Anna gerçekten çok şanslı olduğunu düşündü.Günlerden cumartesi olması hiç bu kadar işine yaramamıştı.
Crucio lanetinin etkisi azalmasına rağmen lanetle boğuşurken bedenini kasmasının bedeli olarak tüm kemikleri sızlıyordu.Genç kadın bırak derslere girmek,yataktan kalkacak hali bile yoktu.Yorganına sıkıca sarılmış,yorgun gözlerle dışarıda yağmuru izliyordu.
Yatakhaneleri tamamen boşalmış,Emma ve o dışında kimse kalmamıştı.Kızıl saçları kadın,arkadaşının baktığı noktaya çevirdi kafasını.Yağmur damlaları sert bir şekilde cama çarparken tüm ses odaya dağılıyordu.
"Kimseye söylemeyeceğine söz ver."diye homurdandı Anna beyaz yorganı kafasına doğru çekerken.Emma ise her zamankinin aksine sessizdi.Genç kadın ayağa kalkarak çekmecelerinden birini açmış,metal kutuda olan çikolatayı çıkarmıştı.
Kurbağalı çikolatıyı başından kopartırken Anna'nın ağzına sokuşturdu. "Ye." dedi keyifsizce. "Babam çikolatanın kara büyüye iyi geldiğini söyler.Kendini daha iyi hissedersin."
Anna çikolatayı çiğnerken genç kadına elini uzatmış,kutudan çıkan karta bakmak istemişti.Kurbağalı çikolatanın içinden,önemli büyücülerin fotokartları çıkardı.Genç kadın kartı eline alırken merakla bakmış fakat gördüğü kişi ile yüzüne ekşitmişti.
"Bu kel adam mı?" diye homurdandı Salazar Slytherin'in kartına bakarken.Emma da kartı istemediğini söylerken onda kalabileceğini söylemişti.
"Slughorn'un dersinde bu kartı önünde yırtarım belki."
Cevabı ile Emma gözlerini devirmiş,zaten sallantıda olan okul hayatını böylece bitirebileceğini belirtmişti.Anna ise omuzlarını silkti ona cevap olarak.Eğer Abraxas Malfoy okuldan atılmıyorsa,kimse bu okuldan kolaylıkla atılamazdı.
"Yalnız Malfoy'da eşşek yüküyle para var." diye yanıtladı Emma onu.Genç kadın,dün gece olanları yakın arkadaşından dinlemişti.Olanları takdir etmese de Anna'nın dikine gittiğini,bela çektiğini düşünüyordu.Hele ki Slughorn'un partisindeki tavrı doğru bulmamış,Profesörden özür dilemesi gerektiğini söylemişti.
"Umrumda değil."diye yanıtladı Anna ise.Çikolatayı yemesiyle birlikte biraz olsun toparlanırken zorlukla ayağa kalkmıştı.Çekmecesinden aradığı ilaçları bulurken birkaç ağrı kesici hapı yutmuştu.Muggle ilaçları pek kullanılmasa da Anna,tıp bilimini küçük görmüyor hatta büyüden daha iyi olduğunu düşünüyordu.
"Umrunda olmanın nedeni paraya ve statüye sahip olman."
Emma'nın sözleri Anna'yı bir an duraklattı.En yakın arkadaşından böyle bir itiraf beklememişti.Genç kadın Weasley ailesinin finansal anlamda pek de parlak olmadığını biliyordu.Paraya sahip olmayanlar,en ufak zorlukta dahi parayı düşünürdü,Emma'nın tepkisi de bunu açıklıyordu.Anna,bunca yıldır safkan bir ailenin böylesine fakir olmasını beceriksizlik olarak görse de bunu arkadaşına söylememişti.
"Belki de." diyerek geçiştirdi onu.Arkadaşlığını basit bir tartışma sonucu tehlikeye atmak istemiyordu.Fakat bu üstün körü cevabı Emma'yı daha çok sinirlendirmişti.
"Bir gün kendini öldürteceksin."
Anna onun bu cümlesine karşılık sessiz kaldı,aslında sessizliği de bir cevap niteliğindeydi.Genç kadın pijamalarını üstünde çıkartıp zorlukla günlük kıyafetlerini giyinirken arkadaşı ise bir köşede bekliyordu.
"Riddle'ın diğer Slytherinliler gibi olmadığını söylemiştim.O çocuk iyi biri."
Emma'nın yumuşamış ses tonu Anna'nın anıları ile birleşti.Genç kadın,dün gece ona heyecanla bakan yeşil gözleri hatırladı.Sonrasında ise Chris'in ona sinirli bir şekilde bağırırken deli gibi yanıp sönen mavi gözleri geldi aklına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master of None//Tom Riddle
Fiksi PenggemarDokunulamayan fakat görülen kelimelerle ifade edilebilen.. #slowburn Tom Riddle x Oc (F!reader) Not:Yetişkin içerik ve rahatsız edici öğerler bulunur.