- Nu crezi ca ar fi cazul sa mergem acolo sa vedem? Nici eu nu stiu ce s-a intamplat...Stiu doar ca e grav.
- Atunci sa mergem. - Bun.. Nu stiu ce e in capul meu. Ma expun singura pericolului... Poate.. Poate asta ar trebui sa fac, nu? Adica Razvan, poate nu mi-a iesit in cale din intamplare, dar tot cu forta a intrat in viata mea. Ce tot vorbesc? Eu l-am lasat, dar nu in totalitate. Barbatul asta scoate tot ce e mai rau din mine. - Uneori ma intreb de ce a trebuit sa te intalnesc..- Ce vrei sa spui?
- Viata mea s-a intors la 180 de grade de cand te-am cunoscut, nu vezi? Inainte nici nu ma puteam gandi la... o prietenie cu beneficii, cu seful meu.
- Nu imi place cum suna..
- Dar asta e.. Sunt doar una dintre celelalte fete, care trec prin patul tau, dupa care totul se termina.
- Nu, nu asta esti.. Esti cea mai irascibila, incapatanata, intepata si schimbatoare femeie pe care am cunoscut-o vreodata. Esti singura femeie, careia nu ii pot citi emotiile si sentimentele. Pur si simplu ma inebunesti.. - Nu am mai spus nimic. Intr-un fel ma simteam bine, dupa tot ce a spus el.. Il inebuneam?
- Si ar trebui sa ma simt mandra?
- Da, pentru ca esti prima, singura si ultima care o sa ma faca sa fiu asa in preajma ei.
Tot drumul nu am mai scos nici un sunet, ci am privit peisajul. Drumul era destul de lung.. Drumurile pe care mergeam erau pustii, putin intunecate, din cand in cand iesind pe autostrazi. De cateva ori intrebasem cat mai avem, dar ma alesesem cu raspunsul "nu mult" . Razvan avea muschii incordati, iar mainile sale erau stranse puternic pe volan.
- De ce te uiti asa la mine?
- Esti incordat.. - Am spus nepasatoare si am intors capul. - Mai avem mult?
- Intr-o ora ajungem.
- Daca tot e asa grav de ce nu te grabesti?
- Pisicuto, dar deja avem 190 km/h. - M-am uitat la bord si am observat ca avea dreptate. Nici nu observasem ca mergeam destul de repede, avand in vedere ca eram pe un drum , pe unde mai treceau din cand in cand persoane.
- Vreau sa ajungem mai repede.
- Mhmm.. Ce nerabdatoare esti sa faci cunostinta cu necunoscutul si pericolul.
- Tu ma faci sa vreau asta. Sunt atat de schimbata de cand te-am cunoscut.. Asta dinainte sa aflu ce si cine esti.
- Deci.. De cand ne-am cunoscut ne-am schimbat amandoi putin. Dar totusi.. Scumpete, nu incerca sa ma schimbi. Asta-s eu si nu ma schimb.
- Nu vreau sa te schimb.. Stii.. E ciudat.. Noi ar trebui sa avem o relatie tip sef-angajat, dar uite unde suntem. Cum am ajuns atat de departe, in relatia asta, daca o pot numi asa, Razvan? Tu esti ceea ce nu as vrea deloc sa fii, esti trecutul care ma va urmari toata viata, dar totusi sunt apropiata de tine. Nu vreau asta.. Vreau sa plec cat mai departe, dar nu pot. Ceva ma tine legat aici.
- Nu sunt trecutul.. Eu sunt viitorul, M, pentru tine, iar tu esti viitorul pentru mine.
- Nu ti se pare ca gandesti cam departe? Noi am putea muri in orice secunda, odata ce voi accepta sa ma alatur tie.
- Vei accepta?
- Doar nu voi merge cu Max, nu? Te prefer pe tine.
- Ma simt flatat. Si cum de ai ajuns la decizia asta?
- Nu stiu.. A fost pe moment..
- Si esti sigura? Nu preferi sa fugi?
- Nu sunt o lasa si am si eu orgoliu, Razvan. Nu as putea sa fug. - Am spus sceptica si mi-a indreptat privirea spre el. Bratele pareau mai relaxate, dar nu in totalitate. - Nu mai fi asa incordat. Poate e doar o alarma falsa..
- Nici nu vreau sa stiu ce se intampla acolo. - Spuse acesta pe un ton putin ingrijorat. E prima oara cand il vad asa..
- Si.. Daca o sa fiu alaturi de tine.. Daca voi face parte din echipa ta, sa spunem asa, ce va trebui sa fac mai exact?
- Nu ti se pare ca te cam grabesti? Chiar esti pregatita sa faci asta?
- Daca ma mai intrebi o data asta, jur ca te bat.
- Mhmm.. Abia astept. - Spuse acesta pe un ton pervers, accelerand.
- Razvan.. Tu nu poti sa te gandesti si la altceva inafara de sex? Obsedatule.
- Cum mi-ai spus?
- Obsedat! Vrei sa iti spun si pe.. Ce naiba faci? - Am tipat eu, cand am fost impinsa in fata, din cauza franei bruste. Nu a spus nimic, ci mi-a dat jos centura si m-a apucat de mana tragandu-ma peste el. - Razvan! Parca ne grabeam, nu?
- Nu,nu ne grabim, scumpete. Acum vreo douazeci de minute am primit un mesaj, dar tu erai prea ocupata cu gandurile tale ca sa observi.
- Deci.. Ce s-a intamplat?
- A plecat..
- Cine?
- Max.. Ma cauta, dar a plecat, dupa ce s-a batut cu un tip de acolo. Acum tipul e la spital, iar Max a dat bir cu fugitii.
- Si noi de ce mergem acolo?
- Vreau sa vad daca e totul in regula. In ultima vreme nu am mai fost.
- Si de ce stam asa si nu mergem? - Am spus eu, dar el doar ranji si isi atinti privirea asupra decolteului meu, nu foarte adanc. - I-ati mainile de acolo, Razvan. - Am spus in timp ce mainile sale se aflau pe fesele mele.
- Nu pot.. Ti-o faci cu mana ta. Ma inebunesti, M. - Spuse acesta, in timp ce isi isi trecu buzele peste gatul meu. Mi-am dus involuntar mainile dupa gatul sau, tragandu-l mai aproape. Ce naiba e cu mine? In secunda urmatoare, nasturii bluzei mele erau descheiati, lasand la iveala un sutien rosu aprins. - Prefer fara.. - Spuse acesta dand negativ din cap.
- Razvan.. Suntem intr-o masina.
- Nu conteaza. Experimentam lucruri noi.
- Razvan.. Daca nu ma lasi, iti experimentez un genunchi intre picioare.
- Auci.. Ce rea esti. - Spuse acesta, prefacandu-se ranit. - Hai,pisicuto.. - Mi-am bagat mainile sub tricoul sau, infingandu-mi unghiile in abdomenul lui. Acesta scoase un marait si imi prins parul intre degete si ma trase mai aproape de el. - Vrei sa ne jucam? Nu o sa mai fiu asa bland, scumpo.
- Sa te vad. - Am spus pe un ton provocator.