Am iesit din camera aceea, indreptandu-ne spre scari. Am tresarit cand am simtit o mana pe umar si m-am intors brusc. Razvan statea in spatele meu, parand putin ingrijorat. De afara inca se auzeau focuri de arma, dar in rest nimic altceva. Sper ca toti sa fie bine. Mi-a luat mana intr-a sa si am mers inainte, intrand intr-un birou imens. Aiden veni si el din spate, inchizand usa in urma lui.
- Unde sunt Dominic si Matt? - Am intrebat eu incet, privindu-l pe Razvan.
- Afara. Nu.. Ceva nu e in regula aici. Max nu si-a facut aparitia, in schimb are doar garzi si nu oameni de incredere. Trebuie sa gasim seif-ul ca sa vedem daca am sau nu dreptate.
- In legatura cu ce?
- Ca totul e doar o inscenare.
- O inscenare?
- Da.. Max ar trebui sa fi venit daca actele chiar erau aici.
Am inceput sa cautam, dar biroul era lipsit de orice trapa sau gaura ascunsa. Clar.. Totul a fost pus la cale de Max. La dracu'! Razvan parea destul de calm si cam amuzat de situatie, dar in acelasi timp ii puteai citi nervozitatea in privire. Il priveam indelung, numai bine ca sa calc stramb si sa cad pe jos ca o idioata. Razvan se intoarse brusc iar un zambet ii contura chipul.
- Ridica-te. - Imi spuse acesta, iar eu m-am ridicat, desi inca ma durea putin glezna. Isi scoase un cutit si desprinse podeaua, in care se afla o gaura. Presupun ca Max nu e chiar atat de prost, nu? Pacat ca acolo nu se afla nimic, inafara de o foaie A4 . Ryan o lua si o stranse in mana, dupa care iesi ca fulgerul din birou. Eu si Aiden, care nu scoase un cuvant de cand am venit, l-am urmat pana afara, unde impuscaturile se oprisera.
- Ce s-a intamplat? - Spuse Dominic venind spre noi.
- O inscenare.. Actele nu sunt aici. - Spuse Razvan, iar Dominic injura in surdina. - Aici ce s-a intamplat?
- Au venit 3 gorile, dintre care unul ne-a scapat. Trebuie sa fie pe aici pe undeva, asa ca paziti-va spatele. - Spuse acesta, aruncand o privire in jur.
- Spune-le tuturor sa plece. Si tu si Matt faceti acelasi lucru.
- Tu si M?
- Plecam si noi.. Trebuie sa fi anuntat cineva si politia. - Spuse Razvan, fara sa schiteze nici un gest.
Am fost trasi pe sfoara.. Stiam ca totul era mult prea simplu. Data viitoare cel care trebuie sa isi apere spatele e Max. O sa regrete ziua in care m-a cunoscut. Inca nu imi vine sa cred ca am esuat. Toti oamenii se retrasera, iar Razvan era cu cativa metri in fata mea. Am oftat zgomotos si m-am uitat putin in jur, dupa care am inchis ochii. Am simtit o mana pe umar si un tremur imi strabatu corpul. Razvan inca era in fata mea, restul plecasera.. Cine mai ramane? Mi-am dus mana la pistol si l-am scos si m-am intors. In fata mea statea un barbat de aproape 30 de ani, nu foarte inalt sau musculos, dar presupun ca nu e prea milos, nu?
- M, ce placere. - Spuse acesta pe o voce groasa, privindu-ma in ochi.
- Nu as putea sa spun acelasi lucru. - Am spus eu cand mi-am dat seama ca tipul din fata mea era prieten cu Max, fost membru al gastii. Acesta nu mai spuse nimic , ci isi scoase pistolul si il indrepta spre mine. Am inghitit in sec. Din spatele meu se auzeau niste sunete, deci si Razvan avea parte de actiune. M-am intors pe calcai si i-am dat un picior peste mana cat timp nu fusese atent, iar pistolul ii cazu pe sol. - Te apleci si trag.
- Nu ai tupeu sa tragi, fetito. Esti prea slaba si lasa.
- Nu ma pune la incercare, David. - Am spus pe un ton amenintator care il facu sa pufneasca in ras. In urmatoarea secunda m-am trezit cu un pumn aproape de fata, pe care l-am prins la timp. L-am rasucit puternic, scotand un scancet de la el. Am strans si mai tare, iar acesta cazu in genunchi. Prea slab pentru gustul meu. Bat la pariu ca asta a fost antrenat de Max. Max e un nimic fara cineva care sa ii tina spatele. I-am intors-o de tot, auzind un pocnet, dupa care un alt scancet de durere din gura lui. M-am pozitionat in spatele lui, tinandu-i bratul strans in zona gatului, facandu-l sa respire sacadat. I-am pus pistolul la tampla, iar acesta scoase un sunet batjocoritor.