- Ma scuzati ca va deranjez.. - Am auzit o voce din spate, asa ca m-am dat jos de pe Razvan. Era o femeie de aproximtiv 30 de ani, cu un ten masliniu, destul de mica de inaltime si putin plinuta. Purta un tricou destul de larg si o pereche de blugi pana la genunchi de culoarea piersicii. - Am venit sa aduc tot ce va trebuie pentru urmatoarea saptamana. - Spuse aceasta. Am observat ca avea cateva plase in maini. Razvan i-a facut semn sa mearga sa le puna in casa.
- Cine e? - Am intrebat eu, dupa care m-am urcat inapoi pe el si mi-am terminat masajul.
- Carolina? Locuieste in zona si imi aduce tot ce am nevoie de fiecare data cand vin aici. - M-am intins pe pieptul lui si am inchis ochii. Era atat de bine.. - Vezi sa nu te obisnuiesti prea mult. Nu o sa stam sa dormim aici toata ziua.
- Si ce o sa facem? - Am intrebat, ridicandu-mi capul de pe pieptul sau.
- O sa mergem sa ne plimbam si o sa luam masa... Stii sa mergi cu rolele? - Intreba acesta amuzat. Am ridicat sprancenele intrebatoare. Doar nu avea de gand sa ne plimbam cu rolele, nu?
- Razvan... Ai 26 de ani si tie iti arde sa mergi cu rolele?
- Ce are?
- Si eu care credeam ca esti mai matur de atat.
~Max P.D.V. ~
Republica Maldive... La naiba! Asta imi strica mereu planurile. Daca nu le ardea lor de vacanta acum o aveam pe mica papusica aici. Macar actele sunt bine pazite... Stiu ca nu m-ar omori. Poate fratele meu, da, dar M in nici un caz. E talentata... extrem de talentata. Se pricepe la asta mai bine decat unii barbati, dar nu poate da omoare un om. Atat de slaba..
- Sefu' , scuze ca va intrerup, dar am aflat locatia exacta.
- Multumesc Thomas. O sa ai o marire de salariu pentru asta.
- N-nu e nevoie.. - Spuse acesta, dar iesi din camera imediat ce m-am intors spre el. Pentru prima oara in viata sunt atat de nesigur.. Nu stiu daca sa actionez sau nu. Si urasc chestia asta! La dracu' ! Trebuie sa scap cat mai repede de Razvan si sa pun mana pe mica tarfa. O sa fie a mea din toate punctele de vedere. Un ranjet imi contura chipul. Am iesit din birou , indreptandu-ma spre living, unde ma asteptau in jur de cinci barbati.
- Uite harta, Max... Locul in care sunt ei e incercuit. - Am luat harta din mana amicului meu si am studiat-o pret de cateva minute. Destul de greu de patruns.. Fratele meu niciodata nu a fost atat de prost incat sa stea fara aparare. Acum ca e si M cu el o sa fie mai greu, pentru ca e posibil sa aiba si garzi.
- Ce facem in continuare? - Spuse un alt barbat, putin mai tanar si cu parul nisipiu.
- Ma credeti cand va spun ca nu am idee? Normal ar fi sa asteptam sa se intoarca, dar vor fi mult mai bine pregtiti, iar acolo sunt paziti. Nu o cunoasteti pe M... Tipa lupta pana la sfarsit si cu un cutit infipt in inima.
- E buna? - Intreaba cel mai tanar dintre tipi care ava in jur de 23 de ani.
- Daca sta Razvan cu ea la ce te astepti?
- Lasati asta acum! Problema actuala e ca nu ii puteam ataca, intelegeti? Razvan mereu a fost mai bun decat mine la asta si o recunosc.
- Frate.. Nu te supara, dar M lupta mai bine ca tine. - Am intors capul si l-am vazut pe James intrand in camera. Era cel mai bun prieten al meu si imi spunea totul in fata. M-am incruntat si m-am ridicat de pe scaun.
- Si cine a invatat-o pe M tot ce stie?
- Tehnicile tu, dar cine a insotit-o la antrenamente? Tu cu cine te-ai antrenat? - Tipul era cu vreo 5-6 ani mai mare decat mine si lupta excelent, dar nu se baga in afacere. El m-a invatat tot ce stiu si pe M la fel.