Capitol 46

4.5K 182 1
                                    

- Depinde.. - Spuse acesta, dupa ca o lua inainte. Am coborat in urma lui, inca putin ametita din cauza somnului. Am ramas la baza scarilor, cascand ochii cand am vazut persoana de langa Aiden. Era Jessica. Am inghitit in sec, abtinandu-ma sa nu urlu sau sa fac vreo criza. I-am strans mai tare mana lui Razvan in a mea si i-am aruncat o privire criminala lui Aiden.

Nu stiu ce simteam in momentul asta.. Ura, tristete, agonie , dar cel mai important sentimentul de a ucide pe cineva. Si acel cineva se afla chiar in fata mea, privindu-ma cu o pereche de ochi caprui spre verde. Tot ce doream in momentul asta era sa ma inchid intr-o sala de box si sa imi descarc toti nervii si sacul meu de box sa fie ori Jessica ori Aiden. Pentru ca el a adus-o aici. M-am incruntat si mi-am intors privirea spre Razvan, care ma privea putin ingrijorat.

- Daca ai terminat de vorbit cu Aiden cred ca putem pleca.

- M... Avem treaba cu laptop-ul. Stiu ca te pricepi la asta. Trebuie sa ramaneti.

- Avem treaba. Daca vrei, poti sa vii tu la noi..Singur. - Am spus eu si am accentuat ultimul cuvant si i-am aruncat o privire brunetei din fata mea. Intr-un fel nu prea samanam deloc daca te uitai de aproape, dar de la departare puteai spune ca suntem doua clone.

- Bine.. Maine dimineata o sa vin la voi. Jessica o sa stea la mine.

- Cum spui. Pa. - Am spus eu si le-am intors spatele, iesind din sediu. Razvan ma urma si ma ridica in brate pe la spate, privindu-ma in ochi.

- De ce te comporti asa, iubire? Nu ti-a spus nimic.

- Nici nu trebuie. Vreau sa ajungem la cea mai apropiata sala.. Mai repede. Am nevoie de o descarcare.

- Nu vrei sa ne descarcam altfel?

- Cred ca o sa am nevoie. - I-am spus eu si l-am apucat de guler , tragandu-l mai aproape, in timp ce ma aseza la locul meu in masina. I-am prins buza de jos intre dinti, strangand incet, iar acesta marai. - Imi place cand marai.

- Prea multa tensiune sexuala intr-o relatie cu tine.

- De parca nu ai descarca-o.

- Nu totdeauna...

- Nu.. Decat aproape in fiecare zi. Cred ca farmacista iti stie si orele la care te duci sa iei prezervative.

- Cred ca imi stie si numele.. De cand m-am mutat acolo, ea tot lucreaza la farmacia aia. Deci.. Ma stie de cativa ani.

- Si cati ani are?

- Aproape 40, presupun.

- Nu iti plac femeile mai in varsta, nu?

- Ma crede un obsedat sexual. Mi-a spus-o odata.

- Daca eram in locul ei si eu as fi crezut asta.

- Si acum ce crezi?

- Cam acelasi lucru, dar macar stiu de ce esti in stare.

- Avem o relatie ciudata. Stiai?

- Si ce ai vrea sa iasa din doi nebuni? Avand in vedere ca tu esti un obsedat sexual si eu sunt o crizata.

- Macar recunosti.

- Nu ca altii. - Am spus eu si i-am scos limba. M-am ridicat si m-am mutat incet pe bancheta din spate. - Cand te plictisesti de condus te astept.

- Mhmm.. Suna tentant. - Spuse acesta, dar nu facu nici o miscare, ci accelera. - Mai vrei la sala sau vrei direct ..acasa? - Spuse ultimul cuvant ca pe un apropo. Am ranjit si m-am ridicat, sprijinindu-ma in coate.

- La sala.

*

Am dat un picior in sacul de box din fata mea, intorcandu-ma pe celalalt si lovind din nou si din nou. O luam ca pe o descarcare, iar sacul meu de box era fata lui Aiden. Cum sa o aduca aici? Cum? Doar stie ca nu o suport. Sigur ca facut-o intentionat.. Am dat un pumn in sacul de box, dupa care l-am lovit cu piciorul.

Aventura de o noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum