- Ok.. Nu a fost mare chestie. Eram in timpul unui transport de arme si am fost prinsi din cauza neatentiei mele si am fost impuscat. Nu stiu cine m-a impuscat..
- Cum nu a fost mare chestie? Daca pateai ceva mai grav?- Uite ca nu am patit. Ma vezi aici, intreg, si dornic de orice.
- Cum spui tu. Ai mai vorbit cu Aiden?
- Nu a mai sunat.
- Ma intreb ce mai face.. Oare a rezolvat ceva?
- Nu stiu.
Aiden P.D.V.
Mi-am tras tricoul peste cap si am iesit din camera, coborand incet scarile. Max iar era plecat, ocazia numai buna sa vad ce au inregistrat camerele. Am ranjit la gandul asta.. Totul mergea perfect si o aveam pe Jessica la degetul mic. Am aruncat o privire prin casa si am observat ca nu era nimeni. Bun.. Am intrat in biroul lui Max, in care nu avea acces nimeni, cu exceptia lui Mark si a mea. Mi-am scos telefonul din buzunar si am format numarul lui Razvan, apeland. Dupa doua tonuri acesta raspunse.
- Nu o sa pot sa vorbesc mult timp. In principal vreau sa spun ca poti sa grabesti totul si sa iti pregatesti oamenii. O sa ma uit pe camerele de filmat si o sa vad ce pot rezolva si o sa vad cum ii iau laptop-ul. Ne intalnim maine la adresa pe care o sa ti-o trimit. Bine?
- Ok. Cum e situatia pe acolo?
- Buna.. Se pare ca Jessica e curva lui Max si nu o lasa sa paraseasca casa. Nu are legatura cu afacerile,desi stie de ele.
- Si Bonnie?
- De ea nu am aflat nimic. Nu a venit pe aici sau asa ceva.
- Bine.
- O sa inchid. Te sun dupa ce vad ce au inregistrat camerele.
- Astept.
Am inchis si am iesit din biroul sau, mergand inapoi in camera mea. Am deschis incet usa si am intrat. M-am incruntat cand am vazut-o pe Jessica stand intinsa pe pat si privindu-ma.
- Ce cauti aici? - Am intrebat eu sec si mi-am scos laptop-ul.
- Imi era dor de tine.
- Pleaca. Am treaba..
- Dar...
- Ne vedem diseara. Am ceva de rezolvat pentru Max. Doar nu vrei sa se supere, nu?
- Nu.. Atunci eu plec. - Spuse si se ridica din pat, iesind din camera. Huh .. Cat de insistenta poate fi uneori. Cum spuneam.. Nu seamana deloc cu M. Razvan e foarte norocos ca o are..
Mi-am deschis laptop-ul, dupa care am intrat in niste programe, conectand din nou camerele de filmare din casa la el. Bun.. Pentru inceput biroul sau. Incepem cu acum doua zile pentru ca stiu ca de cand am ajuns eu nu a stat prea mult in birou. Exceptand ziua de ieri cand a stat inchis acolo toata ziua si nu a lasat pe nimeni sa intre. Am prins o conversatie intre el si Mark, asa ca am pornit castile si le-am pus la urechi.
- Sunt complet debusolat, Mark.. De ce Razvan nu face nimic? De cand a incercat sa imi sparga casa nu a mai facut nimic.
- Poate nu mai vrea sa faca nimic..
- El nu e asa. Doar nu e prima data cand am de-a face cu el. Ma intreb ce planuieste.
- O sa stam si o sa asteptam.
- Mi-e doar sa nu gaseasca actele alea. Pentru alea infund puscaria pentru tot restul vietii.. Si nu mai ies, intelegi?
- Pana la urma ce e in ele?