Mi-am luat o pereche de blugi si un tricou, dupa care am coborat la parter sa o astept pe M. Spre surprinderea mea, in living se afla Jessica. O sa iasa urat.
- Ce cauti aici? - Am intrebat eu, indreptandu-mi privirea spre bruneta. Mi se pare doar o clona nereusita a lui M.- Unde e Aiden? Nu raspunde la telefon si sunt ingrijorata.
- Aiden are treaba. Si cred ca ar fi cazul sa pleci inainte sa vina M. - I-am spus eu, iar aceasta se incrunta si se apropie de mine. Mi-am pastrat postura serioasa, iar aceasta se apropia de mine cu un mers de felina. O punga, va rog! Nu stiu de ce, dar femeia asta ma dezgusta. - Usa e in cealalta parte.
- Dar cine a spus ca vreau sa plec? - Spuse si isi puse mana pe abdomenul meu. M-am dat un pas inapoi, facand o grimasa.
- Razvan! - I-am auzit vocea lui M, dupa care sunetul produs de tocurile sale rasuna pe trepte. - Ce cauti aici? - Intreba aceasta, oprindu-se in loc. Mi-am intors privirea spre ea. Buzele ii erau stranse intr-o linie dreapta, iar pumnii ii erau inclestati. Oare cat rau a putut sa ii faca Jessica de o uraste in asemenea hal?
- Nu avem timp de asta, iubito. Sa mergem.
- De ce statea atat de aproape de tine?
- Geloasa? - Intreba bruneta pe un ton ironic. Nu stiu de ce, dar primul impuls a fost sa o plesnesc, dar m-am stapanit.
- Hai, M. In doua ore jumatate trebuie sa fim acolo si drumul e lung.
- Astept un raspuns.
- Vorbim in masina. Sa mergem. - Aceasta cobora scarile si ii arunca o privire nervoasa Jessicai, dupa care se indrepta spre usa si iesi. - Apropo... Data viitoare tine-ti mainile acasa. Imi provoci scarba. - I-am spus eu, dupa care am iesit din casa. Am urcat in masina si am oprit in fata unei garzi din fata portii. - Du-te si scoate-o din casa, Sam.
- Cum doriti. - Am calcat acceleratia, depasind masinile care ne stateau in cale. M inca era nervoasa, dar nu comenta nimic.
M P.D.V.
Dupa un drum de aproximativ doua ore eram in fata sediului, iar Razvan opri masina, dandu-se jos. I-am urmat exemplul, luand-o inainte. Tot nu inteleg ce cauta Jessica atat de aproape de Razvan. Nu are voie sa-l atinga, nu are voie sa-l priveasca, sau sa stea prea aproape de el. Doar eu am voie. Asta daca nu vrea sa ii rup si un picior sau sa ii zbor capul sec de pe umeri. Am deschis usa metalica, intrand inauntru si pasind nervoasa pana in fata lui Aiden. I-am dat o palma peste cap, iar acesta sari de pe scaun si ma privi.
- Data viitoare tine-ti curva acasa daca tii la aspectul , sanatatea si viata ei! - I-am tipat cuvintele in fata, dupa care m-am asezat pe un scaun langa el. Razvan s-a asezat langa mine, luandu-mi mana intr-a sa. Mi-am tras-o inapoi si i-am aruncat o privire nervoasa, dupa care mi-am scos telefonul, intrand pe Twitter.
- Ce a mai facut? - Intreba intr-un final Aiden, revenindu-si din soc. Nu i-am raspuns, ci am continuat sa privesc spre telefon, desi gandul imi era in alta parte. Daca Jessica se da la Razvan? Daca indrazneste sa faca asta trecem de la amenintari la fapte. Il iubesc prea mult ca sa il pierd si nu suport prezenta altora langa el. Ar trebui sa imi cer scuze pentru ca l-am ignorat? Pentru ca nu i-am auzit vocea de mai bine de doua ore si deja simt ca nu mai suport. Vreau sa ma tina in brate, il vreau langa mine. Vreau sa-l sarut si sa-i simt buzele peste ale mele. Off.. Da. O sa imi cer scuze.. Ba nu. Ba da.. Off..
- La dracu' ! - Am tipat eu arucand telefonul pe masa si urcandu-ma peste Razvan si lipindu-mi buzele de ale sale. Acesta paru uimit, dar imi inconjura talia cu bratele si imi raspunse la sarut. Limbile noastre faceau un dans al dominatiei, atingandu-se in acelasi timp intr-un mod senzual. M-am departat din vina lipsei de oxigen si mi-am lipit fruntea de a sa, inca respirand sacadat. Acesta ranji si imi dadu inca un sarut, scurt de data aceasta. - Te iubesc.