- Buna, porumbeilor! - Am tresarit cand am auzit vocea si am intors capul spre plaja. Nu imi dadeam seama cine era, dar dupa voce il cunoscusem. Era Bogdan. Ce cauta el aici? Am iesit din apa, mergand spre fostul meu iubit. Razvan veni in spatele meu si il sageta cu privirea pe fostul meu iubit. - Se pare ca doar el se poate bucura de corpul asta, nu?
- Da, doar el! Ce vrei?- Nimic.. Iesisem la o plimbare. Ai uitat ca locuiesc in cartierul alaturat? - Sincer, eu nici nu aveam idee unde suntem, dar nu am mai spus nimic.
- Atunci continua-ti plimbarea.
- Asta o sa fac. - Spuse si se intoarse plecand. L-am urmat cu privirea pana s-a pierdut in noapte. Am simtit doua brate calde in jurul meu.
- A stricat tot.. Oare nu putea sa treaca fara sa spuna nimic?
- Poate e gelos..
- De ce ar fi?
- Pentru ca eu am ceea ce el nu are. Adica pe tine..
*
- Unde ai fost toata noaptea? - Se auzi vocea lui Bonnie atunci cand am intrat in apartament. Razvan chicoti amuzat, venind dupa mine. - Tu ai idee de cate ori te-am sunat? Mai intai m-a lasat balta Matt, dar macar el a venit aseara, dar tu nici macar un amarat de telefon nu ai dat. Unde dracu' ai fost? - Spuse aceasta pe nerasuflate. - Oh.. Buna Razvan!
- A fost cu mine azi-noapte. - Spuse acesta calm si zambi dulce. Drace.. Zambetul ala..
- Ah.. Deci asa se explica faptul ca nu ai raspuns nici la telefon. Mi-am facut griji! - Spuse aceasta si veni si ma imbratisa. Nu stiu ce m-as face daca ar pati si ea ceva. - Vreti sa beti ceva?
- Eu nu.. Razvan?
- Nu, nimic..
Pot spune ca seara trecuta a fost mai mult decat perfecta.. Uneori Razvan poate fi cel mai grijuliu si tandru barbat din lume, desi in cea mai mare parte e arogant si pervers. Pff... Nu e bine.. Nu vreau sa ma indragostesc de el. Ar putea fi cea mai mare greseala a vietii mele, sau poate nu.. Nu se stie ce imi rezerva viitorul sau destinul. Poate ar trebui sa fac ce simt.. M-am dus in dormitor si m-am trantit in pat. Imi era asa dor de el.
- Ce faci? - Spuse Razvan privindu-ma amuzat din pragul usii.
- Imi tin in brate iubirea vietii mele. - Acesta chicoti si veni langa mine si ma trase in bratele lui. - Ce faci?
- Te fac sa iti tii in brate iubirea vietii tale. - Spuse acesta dandu-mi la o parte o suvita rebela de pe fata. Am lasat capul in jos si nu am mai spus nimic, ci l-am strans in brate. Iubeam sa stau in bratele lui..
Peste doua luni.... Autor P.D.V.
Totul se schimbase, dar nu destul de mult.. M si Razvan nu mai lucrau la firma, ci isi ocupau timpul cu antrenamentele acesteia si mica lor idila. Ambii incepeau sa puna tot mai mult suflet in aceasta, dar nici unul nu recunoaste. Pot parea doar niste simpli prieteni, cu beneficii..
- Razvan! - Striga M, cand intra in casa acestuia. Deja era familiarizata cu aceasta, petrecandu-si destul de mult timp acolo, mai ales noptile. Dar nu atat de mult timp ca acela petrecut la sediu.
- Buna,pisi.. - Spuse acesta facandu-si aparitia in spatele ei. Aceasta tresari si se intoarse.
- M-ai speriat. Mergem?
- Sigur.. - Acesta o lua inainte si se indrepta se masina sa neagra. Urca la volan, fiind urmat de blondina. Cu greu il convinse aceasta sa o insoteasca la cumparaturi, deoarece prietena sa era plecata pentru o saptamana in Franta.
- Ma bucur ca vii cu mine.
- Atata timp cat ma lasi sa te urmaresc in timp ce te schimbi o sa fie placerea mea. - Spuse acesta amuzat.
- Hei! Dar nu ai pomenit de asa ceva!
- Regulile se mai schimba, pisicuto.
M P.D.V.
Trebuia sa imi dau seama ca era ceva in neregula cu faptul ca a acceptat atat de repede. Ihh.. Cat de mult pot sa il urasc, dar in acelasi timp sa il iubesc. Da.. Il iubesc mai mult ca orice, dar nu o pot spune... Stiu ca el nu simte la fel. Sunt sigura de asta si nu vreau sa il indepartez mai mult. Prefer sa ramanem in stadiu de prieteni cu beneficii decat de straini. In scurt timp eram in fata mall-ului. Am coborat din masina, asteptand sa coboare si el. Mi-a luat mana intr-a lui, spre surprinderea mea.
- S-a intamplat ceva? - Spuse acesta cand vazu ca nu merg si ca ma trage dupa el.
- Aa.. Nu, nimic. Sa mergem.. - Am spus buimaca si am inaintat. Am intrat in primul magazin pe care l-am vazut. Razvan s-a sprijinit de o cabina asteptandu-ma. Off.. O rochie neagra imi atrase atentia, asa ca am luat-o si m-am indreptat spre cabina. Razvan imi arunca o privire fugara, inainte sa intre in cabina dupa mine. - Razvan! Iesi afara..
- Nu, scumpo.. O sa stau aici. Vrei sa te ajut? - Spuse acesta si se apropie, incepand sa descheie nasturii camasii de un verde pal.
- Razvann, nu! - Am spus in timp ce isi presa corpul peste al meu, lipindu-ma de oglinda. - Suntem intr-o cabina de proba! Lasa-ma sa probez rochia! - Se pare ca vorbeam singura, pentru ca buzele sale se jucau pe clavicula mea, urcand incet spre gat. Imi dadu camasa jos, aceasta cazand la picioarele noastre. Noroc ca peretii cabinei erau pana jos. Mainile sale coborara spre coapsele mele, apucand margina fustei, dupa care se dezlipi de mine, aruncand-o si pe aceasta pe jos.
- Acum poti proba rochia.
- Chiar era nevoie de asta?
- Sigur ca era nevoie. Vrei sa probezi odata rochia aia sau ma lasi sa imi termin treaba? - M-am incruntat , dupa care mi-am luat rochia si m-am imbracat.
- Cum imi sta? - Am spus eu, dupa ce m-am intors cu fata spre el.
- Superba ca de obicei.
Restul dupa amiezii ne-am petrecut-o prin magazine, iar mai spre seara Razvan m-a dus acasa. A oprit masina in fata blocului meu si a mers si a scos toate plasele de pe bancheta din spate. Am luat si eu cateva si ne-am indreptat spre intrarea in bloc. Am urcat scarile, pentru ca nici unul nu putea apasa butoanele liftului. Cand am ajuns in fata usii, am lasat plasele jos si mi-am scos cheile din geanta, descuind. Razvan s-a dus direct in dormitor si si-a eliberat mainile.
- Data viitoare nu mai merg nicaieri cu tine.
- Nu-i corect! Eu te-am lasat sa stai cu mine cat m-am schimbat. - Am spus indignata si m-am trantit in pat. Acesta se aseza langa mine si imi trase capul pe pieptul sau. Am oftat si m-am asezat mai bine, tinand un brat pe abdomenul sau. - Ce facem in seara asta?
- Stam..
- N-am chef sa stau.
- Eu da.. Vreau sa stau si sa te tin in brate. Ai ceva impotriva?
- Nu. - Am spus eu plictisita. - Tu chiar nu vrei sa mergem nicaieri? - Am spus eu dupa un sfert de ora, timp in care am stat cu capul pe pieptul sau.
- Stii ce am chef sa fac in seara asta?
- Ce?
- Asta. - Spuse si si puse peste mine, luandu-mi buzele captive in ale sale. Nu m-am opus, pentru ca il doream..mereu... Il iubesc atat de mult. Dar el.. El..Nu ma iubeste. La gandul acesta o lacrima mi s-a scurs pe obraz. Razvan se indeparta si ma privi confuz. - Ce s-a intamplat?
- Nimic.. - Am spus si mi-am sters lacrima.
- M... Spune-mi ce ai patit.
- Ti-am spus ca nu am patit nimic!
- M. Nu ma misc de aici pana nu imi spui ce s-a intamplat.
- Am spus ca nu s-a intamplat nimic, Razvan. Nu mai insista.
- Atunci de ce plangi? - Spuse acesta stergandu-mi o alta lacrima. - Spune-mi, micuto.. De ce plangi?
- Nu..
- Hai, M... Spune... - Spuse acesta pe un ton putin mai ridicat.
- Pentru ca esti un idiot, un prost , un arogand, esti posesiv si orb si nu vezi cat de mult TE IUBESC! - Am spus toate acestea tipand, dupa care l-am imbratisat.