- Ah, aici erai! Ups.. Scuze.. Nu am vazut nimic! - Am auzit o voce dinspre usa, dar Razvan nu se ridicase de pe mine. De ce imi suna asa de cunoscut? Oh, nu! - Continuati! Imi uitasem portofelul. - Spuse Bonnie si tranti usa dormitorului, mai apoi se auzi si cea de la intrare.
- Razvan! Da-te jos de pe mine! Nu glumesc!- Ce-mi faci daca nu ma dau? - Spuse jucaus, punandu-si capul in scobitura gatului meu.
- Nu am chef de jocurile tale! Parca voiai sa stau departe de tine! Cum vrei sa stau departe de tine, cand vii la mine acasa si vrei sa mi-o tragi?
- Aham.. O sa te protejez. Nu iti face griji.. Acum.. Continuam?
- Razvan! Am spus ca nu! Misca-ti fundul jos!
- Bine.. De data asta scapi. - Spuse si se ridica de pe mine, trantindu-se langa mine, pe pat. M-am ridicat si am luat un alt tricou din dulap, mergand spre bucatarie. - Hei! Am spus ca scapi, dar asta nu inseamna ca ma lasi singur!
- Vrei sa te tin si de manuta, scumpete?
- Nu ma deranjeaza.
- Nu mai am chef sa fac nimic! Ai planuri in seara asta? - L-am intrebat, trantindu-ma pe canapeaua din living. Acesta zambi victorios si veni spre mine.
- Incercam patul din dormitorul tau?
- Razvan! Nu! Planuri normale nu ai?
- Mhmm.. Club? Bautura? Tigari?
- Suna bine. Stii.. E ciudat.. Pana sa te intalnesc pe tine nu m-as fi gandit niciodata sa ma reapuc de fumat sau de baut. Clar.. Ai o influenta negativa asupra mea. Dar imi place!
Perspectiva lui Razvan:
I-am privit fundul in timp ce se deplasa spre dormitor. Intr-o zi o sa ma omoare tipa asta. Sunt mult mai atras de ea decat as fi crezut vreodata. Si.. Stiu ca Max o vrea inapoi, dar o sa o protejez. Nu o fac din iubire sau orice sentiment care pentru mine nu exista, ci doar simt ca trebuie sa fac asta. Dar totusi.. Stiu ce potential are. Si o vreau langa mine cu orice pret. Macar sa incerc.. Gandurile mi-au fost intrerupe cand usa domritorului ei se deschise, iar ea iesi imbracata intr-o pereche de colanti de piele negri, o bluza din dantela tot neagra, foarte stramta , avand pe brat o geaca neagra din piele, pe care si-o trasese pe ea. Se incalta cu o pereche de botine negre si se indrepta spre usa.
- Ai de gand sa fii sau o sa salivezi in continuare? - Spuse aceasta acid, dupa care isi continua drumul . M-am ridicat de pe canapea si am urmat-o. Cand am ajuns la parter am urcat in masina mea, care era parcata in fata blocului, si am pornit spre casa mea.
- Trecem pe la mine sa ma schimb.
- Ok.. - spuse plictisita si se intinse pe scaun. In scurt timp am ajuns in fata casei mele, daca o puteam numi asa. Era imensa si locuiam singur in ea.
- Presupun ca ti-a fost dor de locul asta, nu?
- Nu chiar.. - Spuse si cobora si ea din masina. Mi-am pus o mana dupa talia ei, si am tras-o mai aproape. Se incrunta cateva clipe, dar nu facu nici o miscare. - Ce iti trece prin cap, Razvan?
- Inca nimic. - Am spus si am sarutat-o scurt pe buze, dupa care i-am dat drumul si m-am indreptat spre intrare. Cat de mult imi place sa o chinui. Dar nu sunt singurul.. Vad ca si ei ii place chestia asta. Am urcat in graba treptele si am mers in dormitor sa ma schimb, in timp ce pe M am lasat-o pe undeva pe drum.
M P.D.V
Unde naiba a plecat idiotul asta? M-am trantit infranta pe unul dintre fotoliile de piele din living, hotarata sa astept pana o sa isi faca si el aparitia. Daca si-o va mai face.. Sper ca nu are de gand sa ma puna prea mult sa astept. Niciodata nu am fost cea mai rabdatoare fiinta din lume. Peste vreun sfert de ora, isi facu aparitia pe scari, imbracat intr-o pereche de jeans gri, cu unele nuante de alb si o camasa care aproape plesnea pe el. Te urasc Razvan!
- Acum cine saliveaza?
- Nu salivam!
- Nu! Doar ca mai aveai putin si ma dezbracai din priviri. Stii.. Putem sa nu mai mergem si sa iti dai frau imaginatiei.
- Haha.. Ce sa spun! Mergem astazi?
- Nu, iubire. Mai salivam umpic si dupa mergem. - Spuse acesta ironic si se indrepta spre usa. Pff.. Oare de ce merge atat de repede specimenul asta?
- Razvan! Mai incet! Nu toata lumea are turbo.
- Nu e vina mea ca mergi prea incet. - Am oftat si am urcat in masina. Cat de enervant poate fi uneori.
- Nu imi plac schimbarile tale de comportament! - Am spus privindu-l bosumflata. El nu raspunse, doar schita un mic ranjet arogant.
In scurt timp ne aflam in fata unui club necunoscut. Am intrat, de data asta insotita de el, pentru ca bratul din jurul taliei mele era parca lipit cu Super Glue. Nu am spus nimic, ci am continuat sa merg. Ne-am oprit in fata unei mese, iar Razvan ma lasa singura, vrand sa mearga dupa cateva sticle. Pff.. Nu imi place clubul asta. Adica.. Are un design perfect, dar mi se pare putin cunoscut. Am tresarit cand am simtit o mana pe umar. M-am intors si am inghetat la propriu. Sangele imi circula cu o viteza de nedescris prin vene, iar inima parca imi iesea din piept, in timp ce glasul meu era pierdut de mult. Nu e posibil.
- Ti-a fost dor de mine, scumpete?
- N-n-u.. - Am incercat sa spun dar nu mi-a iesit aproape nimic. Pe chipul sa se puteau observa cateva trasaturi ca ale lui Razvan, dar vag. Ce cauta el aici?
- Surprinsa?
- C-ce cauti a-aici?
- M.. S-a intamplat ceva? - Am auzit vocea lui Razvan din spatele meu. - Ce cauti tu aici? - Spuse din nou pe un ton rece, cand il zari pe barbatul din fata mea.
- ........