- Ma duc eu. - Am spus eu si m-am indreptat spre usa. Am deschis-o si mi-a picat fata.. Era Aiden cu Jessica. M-am intors nervoasa pe calcaie, privindu-l pe Razvan. M-am intors inapoi spre Aiden si spre scumpa mea sora. - Care parte din singur nu o intelegi? Vrei sa iti spun si pe litere, ca la gradinita? - Am intrebat eu ironica, gesticuland cu mainile.
- M... Termina cu pros...- Nu termin cu nimic, Aiden! Ti-am spus sa vii singur, intelegi? Singur! Nu o vreau in casa mea, nu o vreau in preajma mea, nu vreau sa o vad, nu vreau sa o ating, nu vreau nimic! Ea e moarta pentru mine! - Am tipat eu isterica si am urcat in dormitor , trantind usa si incuind-o dupa mine. M-am lasat sa cad jos pe podeaua rece, sprijinita de peretele care despartea dormitorul de hol. Se auzi o bataie scurta in usa, dupa care vocea lui Razvan.
- M... Te rog, deschide usa!
- Nu! - Am tipat eu, dupa care am izbucnit in plans. De ce nu intelege ca simpla ei prezenta imi face rau? De ce? Mi-a distrus viata si relatia cu parintii mei. Ma urasc... O urasc... Daca nu era ea, poate acum eram in termeni buni cu ai mei. Si nu a fost doar faza cu eu in rolul fetei rele. Ea mereu dadea vina pe mine, daca era vreun tip dimineata in casa, eu cadeam raspunzatoare pentru prezenta lui acolo si gemetele de noaptea trecuta, pe care parintii nu le-au auzit, dar Jessica "Nu putea sa doarma din cauza lor." . Nu o urasc degeaba.. O urasc pentru tot ce mi-a facut.
- M! Sparg usa! - Spuse din nou Razvan, pe un ton mai ridicat.Nu i-am dat importanta , ci am luat pachetul lui de tigari de pe noptiera si am iesit pe balcon, aprinzand una. Plamanii imi erau umpluti de fumul care imi dadea un sentiment de relaxare. Se auzi o bubuitura din camera, asa ca m-am intors. Usa era la pamant, iar Razvan statea nervos in dreptul ei.
- Ce vrei? Sa imi tii si tu morala?
- Nu. Dar te comporti co..
-Terminati cu prostiile astea! Nu o suport! Nu o vreau aici, intelegi? Vreau sa plece cat mai departe si sa nu mai aud nimic de ea!
- Dar..
- Nici un dar! E o curva! O curva infecta, care din intamplare imi este sora! Nu are ce cauta aici.
- De ce nu o suporti?
- Am mai multe motive. Toate problemele din viata mea au fost din vina ei. Cearta cu parintii, pierderea iubitilor, toata ura pe care mi-o purtau toti fostii prieteni si fostele cele mai bune prietene, tot! E doar o prefacuta... O persoana falsa si ieftina! - Acesta ofta si veni spre mine, luandu-ma in brate.
- Arunca tigara. Nu-ti face bine.
- Ma calmeaza.
- Nu conteaza.. Arunc-o.
- Unde e?
- Cine?
- Printesa. - Am spus eu pe un ton sarcastic.
- La parter.. Te aseapta cu Aiden.
- Ori pleaca de buna voie de aici, ori o dau afara in suturi.
- Nu prea are de gand sa plece. Deja se cearta cu Aiden pe tema asta.. - M-am incruntat si am aruncat tigara, coborand la parter. Statea in poala lui Aiden, cu acelasi zambet fals ca intotdeauna.
- Oh.. Buna, surioara! - Spuse aceasta si se ridica.
- Ai 10 secunde sa te cari de aici, daca nu vrei sa ramai fara par in cap. - I-am spus eu amenintatoare, strangand puternic pumnii. Daca era nevoie, foloseam si un pistol,ceva.
- Poftim? Nu plec nicaieri. Aiden m-a adus aici ca sa va ajut.
- Nu am nevoie de ajutorul nimanui! Il poti ajuta pe Aiden in fiecare noaptea cu altceva, dar aici nu ai ce sa cauti!