Am intrat in vechea mea casa, privind locul neschimbat. Ciudat e ca totul este complet curat, avand in vedere ca nici eu nu am lasat foarte curat aici. Am lasat-o pe Mary din brate, iar aceasta fugi spre o vaza cu flori si rupand cateva petale si aruncandu-le pe podea. Razvan intra cu doua valize dupa el, dupa care pleca sa le aduca si pe restul. Mary intinse bratele spre mine. Off.. Razvan a invatat-o sa stea in brate. De acum o sa il pun sa o tina el mereu, pentru ca deja incep sa ma dor bratele la cat am carat-o astazi. Ma privea cu doi ochi verzi si rugatori, incercand aproape sa sara spre mine. Am chicotit si m-am aplecat sa o ridic in brate .
- Misto fund, iubire. - I-am auzit vocea lui Razvan. Aseza langa trepte inca doua valize, dupa care iesi pe usa, inainte sa il pot atinge cu o palma. Puse si ultimele valize langa usa si inchise usa, apropiindu-se de mine. O lua pe Mary in brate si se indrepta spre living. Am oftat si am plecat dupa ei.
- Abia astept sa creasca. Poate te potolesti dupa ce o sa iti spuna ca esti un obsedat sexual.
- Si tu ce esti?
- Aia pe care o "abuzezi" - am spus facand doua ghilimele in aer- in fiecare seara.
- Deci nu esti aia care cauta fututa mereu.
- Ai grija cum vorbesti. Nu de fata cu Mary! - Am spus eu serioasa.
- Oricum nu intelege.
- Tata! - Spuse dand cu palma in abdomenul lui Razvan, vazand ca nu o baga in seama.
- Ma duc sa despachetez. Vezi sa nu o inveti vreun cuvant nou! - I-am spus amenintator. Nu am chef sa o aud pe Mary injurand prin casa fara sa stie ce spune. Sincer.. Il cred pe Razvan in stare de asa ceva. Stiu ca e foarte grijuliu si o iubeste enorm si ii pare rau ca nu a fost langa ea cand s-a nascut , dar tot nebun si pervers ramane. Am tras cele doua valize pe usa dormitorului, dupa care am coborat si le-am urcat si pe celelalte doua. Ce naiba si-a pus Razvan aici? - Razvan! Treci si adu-le si pe celelalte doua ca nu mai cobor! - Am urlat eu, fiind sigura ca ma aude. Am deschis una dintre valize si am inceput sa scot hainele care erau deja impachetate de mine, desigur, si sa le pun in dulap. Usa s-a deschis, intrand Razvan cu celelalte doua trolere. - Unde-i Mary?
- La parter... Se joaca cu florile.
- Aha...
- Te ajut?
- Glumesti, nu? - Am spus eu incepand sa rad.
- Nu..Pe bune. - Spune si se aseaza langa mine. Am ridicat sprancenele surprinsa si am continuat sa asez hainele pe rafturi. Ii simteam privirea analizandu-ma, dar nu am spus nimic si nici nu am intors privirea.
Dupa aproximativ o ora am terminat de despachetat, iar Razvan a dus trolerele in debara. M-am trantit in pat, avand grija sa nu o trezesc pe Mary, care adormise. Nu o bagasem aproape deloc in seama, dar nici ea nu prea mai stie ca exist atunci cand e cu Razvan. E atat de adorabila. O iubesc atat de mult. Razvan se aseza langa mine pe pat, punandu-si un brat in jurul meu.
- O duc in camera ei? - Spuse incet, sarutandu-ma pe maxilar, coborand incet spre gat.
- Camera ei?
- Da... M-am ocupat de tot cu o saptamana inainte sa plecam din Los Angeles, iar camera a fost terminata acum 3 zile. Nici eu nu am vazut-o.
- Atunci sa mergem. - O lua incet pe Mary in brate si merse spre camera din coltul holului. Camera era colorata in nuante care tindeau spre culoarea piersicii si putin roz. Era super draguta, exceptand faptul ca nu avea destule jucarii, iar peretii erau mult prea goi. - Trebuie sa mergem si la cumparaturi.
- Si sa angajam o bona.
- Poftim? O sa am grija singura de copilul meu, nu o sa angajez nici o bona. - Am spus pe un ton destul de dur. Am iesit amandoi din camera, coborand la parter.
- Crezi ca Max a fost singurul meu caz? Chiar crezi ca o sa fiu mereu cu voi? Si am si firma. Daca ai uitat, Ashton nu mai vrea sa se ocupe de ea.
