- Bine,bine.. Stai calma. - Spuse acesta si se ridica. Cand am auzit un nou tunet am fugit dupa el si i-am sarit in spate in timp ce deschidea usa. Era Matt. Ce cauta aici pe vremea asta? - Ce cauti aici? - Intreba Razvan inaintea mea si il invita pe Matt in casa. L-am strans mai tare pe Razvan cand am auzit un nou tunet. - Ti-e atat de frica, scumpo?
- Nu mai comenta ca nu toti sunt la fel de curajosi ca tine.- Mda.. Si nu toti se tem de un tunet.
- Oh, mai taci! - Am spus eu si am sarit din spatele lui, inchizand imediat usa. - Deci? Ce faci aici? - L-am intrebat pe Matt, intorcandu-ma spre el. Acesta isi dadu geaca jos si isi trecu o mana prin parul ud.
- Am vorbit cu Aiden?
- Si ce a spus?
- A spus ca vorbise cu voi inainte. Instala o camera ascunsa in biroul lui Max in timp ce e plecat. O sa ii ia cateva zile sa le instaleze in toata casa.
- Off.. Vreau sa se termine operatiunea asta mai repede. Trebuie sa facem mai repede rost de acele acte.
- Gandeste-te ca nici nu stim unde sunt. - Spuse Matt acid si se tranti pe un scaun.
- Dar o sa aflam! - Am spus eu cu siguranta in voce, asezandu-ma la loc pe canapea si inchizand filmul care deja incepea sa ma sperie.
- Nu fi asa sigura... Max nu e asa prost.
- Nici noi nu suntem... De ce nu incepem si noi sa facem cercetari? Are vreun dosar la politie?
- La cate crime a facut cred ca are unul destul de gros.
- Atunci o sa facem rost de el.- Am spus eu si m-am ridicat de pe canapea.
- Vrei sa ne furisam intr-o sectie de politie? Tu chiar nu gandesti? Nu e ca si cum ai incerca sa spargi casa unei persoane. - Spuse Matt pe un ton ridicat, dar Razvan ii facu semn sa taca.
- Cred ca e o idee buna. Poate o sa avem nevoie si de actele alea.. Stiu ca alea pe care trebuie sa le gasim o sa fie foarte importante si sunt niste chestii pentru care ar primi inchisoare pe viata si o a fie pazit foarte bine. Fara cautiune..
- Uite, vezi.. Stai putin. Tu ai fost de acord cu mine?
- Da , iubire. Te surprinde?
- Sincer, da. - Am spus eu si am chicotit. - Pai.. Cand?
- Maine seara.
- Maine?
- Tu ai venit cu ideea, scumpo, asa ca nu comenta. Sa vedem... Matt, maine la ora 00:00 esti la mine.
- De ce la ora aia?
- Doar nu vrei sa-ti pui o cagula pe cap si sa mergi ziua la sectia de politie, nu? E ca si cum te-ai baga singur in inchisoare.
- Cum zici tu.. De Bonnie ati mai auzit ceva?
- Nu si termina odata cu ea. Nu te mai gandi.. Daca te vrea, vine inapoi.
- Nu e atat de usor. Eu plec.. Ne vedem maine. - Spuse Matt si pleca destul de abatut se pare.
- Nu trebuia sa ii spui asta, Razvan! O iubeste si e normal sa il doara.
- Nu vreau sa-l aud cum se plange mereu.
- Cat de insensibil poti fi?
Aiden P.D.V.
Am iesit repede din biroul lui Max, mergand spre living, unde se aflau Mark si Jessica. Tipa seamana izbitor cu M si nu inteleg ce cauta cu Max. Nu am idee daca sunt impreuna, dar sunt destul de apropiati. M-am asezat pe un scaun, aproape de Jessica , care ma analiza.
- Unde e Max?
- Are treaba, Aiden.. Plec si eu. Ne vedem maine. - Spuse Mark , dupa care dadu mana cu mine si se ridica de pe scaun si iesi din living.
- De ce ma privesti asa? - Am intrebat-o pe tipa din fata mea, care inca ma analiza.
- Ce stii sa faci?
- Multe. - I-am raspuns eu sec, scotandu-mi o tigara. Toti fumau in casa, asa ca nu are rost sa ma abtin.
- Cum ar fi?
- Depinde in ce domeniu. - I-am spus eu si mi-am aruncat o privire spre ea. Aceasta se ridica si veni spre mine, punandu-si mainile pe umerii mei si se apleca pana la nivelul meu.
- Cu siguranta nu cel in care lucrezi.
- Atunci nu o sa-ti spun nimic. Nu vrei mai bine sa incerci? - I-am spus eu ranjind si dand fumul afara. Tipa arata super bine.. Pe M o vedeam ca pe o sora. E total diferita si asta se observa.. Jessica e o femeie usoara si ii place sa depinda de altii, in timp ce M e exact opusul. Desi e blonda, iar Jessica e bruneta, inca seamana perfect.
- Trebuie sa ajunga Max.
- Ce e intre tine si el?
- Sex.. Doar atat. Ma tine aici doar pentru asta.
- Si nu te lasa sa iesi si cu altii?
- Nu.
- Eh.. Nu o sa ne prinda nimeni. - Am spus eu si am tras-o peste mine, ridicand-o mai apoi in brate si indreptandu-ma spre camera mea.
M P.D.V.
M-am asezat pe pat, reflectand la ce urma sa facem urmatoarea zi. Poate nu a fost o idee tocmai geniala. O sectie de politie e foarte bine pazita, plus ca e sectia principala.. New York-ul nu e ca orice alt oras mic.
- La ce te gandesti? - Spuse Razvan, asezandu-se langa mine pe pat.
- Ma gandeam ca poate nu e o idee asa buna.
- Ba este. Il sunam pe Aiden?
- Da.. Spune-i si lui de asta.
- Cum vrei. - Spuse si isi lua telefonul de pe noptiera. Il lasa jos si se uita la mine..
- Ce s-a intamplat?