproape de el .
- Nu o sa ma inseli nu?
- Ce intrebare e asta? Normal ca nu o sa te insel.
- Ma stranse in brate si ma saruta pe frunte .
- Stii ca te iubesc, nu?
- Cat de mult ma iubesti..
- Mai mult decat pe mine.. Si asta e ceva. Pentru ca pe mine ma venerez. - Am spus eu amuzata si l-am sarutat. - Dar stii ca esti un prost?
- Pe asta nu o stiu si nici nu o cred.
- Pacat.. Esti si cel mai mare idiot pe care l-am intalnit vreodata.
- Tin sa te contrazic. Sunt cel mai bun barbat pe care l-ai intalnit vreodata.
- Nu te contrazic.
- Am vorbit cu Matt.
- Si? Ce a spus?
- Incepem astazi.
- Astazi? - Am sarit ca arsa de la el din brate.
- Da, astazi.. S-a intamplat ceva?
- Nu.. Dar Aiden?
- E in drum spre Max.
- Tu glumesti?
- Nu.. Cand ajunge acolo o sa luam legatura cu el. Va instala camere de filmat in casa lui Max la care vom avea si noi acces.
- De unde vom avea acces?
- De aici.. Din casa. Se pare ca Aiden si Mark s-au cunoscut acum cativa ani si va fi destul de usor. Ironia sortii, nu?
- Da.. Si cum vom afla unde tine actele?
- Il vom urmari, iar Aiden ne va ajuta cu informatii. In maxim o luna ar trebui sa le avem.
- Perfect! - Am sarit inapoi peste el, cazand mai apoi amandoi pe jos. Am inceput sa radem, iar el se roti si ma pozitiona sub el.
- Cate kilograme ai?
- Stii... Pana acum nu mi-am comentat ca sunt greu. - Imi sopti acesta la ureche, trecandu-mi buzele peste gatul meu.
- Eram in extaz.. Acum esti greu..
- Atunci ce ar fi sa te readucem inapoi la extaz?
- Nu,nu.. Nu acum. Avem altceva de facut.
- Cum ar fi? - Spuse acesta si ridica o spranceana.
- Vreau sa imi cumpar un caine.
- Un caine?
- Da.
- De ce?
- Am nevoie de cineva loial si cuminte. Oare de ce as avea nevoie de un caine? Plus ca patul meu e cam gol noaptea.
- Asta se poate rezolva, iubito. Dar nu luam nici un caine..
- De ce?
- Pentru ca nu ai nevoie de nici un caine. Acum.. Unde ramasesem. .. Ah,da.. - Spuse acesta si isi trecu limba peste baza gatului meu, dupa care imi saruta maxilarul, mergand spre buze. Mi-a luat buza intre dinti si si-a trecut limba peste ea..
- Nu facem nimic. - Am spus eu si l-am impins de pe mine. M-am ridicat de pe podea si am urcat scarile. Am mers la baie si mi-am refacut machiajul, facandu-l mai simplu, dupa care m-am schimbat in ceva lejer. M-am privit cateva clipe in oglinda.. Clar.. Am nevoie de o schimbare de look. Si am ideea perfecta.. - Razvan! - Am strigat eu in timp ce coboram scarile.
- Nu-mi spune.. Te-ai razgandit? Ti-ai dat seama ca ma vrei atat de mult incat ai sta cu mine in pat toata viata?
- Nu, nu e asta. Trebuie sa mergem sa imi fac o schimbare de look.
- Dar mie imi place cum arati.
- Si mie imi place cum arat. Mama a fost inspirata cand m-a facut.. Dar trebuie sa mergem.
- Cum vrei...
- Bine. Asteapta-ma in masina.. O sa imi sun stilista. - Acesta ridica din umeri si iesi pe usa . Mi-am scos telefonul si am inceput sa caut numarul Lindei prin agenda. L-am gasit si am apelat-o, asteptand sa raspunda.
Convorbire telefonica:
- Heii, Linda. - am spus eu pe un ton energic. Sincer.. Nu stiu ce-i cu mine astazi, dar am mult prea multa energie si fac totul mult prea repede. Poate sunt bolnava..
- Buna, M. S-a intamplat ceva?
- Spune-mi ca ai un loc liber in jumatate de ora.
- Pentru tine oricand.
- Stiam ca ma pot baza pe tine. Atunci... Ne vedem in jumatate de ora.
- Bine.. La revedere.
- Paa...
Am iesit grabita din casa, indreptandu-ma spre masina.. Oare de unde atata energie? Am intrat in masina, iar Razvan porni si pleca in tromba ca de obicei. Mi-am scos telefonul din geanta, privindu-mi reflexia in ecranul acestuia.
- Ce-i cu tine astazi?
- Nici eu nu stiu.. Dar am foarte multa energie.
- O putem consuma, sa stii. - Spuse acesta si ranji la apropoul sau.
- Tu mai vrei si altceva inafara de sex?
- Cu tine nu ma pot abtine iubire.
- Te cred.. - Nu ti se pare ca semanam mult?
- Ba da.. Suntem al naibii de sexy, amandoi. - I-am spus eu si am iceput sa rad. In scurt timp am ajuns in fata salonului Lindei, asa ca am coborat din masina. Am asteptat sa coboare si Razvan , care o lua inainte. La intrare m-am ciocnit de cineva.. Am ridicat capul si l-am privit pe tipul care nu se uita pe unde merge. Era...