- Vreau sa stau cu ea. Tot mai multi copii se plang ca nu au parte de iubire. Eu vreau sa ii dau asta... Parintii mei niciodata nu m-au inteles si au preferat-o pe Jessica.
- Atunci nu o sa mai lucrezi tu.
- Dar..
- Alege!
- Nu pot.
- Atunci gandeste-te... Mergem la cumparaturi. Stai sa o sun pe Kim sa vina aici.
- Ei cand au ajuns in New York?
- Acum 3 zile. Kim nu se simte prea bine si vrea acasa...
- Aha.. - M-am indreptat spre dormitor, luandu-mi un tricou putin mai larg si o pereche de blugi scurti taiati, iar in picioare o pereche de conversi cu imprimeu floral. Am luat geanta pe umar de pe scaun si am coborat la parter, aproape impiedicandu-ma la ultima treapta. Bine ca nu e nimeni in jur.. - Oh..Hei, Kim! - Am spus eu cand intra Kim pe usa.
- Buna, M! Unde-i Mary?
- Doarme.
- M-ati adus sa stau cu un copil care doarme? - Spuse destul de amenintator si isi puse mainile in san.
- Avem de facut cumparaturi. Nu intarziem si o sa se trezeasca curand.
- Sper. - Spuse si merse in living. - Apropo. Razvan e pe afara. - Am schimbat directia, iesind grabita din casa. Pe alee era parcat un BMW X5 alb... E exact ca cel pe care l-am imprumutat atunci. Hmm... Eu si Razvan avem gusturi bune. Am urcat in dreapta, punandu-mi centura. Razvan chicoti... De parca nu as sti cum conduce.
- Am luat legatura cu Aiden. - Spuse dupa cateva minute de tacere.
- Ce a spus?
- Mai avea putin si facea infarct si a spus ca nu crede ca sunt real. Acum e la conducere la sediu, intr-un fel... Adica nu il asculta toti, dar incearca sa mentina afacerile. Trebuie sa ajung cat mai repede acolo.
- Trebuia sa ajungi acum mult timp acolo.
- Nu am putut. Riscam prea mult...
- Doamne. Cat de mult s-au complicat vietile noastre din vina lui Max... Sa nu ma mai parasesti niciodata. - Acesta opri la semafor si isi lasa o mana pe volan, dupa care se apleca si ma saruta. Isi aseza o mana dupa gatul meu, masand incet si tragandu-ma mai aproape. Din spate se auzeau sunete de claxoane, iar Razvan se departa putin, dupa care isi lipi buzele de ale mele, ignorand claxoanele. Porni masina intr-un final.. Cred ca si-a luat destule injuraturi pe ziua de astazi. In scurt timp eram in fata Mall-ului pe care il frecventam acum ceva timp. Razvan imi lua mana intr-a sa si isi puse ochelarii de soare la ochi...
- Unde mergem prima oara?
- Jucarii pentru Mary... Multe.
- De parca s-ar juca cu ele.
- Nu conteaza. Eu vreau un copil fericit, atat material, cat si sentimental.
- Eu sunt mai bun decat jucariile alea.
- Iubire, dar tie nu ti se pare ca esti prea bun la toate? - Se opri si zambi in coltul gurii. Se apropie de urechea mea si imi musca incet lobul.
- Bati vreun apropo? - Sopti incet, lasand respiratia sa fierbinte sa imi trimita fiori de placere in tot corpul.
- Nu, iubitule. Nu mai bine continuam sa mergem? Se uita lumea la noi.
- Nu imi pasa ca se uita lumea la noi. - Mi-am dat ochii peste cap si l-am impins, continuandu-mi drumul. Am intrat in primul magazin de jucarii pe care l-am gasit si am inceput sa inspectez in jur. - Prea mult roz. - Spuse Razvan stramband din nas. Am chicotit incet..
- Data viitoare ma imbrac in roz si pe tine te leg cu catuse roz de pat. Poate vopsim si peretii in roz..
- In conditiile astea, nu o sa mai facem sex, scumpo.
- Nu cred ca tu ai spus asta.
- Sunt mai responsabil... Dar tot imi place fundul tau. Mereu mi-a placut.
- Haha.. Cumparam si noi ceva azi?
- Da,da... Eu nu ma bag. Nu vreau sa intru in Iadul asta roz. - Spuse facand o grimasa. Am inceput sa rad, mergand spre un raft cu papusi.. Am ramas pe loc cand am vazut cine se afla dincolo de el. Era...