- Bine,bine.. - Am spus si mi-am intors privirea spre geam. Credeam ca nu vad bine.. - Ala nu e Ashton? Ah..nu.. Mi s-a parut. - Am spus eu putin amuzata.
- Hmm.. Vad ca ti-l amintesti pe Ashton.- L-ai trimis la sedinta in locul tau. Ce ai vrea?
- Nu iti scoate ghiarele, pisicuta. Suntem in vacanta.. - Spuse acesta calm, cu un ranjet arogant si specific lui pe fata.
Totul in jur era destul de placut.. Soare, apa si oameni peste tot. E frumos sa vezi atatea persoane pline de viata in jurul tau.. persoane care se bucura de vacanta sau poate locuiesc aici. Desi e o destinatie superba, nu poti sa nu observi ca aroganta si rautatea unora iese in evidenta. Urasc chestia asta, desi stau cu cel mai arogant om pe care l-am intalnit pana acum. Dar pe cat de arogant e, pe atat e de sexy si cuceritor. Nu stiu ce mi-a facut tipul asta, dar il iubesc asa cum e, desi certurile si ciondanelile sunt mai dese decat scurtele momente de tandrete.
Iubesc sa il vad cum merge, cum muschii i se contracta la fiecare simpla miscare. Iubesc sa ma atinga, sa ma sarute si sa stiu ca e doar al meu. Nu am mai simtit asta pana acum... Imi place ca nu e o persoana slaba, care sa se lase calcata in picioare, ci e puternic... Si nu ma refer pe plan fizic, ci psihic, moral. Ma bucur enorm ca soarta mi l-a adus in cale.
Noi suntem doar niste marionete, care, toata viata isi joaca piesa de teatru. Oamenii sunt falsi.. Unii au doua fete, altii au mai multe.. Unii au o singura fata.. Acelea le poti numi persoane sincere, dar la ce ajuta? Sinceritatea nu a adus niciodata nimic bun... Sau.. Poate e bine sa fii sincer.. Cine stie? Huh.. Deja am ajuns mult prea departe cu gandurile.. Am momente in care devin euforica, dar revin la persoana rece , care nu se lasa calcata in picioare. Mai ales de masculul in calduri de langa mine.
Nici nu mi-am dat seama cand am ajuns.. Am coborat din masina si i-am sarit lui Razvan in spate. Uneori ma pot comporta si copilaresc si simt nevoia sa fac asta cu el. Vreau sa fiu eu, nu altcineva.. Sa nu ma ascund in spatele unei masti. Acesta chicoti si isi puse o mana pe coapsa mea, in cealalta tinand inghetata.
- Stii.. Imi place cand te comporti ca un copil, scumpo.
- Da? Atunci.. Vreau sa ma hranesti si ma schimbi.
- O sa te schimb cu cea mai mare placere. - Spuse acesta si un ranjet pervers i se intipari pe chipul lui perfect. Ah.. Ce am azi? Dar totusi.. Barbatul asta e perfect. M-am aplecat in fata si mi-am unit buzele cu ale lui, sarutandu-l tandru. - Ai patit ceva azi?
- Nu.. Doar ca te iubesc. Nu am voie?
- Si eu te iubesc, micuto. - Spuse si lasa cutiile jos, si ma trase in bratele lui, tinandu-ma strans. - Nu o sa las sa ti se intample nimic.
- Asta nu inseamna ca o sa ma tii departe de pericol, nu? - Acesta ofta si ma privi in ochi.
- Uite.. Stiu ce poti.. Nu o sa ma indoiesc niciodata de asta, dar..
- Nici un dar, Razvan.
- M... Vreau ca tu sa fii in siguranta, intelege. Nu pot lasa sa ti se intample ceva.
- Nu o sa mi se intample nimic.. Sau daca mor..
- Nu o sa mori!
- Nu ai de unde sa stii. Vreau sa il omor eu, inainte sa ma omoare el pe mine. Nu vreau sa iti omori fratele, Razvan.. O sa il omor eu. Singura.
