- Cine era?
- Matt... Nu cred ca e ceva important.- Cum spui tu.
*
Am dat sa cobor din masina, dar mi-a prins incheietura si m-a tras peste el. L-am privit confuza, dar acesta nu spuse nimic, ci isi puse mainile pe soldurile mele si ma asezase cu picioarele in jurul bazinului sau. Imi ridica rochia pana la solduri si isi puse mainile pe coapsele mele.
- Ce crezi ca faci, Razvan? - Am spus eu, dar el doar zambi pervers si ma trase mai spre el. Am inghitit in sec si l-am privit in ochi. Era atat de aproape incat ii puteam simti respiratia mentolata pe fata.. atat de aproape incat ii auzeam fiecare bataie a inimii. Si buzele alea.. Mi-am lipit buzele de ale lui intr-un sarut pasional si tandru. I-am simtit limba pe buza inferioara, cerandu-mi permisiune, pe care i-am dat-o imediat. - Hai sus. - I-am soptit eu in ureche , dupa care am deschis portiera si m-am dat jos, aranjandu-mi rochia. Acesta se dadu jos si ma urma.
Am urcat in liftul gol, iar acesta ma lipi de unul dintre peretii liftului, sarutandu-ma aproape salbatic. Una din mainile sale se afla sub rochia mea, iar cealalta pe peretele liftului pentru sustinere. Am tresarit cand usile liftului s-au deschis, asa ca am iesit. M-am oprit in fata apartamentului, cautand cheile prin geanta, in timp ce buzele sale se jucau pe gatul meu, in timp ce corpul imi era lipit de al sau. Intr-un final am reusit sa deschis usa, dar nu am apucat sa o inchid pentru ca am fost din nou lipita de un alt perete, corpul meu fiind presat de al lui Razvan.
- U-usa.. Aah.. - Acesta inchise usa cu piciorul, in timp ce eu am evadat si m-am indreptat spre camera mea. - O sa poti sa astepti pana fac un dus, nu?
- Nu. - Spuse acesta si ma prinse de dupa talie, lipindu-ma de corpul sau . - Dusul mai poate astepta, eu nu. - Am oftat infranta.. In secunda urmatoare am simtit salteaua moale sub mine, fiind presata de greutatea lui. Am inceput sa ii deschei nasturii de la camasa, sarutand portiunile de piele lasate expuse. Acesta ma pozitiona deasupra lui, ridicandu-mi din nou rochia pana deasupra soldurilor. I-am rupt restul nasturilor de la camasa, incepand sa ii sarut pectoralii, coborand incet spre abdomen. Mi-am arcuit instinctiv spatele cand mi-a strans una dintre fese, facandu-ma sa scot un oftat de placere.
- Mhmm.. Eu tot vreau dusul ala. - Acesta se rostogoli, venind din nou deasupra mea.
- Iubire.. Si eu te vreau pe tine. Diferenta e ca eu mereu primesc ce vreau, tu nu.
- Te bag.. Aah.. - Am incercat eu sa spun, dar mainile sale coborara spre interiorul coapselor mele, iar buzele isi facura loc spre decolteul meu. Imi descheie fermoarul rochiei, dand-o jos, dupa care se puse din nou peste mine.
- Esti perfecta.. Stii asta? - Sopti el in urechea mea, dupa care imi musca incet lobul, trecandu-si limba peste el.
- Daca as spune da, as parea nacisista,asa ca spun nu. Tu continua-ti treaba si lasa complimentele deoparte.
- Dar de ce te grabesti, iubito? - Sopti acesta senzual si imi saruta baza gatului, dupa care trase cu limba conturul sutienului.
- Razvan... Nu imi place sa astept..
- Imi pare rau atunci, iubito..Dar va trebui sa astepti. - Sutienul meu zbura undeva prin camera, iar buzele sale se jucau pe unul dintre sanii mei, in timp ce celalalt era strans in mana sa. Nu imi place sa fiu chinuita asa... Oricum, dar nu asa si nu de el..
Dupa o lunga tortura asupra pieptulu, cobori spre abdomen. Mi-am pus mainile pe umerii sai, tragandu-i chipul mai aproape de al meu si sarutandu-l. Ne-am rasucit din nou, de data asta ajungand pe jos, eu deasupra lui .
- Nu-i corect.
- Ba e foarte corect, scumpete. - I-am desfacut cureaua si i-am dat blugii negri jos. Mi-am muscat buza de jos si m-am asezat din nou peste el. Acesta gemu.. Motivul? M-am asezat pe "Razvan Junior" . Am ras si m-am aplecat peste el, trasand cu limba conturul V-ului sau.