Capitol 23

5.6K 237 7
                                    

- Hai, raspunde! Poate e ceva important. - Acesta isi dadu ochii peste cap si isi lua telefonul care se oprise din sunat. - Cine era?

- Un baiat din echipa mea. - Spuse acesta oftand dupa care isi lasa telefonul si intra inapoi. - Unde ramasesem? - Spuse si ma trase in poala lui, de aceasta data stand fata in fata. Si-a pus mainile pe soldurile mele si ma tras mai aproape si si-a lipit buzele de ale mele, moment in care suna din nou telefonul. Acesta injura si iesi din apa luandu-si telefonul, dupa care iesi din baie. Mi-am terminat baia singura, dupa care m-am infasurat intr-un prosop si am mers in camera. Acesta statea pe pat, intr-o pereche de boxeri negri, cu un zambet imens pe fata.

- Uimeste-ma. - Am spus si m-am asezat pe pat. Acesta ma trase in bratele lui si ma privi.

- Cum sa spun... Hmm.. Baietii au aflat unde isi tine actele.

- Pe bune? - Am spus eu si m-am ridicat desfacandu-mi din greseala prosopul, dar l-am tras repede inapoi. Razvan imi privea corpul si isi musca buza.

- Da, iubito.. Vino aici. - Spuse acesta, asa ca am facut intocmai. Acesta ma prinse de solduri si ma trase peste el. - Mult mai bine.

- Amm.. Si unde sunt actele?

- Trebuie sa primesc un e-mail in noaptea asta cu datele exacte. Pana atunci.. Ce spui sa ne bucuram de vacanta? - Spuse si ranji, dupa care imi desfacu prosopul. - De acum poti sa stai asa? Fara haine..

- Nu, nu pot. Oricum.. Nu am chef.

- Lasa, scumpo. O sa vina si cheful. - Spuse acesta si se roti, ajungand sub el, cu sanii presati de pectoralii sai. Mi-am muscat buza ca sa nu scot un geamat de placere , iar acesta isi napusti buzele spre gatul meu.

*

- Iubito.. Imi pare rau sa te anunt, dar vacanta se termina mai repede. - Spuse Razvan cand cobora la parter. Eram de o saptamana si jumatate aici, iar totul parea atat de perfect.

- De ce? - Am spus eu muscand din banana pe care tocmai am luat-o de pe masa. Acesta inghiti in sec si ramase in loc.

- P-pai.. Hmm.. Lasa banana pe masa si i-iti explic. - Spuse acesta si isi descheie un nasture la camasa. Mai aveam putin si pufneam in ras, dar am continuat sa o mananc, dandu-i o nota de sezualitate.

- De ce, iubitule? - Am spus si m-am apropiat de el, zambind dulce. - Vrei? - L-am intrebat, iar acesta inghiti din nou in sec.

- M... Nu te mai juca cu hormonii mei si lasa naibii banana aia deoparte. - Spuse acesta, incercand sa mi-o ia din mana, dar m-am dat in spate. Huh.. Ce imi place sa ma joc cu el.

- Imi spui de ce plecam? - Am spus si m-am asezat din nou pe canapea , muscand inca o data din banana. Nu e vina mea ca tipul are o imaginatie bogata si se excita doar la gandul asta.

- Ah,da.. P-pai, trebuie sa n-ne luam actele. Si asta cat mai repede. Si lasa banana aia odata, M! - Tipa acesta dupa care veni spre mine si imi prinse parul intre degete si ma saruta apasat. Am lasat banana pe masa si m-am agatat de el, tragandu-l mai aproape. Acesta se departa si imi lasa un sarut pe gat, dupa care ma lasa pe canapea si iesi din casa. Huh.. Asta pentru ce a fost? Eram destul de buimaca. - Apropo.. E 1 la 1, scumpo. - Spuse acesta , dupa care tranti usa din nou.

- Razvan! - Am spus eu printre dinti, plecand dupa el.

- Ah.. Iubito... De ce esti atat de nervoasa? - Spuse acesta ranjind si apropiindu-se de mine.

- Nu a fost corect!

- Ba a fost.. Apropo. In seara asta plecam, asa ca du-te si fa bagajele.

- Si tu ce o sa faci?

- O sa stau la soare. - I-am dat o palma peste ceafa si am plecat in casa, lasandu-l putin socat.

*

- Si daca sunt garzi, Einstein? - Am intrebat eu sceptica, privindu-l pe Razvan.

- Ii omoram.

- Razvan.. Eu.. Nu pot sa ii omor..

- Cand o sa fii fata in fata cu moartea, te asigur ca nu o sa te gandesti de doua ori inainte sa apesi pe tragaci. - Spuse acesta serios si continua sa priveasca harta cladirii. Actele se aflau intr-una din casele lui Max, intr-un seif din biroul sau. Problema este ca nu stim parola de la seif , asa ca va trebui sa il luam cu totul. Cu siguranta casa e pazita foarte bine, iar niste focuri de arma ar atrage foarte mult atentia. Totul trebuie sa fie silentios.. Urma sa merg eu, Razvan , Matt si inca un barbat pe nume Dominic . Eu si Razvan va trebui sa intram in birou, in timp ce ceilalti doi stau de paza la usa. Iar inca vreo 20 de oameni vor inconjura casa. Partea proasta e ca o sa atragem cu siguranta atentia. Adica.. Cum sa nu atragi atentia cand auzi impuscaturi.

- Razvan... Dar.. Ar trebui sa nu atragem atentia.

- Stiu... Sunt sanse de peste 50% ca macar jumatate din cei 24 sa fim prinsi, dar trebuie sa le recuperam. Oricum... Va fi noaptea si poate nu va fi nevoie sa folosim pistoalele. Oricum.. Sunt destul de silentioase, iar zgomotul nu se va auzi foarte departe. In rest.. Poate reusim sa ii luam prin surprindere.

- Razvan are dreptate. Nu avem cum altfel, M. Daca nu luam actele, nu il putem trimite la inchisoare. Intelegi? - Spuse Matt care tocmai ni se alatura.

- Ce e atat de important la actele alea?

- O sa vezi cand o sa citesti. Presupun ca apari si tu pe acolo... Nu o sa iti placa.

- Ai putea fi mai explicit?

- M... O sa citesti cand o sa le avem, scumpo. Pana atunci... Trebuie sa pregatim bine totul.

- Off.. Bine.. Cand mergem?

- Maine seara.

- Maine? - Am spus eu putin speriata.

- Da.. Nu iti face griji. Nu avem sanse sa fim raniti. Te descurci minunat, iubito. - Spuse acesta si imi dadu un sarut scurt pe buze.

- Am invatat de la cei mai buni, nu?

- Eu si Max?

- Oh, nu! Nu Max m-a antrenat, ci Mark . Un prieten foarte bun de-al lui, care nu s-a bagat niciodata in treburile sale murdare, din cate stiu eu. Mereu spunea ca ma descurc mult mai bine ca Max. Si de la tine, scumpule.

- Hmm.. Lucruri noi. Pe micul Max il poate bate o fata. - Spuse Matt chicotind.

- Vezi ca ti-o iei, Matt! Bat la pariu ca te bat si pe tine.

- Nu prea cred.

- Vrei sa incercam?

- Se supara Razvan daca te lovesc.

- Nu se supara. Hai in spate. - Am spus eu pocnind din degete.

- Pa, scumpo. Vezi sa nu il bati prea tare. Avem nevoie de el. Te iubesc! - Spuse acesta cand ieseam pe usa. Matt se opri si il privi.

- Si eu te iubesc. - Am spus si m-am dus si l-am sarutat apasat.

Am mers in spatele sediului, unde era terenul pentru antrenamente. Mi-am dat bluza jos, ramanand intr-un maiou negru si stramt.

Aventura de o noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum