Am coborat scarile, iar la intrarea in bloc m-am ciocnit de cineva. Am ridicat capul si am observat ca era Matt. M-am incruntat si l-am privit. Ce cauta el aici?
- Ce cauti aici?
- Am venit sa vorbesc cu ea. Vreau sa ma aculte, M. O iubesc.
- Stiu, Matt.. Doar ca.. Ei nu-i pasa decat de siguranta ei. Las-o sa se gandeasca si cand va veni momentul va veni ea la tine. - Am spus eu nesigura , dupa care am urcat in masina si am plecat. Daca Bonnie nu ma vrea in preajma ei, atunci nu o sa o oblig. O sa pornim cat mai repede operatiunea, iar de Bonnie o sa ma ocup dupa. Am parcat in fata firmei lui Razvan, cea pe care o detinea aici in New York, nu la care a fost seful meu. Nu am mai fost pana acum aici, dar cu atat o sa il revad pe tipul ala, Ashton. Am intrat in cladirea imensa din sticla si am mers spre lift, apasand butonul corespunzator etajului 10, unde se afla biroul lui Razvan din cate stiu. In scurt timp liftul se opri, iar usile metalice se deschisera, lasandu-ma sa trec. Am mers pe culoar, oprindu-ma in fata unei usi pe care scria "Director" . Am dat sa o deschid, dar o voce stridenta ma opri.
- Aveti cumva programare? - Spuse o tipa blonda, inalta, cu un corp perfect, dar cu fata de curva. Sper ca nu e asta asistenta lui pentru ca o sa aiba de-a face cu mine. Bine ca nu petrece asa mult timp aici.
- Scumpo, nu am nevoie de programare ca sa imi vad iubitul. - I-am spus eu, dupa care am intrat. Razvan statea la birou, cu laptop-ul in fata, parand concentrat. Cat de mult imi place sa il vad asa. - Ai treaba? - Acesta ridica surprins privirea si ma analiza. Pe chipul lui se contura un ranjet.
- Pentru tine sunt disponibil mereu, scumpo. Ce te aduce pe aici?
- Mi-am dat seama ca Bonnie nu e persoana pe care o cunosteam eu... Vorbim mai multe alta data. Nu imi place subiectul.
- Cum vrei... Dar tot nu mi-ai spus. De ce ai venit?
- Imi era dor de tine si ma plictiseam. Ceva planuri pentru diseara?
- Daca vrei, putem merge sa luam cina undeva cu sora mea, Kim. Si Ashton... Trebuie sa vad daca e ceva intre ei sau nu. Banuiesc asta de cateva luni.
- Mi-ar place. Apropo.. cine e blonda? - I-am spus eu si am facut semn spre birou de alaturi, din care iesise tipa.
- Tasha? E secretara mea. - M-am incruntat si m-am dus mai aproape de el.
- Sa imi spui care din noi o concediaza. Eu nu iti permit sa ai o asemenea secretara. - Acesta chicoti si se ridica si veni in spatele meu, inconjurandu-mi talia cu bratele.
- Iubito.. Doar stii ca nu te-as insela niciodata. Nu mai fi geloasa. - Spuse acesta si imi saruta baza gatului.
- Fie.. Nu o sa mai continui pentru ca stiu ca vii aici o data sau de doua ori pe luna. Vreau sa terminam cu Max cat mai repede.
- Nu o sa fie usor.. Stii asta, nu?
- Stiu.. Si vreau sa incepem cat mai repede cercetarile. Incepem de la el din casa, nu?
- Da.. Asta o sa fie destul de usor, doar ca trebuie sa ii inscenam ceva. Si cred ca am o idee, dar pana atunci... azi ne luam liber si ne bucuram de.. viata. - Spuse el si isi musca buza intr-un mod senzual. M-am ridicat pe varfuri si l-am sarutat, muscandu-i buza de jos.
- Mergem? Azi vreau o zi normala... Vreau sa ne comportam ca un cuplu normal, ce spui?
- Stii.. Orice cuplu normal face sex.
- Il lasam la urma.
*
Am izbucnit in ras la gluma pe care tocmai o spusese, dupa care m-am ridicat de pe banca si am mers inainte prin parc. El veni in urma mea si ma ridicat in stilul miresei, punandu-ma mai apoi pe umarul sau. Parcul era aproape plin, iar oamenii se uitau toti in moduri diferite la noi. Unii cu simpatie, altii cu nervozitate.. Intr-un final ma lasa jos si ma saruta.