- Hmm,hmm! - Spuse o voce, dupa care se auzi usa trantita. M-am indepartat putin si m-am uitat spre usa. Acolo statea Matt, cu o privire putin amuzata pe chip. - Scuze ca va intrerup, dar trebuie sa plec. Ma asteapta viitoarea mea sotie. Mai e nevoie de mine pe aici?
- Nu. Acum iesi. - Spuse Razvan, dupa care ma saruta din nou. L-am impins si m-am dat jos de pe birou, aranjandu-mi hainele.- Plecam si noi. - Am spus eu , dupa care am iesit din birou, indreptandu-ma spre usa de la intrare. I-am facut cu mana lui Aiden, dupa care am iesit, mergand spre masina.
Razvan P.D.V.
A iesit din birou, lasandu-ma din nou debusolat. Doamne.. Ce-mi face femeia asta? E atat de imprevizibila... E imposibila! Cum m-am putut indragosti de ea? Cum de o iubesc atat de mult? Am oftat exasperat si mi-am trecut o mana prin parul ciufulit. Am plecat dupa ea, iesind rapid din sediu. Tocmai urca in masina, asa ca am mers spre masina si m-am urcat dupa ea.
- Esti imposibila , femeie! - Am spus eu, iar ea ma privi inocent, cu un zambet senzual pe chip. - Nu ma mai privi asa. Nu mai fi asa! Ma innebunesti! - Mi-am trecut inca o data mana prin par si am pornit masina.
- Dar cum sunt?
- Nu stiu niciodata la ce sa ma astept de la tine... Nu stiu ce simti.. Nu stiu ce vrei sa faci... Pur si simplu imi dai batai de cap de cand te-am cunoscut. Esti mereu in mintea mea.. Esti diferita de toate. Indiferent de modul in care te comporti, de fapte sau de sentimente, nu te-as insela niciodata. Nu vreau pe nimeni inafara de tine. - Aceasta nu spuse nimic, ci ma privi lung.
- Adica.. Sunt mai buna ca roscata? Nu m-ai lasa pentru ea?
- Asta e problema ta? Ca te-as lasa pentru o curva? Nu, iubito. Nu te-as lasa pentru nimeni. Niciodata.
*
I-am inconjurat talia si i-am lipit spatele de abdomenul meu. Am sarutat-o scurt pe gat, dupa care am intors-o cu fata spre mine.
- Astazi nu ne vedem, iubire. Trebuie sa ii ajutam cu pregatirile. Luna viitoare au nunta..
- Nu ii inteleg. De ce vor sa o grabeasca atat de mult?
- Iubito.. Dar au trecut trei saptamani de cand a cerut-o. - Am sarutat-o scurt pe buze, dupa care am plecat. Matt vrea sa grabeasca cat mai mult nunta pentru ca luna viitoare incepem din nou cazul "Max" . O sa fim mult prea ocupati ca sa mai avem si o nunta pe cap. Nu inteleg de ce nu vrea sa o faca dupa ce terminam cazul. Parerea mea e ca se grabeste prea mult..
M P.D.V.
Am intrat in apartamentul lui Bonnie, gasind-o in dormitor cu jumatate de dulap de haine intins pe pat. Mi-am dat ochii peste cap si m-am uitat la ea. Parea destul de nervoasa... Imi dau seama. Presupun ca sta de cateva ore asa. Mereu a fost o problema pentru ea.
- Ia astea. - I-am spus eu si i-am inmanat o pereche de blugi taiati negri, un tricou gri in colturi si o geaca de piele neagra cu tinte.
- Nu.. Vreau ceva mai elegant. Trebuie sa mergem sa vorbim cu organizatoarea, nu ma pot imbraca asa. - Mi-am dat ochii peste cap si i-am dat o rochie pana deasupra genunchilor , cu imprimeu floral si un sacou alb. - Merci!
A luat hainele din mana mea si a plecat spre baie sa se schimbe. Ma intreb daca eu si Razvan o sa ajungem sa ne casatorim, sa avem copii si sa traim fericiti pana la adanci batraneti. Oare ma iubeste chiar atat de mult incat sa vrea sa isi petreaca toata viata langa mine? Mi-am scos telefonul din buzunar si am inceput sa ii scriu un mesaj lui Razvan. " Ce faci, iubire?" . Raspunsul sau veni imediat.. " Tocmai voiam sa iti scriu. Astept sa aleaga Matt invitatiile. Tu? " Am zambit si am inceput sa tastez. "Astept sa se imbrace Bonnie. Nici o roscata, bruneta, satena siliconata pe acolo? " . " Nu iubito.. Mi-e dor de tine. Abia astept sa se termine ziua si sa recuperam totul la noapte." . Pot sa jur ca obrajii mei au prins o culoare rosie cand i-am citit planurile pentru diseara. " Si mie mi-e dor de tine. Vorbim diseara. Te iubesc." Am asteptat pana i-am primit mesajul , " Si eu, scumpo." , dupa care m-am ridicat de pe pat , urmand-o pe Bonnie , care tocmai iesise din baie.
- Unde mergem prima data? - Am intrebat-o eu pe Bonnie, care parea putin stresata.
- Inchiriem localul, vorbim cu organizatoarea despre tot in ansamblu si in urmatoarele zile stabilim detaliile. O sa ma ajuti, nu?
- Da.. Acum hai sa plecam. Diseara nu trebuie sa intarzii acasa. Vreau sa apuc sa mai si dorm.
Razvan P.D.V.
Dupa o ora intreaga in care Matt nu se putea hotari care invitatie e perfecta, am reusit sa scap de acolo si sa plec impreuna cu el spre locul in care se intalneau fetele cu organizatoarea. Pana la urma tot o sa o vad azi pe M. Imi e atat de dor de ea si nu am vazut-o decat de o ora si jumatate. Vreau sa stiu ca e langa mine, vreau sa o sarut, sa o tin in brate. Nu stiu cum poate sta Matt fara Bonnie.
- De ce esti atat de stresat, frate? - Intreba acesta.
- Nu sunt stresat.
- M te-a schimbat mult de tot. Cand va casatoriti? - M-am incruntat putin.. Nu m-am gandit deloc la asta pana acum. Adica.. Nu stiu daca ea o sa vrea sa ne casatorim. Poate nu ma iubeste intr-atat incat sa vrea sa stea toata viata langa mine.
- Nu m-am gandit la asta pana acum.
- Aveti cea mai ciudata relatie pe care am vazut-o pana acum. Va iubiti enorm si abia puteti sa respirati unul fara altul, dar va certati aproape mereu si nu sunteti siguri de sentimentele voastre.
- Nu e atat de usor. M e diferita.. Nu stiu la ce sa ma astept de la ea.
- Chiar crezi ca te-ar refuza?
- Nu.. Adica.. Nu cred. Nu stiu.
- Esti idiot daca nu esti sigur.
M P.D.V.
Pot sa jur ca tipa asta e mai plictisitoare decat bunica.. De o ora ne povesteste cum a fost nunta ei, cum a inselat-o sotul, cum a divortat, cum s-a casatorit din nou, a divortat si acum e in prag de divort la a 5-a casatorie. Usa salii s-a deschis, pe ea intrand Razvan si Matt. Arata atat de bine.. si mi-a fost atat de dor de el.
- Am pierdut ceva? - Spuse Matt si se apleca sa o sarute pe Bonnie.
- Nu mare lucru, dragule. Vreti sa incep de la inceput?
- Nu,nu.. Doamna... Victoria. Chiar nu e nevoie. O sa le povestim noi.
- Bine, scumpo. Si cum spuneam. Acum o saptamana mi-am prins barbatul in pat cu o domnisoara bruneta, focoasa.. Asa aratam si eu in tineretea mea, dar acum..
- Putem sa trecem la planurile de nunta? Ne cam grabim.
- Tineretul asta.