- Mi se pare o pedeapsa prea mica... Nu ii e frica de moarte, M. Cred ca inchisoarea e una dintre cele mai mari temeri.
- Si cum vrei tu sa il bagi in inchisoare?
- Surse secrete, scumpa mea. Acum mergem sa te dezbrac?
- Sa ma schimbi, nu sa ma dezbraci. Dar mai intai trebuie sa ma hranesti.
- Dar tocmai ce am mancat.
- Cu inghetata idiotule!
- Off.. Nu deveni din nou atat de intepata. Nu imi place.. Si o sa fiu nevoit sa te pedepsesc.
- Pot trai si fara pedepsele tale. - Am spus si am intrat in casa, fiind urmata de el. Se duse pana in bucatarie si de intoarse cu o cutie de inghetata de caramel si arahide. M-am trantit pe canapea iar el se puse langa mine si ma trase in bratele sale. Mi-a inconjurat talia cu bratele si mi-a pus cutia de inghetata in poala. - E rece!
- Shh.. - Spuse acesta si imi baga in gura o lingura de inghetata ca sa tac.
- Oare de ce am vrut sa ma hranesti? - Am spus eu, dupa ce am terminat inghetata pe care mi-o bagase fortat in gura ca sa tac.
- Nu stiu.. Trecem la dezbracat? - Spuse acesta ranjind.
- Am spus ca vreau sa ma schimbi, nu sa ma dezbraci. Daca ma gandesc mai bine vreau sa ma si speli.
- Mie imi convine. - Spuse acesta si ma ridica in brate. Mi-am sprijinit capul de pieptul sau, si am inspirat adanc parfumul. Am intrat in baie, iar acesta ma puse pe un dulapior. Se duse spre cada si dadu drumul la apa, dupa care s-a reintors spre mine. Mi-a dat jos maioul mult prea stramt, dupa care imi descheie blugii scurti, cu vreo 2 cenimetri mai jos de fese. Mi i-a dat jos impreuna cu sandalele, dupa care isi duse mainile spre spatele meu, dar l-am oprit. - Nu trebuia sa te dezbrac? De ce ma opresti? - Spuse acesta busumflat.
- Pentru ca e randul meu.
- Dar nu ai spus ca o sa ma dezbraci .
- Si nu vrei?
- Sigur ca vreau, scumpo. - L-am tras mai aproape si mi-am lipit buzele de gatul lui. Acesta ofta, si ma ridica in brate, lipindu-ma de el. Am urcat mai sus, spre maxilar, apoi spre lobul urechii, pe care l-am muscat incet. Acesta scoase un geamat scurt si imi descheie sutienul.
- Era randul meu. - Am spus , dupa care i-am descheiat blugii si i-am dat jos, dupa care m-am ridicat in picioare si i-am tras si tricoul de pe el, rupandu-l putin. Eh.. nu mai aveam rabdare.
- Cu tine o sa raman fara tricouri.
- Iti cumperi altele. - Am spus eu, dupa care ma ridica in brate si imi rupse lenjeria intima. - Hei! Chiar imi placea!
- Si mie imi placea tricoul. - Spuse el si ma puse in cada, dupa care isi dadu boxerii jos si intra si el. Ma aseza in poala lui, iar eu mi-am prijinit capul de pieptul sau.
- Acum nu te deranjeaza ca stau pe Ryan Junior? - Am spus eu si am chicotit. Acesta ranji si se apropie de urechea mea.
- Nu.. Pentru ca o sa ne jucam toata noaptea. Asa ca am tot timpul la dispozitie sa fac ce vreau.
- Si daca eu nu vreau.
- Oh, dar o sa vrei! - Spuse acesta si isi puse mainile pe interiorul coapselor. Am gemut si m-am lasat mai pe spate. Nu dura decat cateva minute si suna telefonul.. Mda.. Trebuie sa fie deranjat orice moment.
- Raspunde.
- Nu.
- Hai, raspunde! Poate e ceva important. - Acesta isi dadu ochii peste cap si isi lua telefonul care se oprise din sunat. - Cine era?
- ....