Capitol 37

5.2K 191 0
                                    

Tot Razvan P.D.V.

Am intrat in casa in urma ei, privindu-i fundul, in timp ce mergea. Mi-am muscat buza de jos si m-am asezat pe canapea, privind-o in continuare cum se misca prin living. Cred ca o sa am o erectie doar privind-o.

- Tu n-ai TV? Nu ma mai privi asa.. - Spuse ea, intorcandu-se brusc spre mine. Privirea mea se plimba pe trupul ei, dezbracand-o din priviri... Arata ca o zeita.

- Esti frumoasa.. - Am spus eu, dupa care m-am ridicat de pe canapea, apropiindu-ma de ea. Un ranjet imens mi se contura pe chip, in timp ce ma apropiam din ce in ce mai mult de ea.

- D-da.. Merci.. - Spuse aceasta putin balbait, dupa care zambi. M-am oprit in fata ei, cu unul dintre brate lipind-o de mine, iar celalalt s-a pozitionat dupa ceafa ei. Mi-am lipit buzele de ale ei, fiind surprinsa la inceput, dupa care imi inconjura gatul cu bratele, tragandu-ma mai aproape. Mi-am dus mainile pe coapsele sale, ridicand-o in brate fara sa intrerup sarutul. Am lipit-o de primul perete iesit in cale, continuand sa o sarut salbatic. Imi musca puternic buza de jos, facandu-ma sa marai. - Cine e cainele acum, scumpule? - Spuse aceasta cu respiratia intretaiata. Am ranjit si mi-am lipit buzele de maxilarul sau, coborand spre gat. Mi-am trecut dintii peste gatul ei, lasand mici muscaturi.. si poate si semne. M-am tras putin inapoi, rupandu-i bluza, iar aceasta se incrunta privind bucatile de material, tocmai cazute pe podea. - Adoram bluza aia..

- Nu-mi pasa, scumpo. - Mi-am lipit din nou buzele de ale ei, inpingand-o mai tare in peretele rece, iar aceasta gemu. I-am dat la o parte una dintre bretelele sutienului, trecandu-mi buzele peste clavicula. Am scos un sunet infundat cand i-am simtit unghiile perforandu-mi pielea, simtind mirosul usor sarat al sangelui.

Am dezlipit-o de perete si am intrat in prima incapere pe care am gasit-o.. bucataria. Suna tentant.. Am ranjit la gandul asta si am asezat-o pe o masa. Am trasat cu degetele conturul sutienului, simtind-o cum vibreaza sub atingerea mea.

- Din toata casa asta doar bucataria ai gasit-o? - Ma intreba ea iritata, atintindu-si privirea spre mine.

- Suna incintant.. - Am spus eu si am desfacut sutienul, lasandu-l sa cada, dupa care l-am aruncat undeva prin bucatarie. Am ranjit admirativ si mi-am trecut usor limba peste unul dintre sani, scotand un oftat de placere din partea ei.

- Razvan..

- Stii cat ador sa imi gemi numele, iubito? - I-am spus eu pe un ton senzual, continuandu-mi asa numita tortura asupra sanilor sai.Aceasta scotea gemete infundate, iar mainile sale se pozitionara in parul meu, inclestandu-si mainile in el. I-am luat sfarcurile intre dinti, tragandu-l usor in sus. Una dintre maini urca spre celalalt san strangandu-l ferm, sau poate prea tare, dupa tipatul iubitei mele. Mi-am ridicat capul si i-am bagat o mana in par, tragand-o brusc in jos. Aceasta scoase un alt tipat, care fu infundat de buzele mele. Cealalta mana se muta pe celalalt san al sau, strangand mai tare de data asta. Mi-am dezlipit buzele de ale ei. Am coborat cu buzele spre celalalt san, presarand saruturi fierbinti si mici muscaturi care o faceau sa tipe.

-O... sa imi... lasi semne.

-Nu conteaza. Oricum doar eu am voie sa te vad dezbracata.

-Esti pre posesiv uneori. 

-Dar iti sta mai bine cu semnele de buna purtare, scumpo. Mai ales daca sunt facute de mine. Fac unul si mai sus? -I-am soptit eu, urcand incet spre gat.

-Sunt doar a ta si stii asta, asa ca nu e nevoie.

-Trebuie sa stie si alti idioti care se vor da la tine.

-De ce te-ai oprit?- Spuse ea imbufnata, tragandu-ma spre ea.

-Nu e vina mea ca nu te abtii de la comentat nici in timp ce facem sex.

Aventura de o noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum