Capitol 4

10.4K 455 7
                                    

- Hmm,hmm! - Am auzit o voce foarte aproape, asa ca Razvan s-a indepartat si am privit catre persoana de langa noi. M-am intors spre persoana si am observat ca e asistentul lui Razvan de la cealalta firma, Ashton parca. Razvan ranji, iar Ashton ii urma exemplul in timp ce ma analiza din cap pana in picioare. - Scuze pentru intrerupere..

- As spune ca nu e nimic, dar e. - Spuse Razvan pe un ton calm, si ii duse o mana in jurul taliei mele. Am clipit de cateva ori si am realizat ce se intampla in jur. Ashton a intrat peste mine si Razvan, in timp ce el ma saruta. Nu.. De fapt si el il sarutam. Al naibii sa fii tu! O sa ma omori intr-o zi. I-am dat mana la o parte , m-am scuzat si am iesit din birou. Spre uimirea mea, acolo se afla Bonnie cu o esarfa in mana. Mi-am dat parul mai in fata pentru a nu se observa semnele si m-am asezat pe scaunul de la birou.

- Pentru ce aveai nevoie de esarfa?

- Aa.. E cam frig afara.- Aceasta ridica o spranceana si ma privi gen "Tu iti bati joc de mine?" .

- M, sunt peste 27 de grade afara. Plus ca imi spuneai sa iti aduc si sacou, pentru ca nu ai. - Ranji aceasta si ma privi, urmarindu-mi fiecare miscare. Ma simteam destul de ciudat, dar nu am spus nimic, ci, cu o miscare discreta mi-am dat parul mai in fata. - Deci.. De ce vrei esarfa?

- Vreau sa ma joc baba-oarba cu Razvan, Bonnie! - I-am spus pe un ton ironic, iar aceasta chicoti.

- Stii.. V-ati putea juca si altceva cu o esarfa. Biroul e un loc perfect.

- Bonnie! - Am spus , avand o fata gen "Daca mai continui, iti jur ca nu mai apuci ziua de maine!".

- Bine,bine.. Stiu ca e ceva ce nu imi spui, dar o sa aflu. Te asigur! Si.. Trebuie sa iti dau o veste.

- Spune.

- Bogdan a venit in oras, ieri. Si vrea sa vorbeasca cu tine.. - M-am incruntat si am lasat privirea in jos. Bogdan e iubitul meu.. De fapt a fost.. Nu am mai vorbit de doua luni, de cand a plecat intr-un alt oras pentru o afacere. Nu am nici un chef sa il mai revad, dar uite ca viata vrea sa ne puna din nou fata in fata.

- Eu nu vreau sa vorbesc cu el. In astea doua luni nu a dat absolut nici un telefon sau un amarat de mesaj, Bonnie!

- Stiu, M. Eu ma duc.. Te las sa iti rezolvi ce ai de rezolvat. Ne vedem la 18..

- Bine. Multumesc ca mi-ai adus esarfa.

- Cu placere. - Spuse aceasta si iesi din birou. Am oftat si m-am asezat mai bine pe scaun. Mi-am atins in treacat buzele. Cat de mult te pot ura pentru asta, Razvan! Cand imi amintesc de senzatia pe care mi-o dau buzele lui peste ale mele si.. Off! Am oftat exasperata si mi-am luat de pe un raft o mapa destul de groasa si un dosar cu o coperta visinie. Telefonul a inceput sa sune, asa ca l-am ridicat.

- Buna ziua, aici..

- Stiu unde am sunat, nu e nevoie sa imi mai spui o data. - Am oftat indignata de comportamentul femeii de dincolo de fir.

- Cu ce va pot ajuta? - Am spus pe un ton rece, lasand mapa si dosarul pe birou, acestea provocand un mic zgomot la impact.

- As vrea sa discut cu Razvan T. Sau mai bine spune-i ca in jumatate de ora o sa vin acolo.

- Ma scuzati, dar nu e posibil. Domnul T va intra in douazeci de minute intr-o sedinta. O sa vad daca va poate primi peste doua ore. Imi puteti lasa un numar de telefon?

- Atunci in 15 minute o sa fiu acolo. - Si a inchis. Ce femeie ciudata.. Am lasat telefonul si am mers in biroul lui Razvan. M-am oprit in fata usii... Ceva imi spunea sa nu intru, dar am batut la usa pana am auzit un "Intra" si am intrat. Ashton nu mai era acolo, deci plecase.

Aventura de o noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum