9. BÖLÜM

3.1K 635 108
                                    


Sberaa ve sevincslhva ithafen

Bölüm şarkısı Demi Lovato ~ Neon Lights

Babamı gördükten sonra harabe şekilde odama girdim. Gözlerimden istemsiz iki damla yaş süzüldü. Beni küçücük yaşımda bırakan adamı neden görüyordum yine? Neden acı çekiyordum her seferinde?

O beni hiç sevmemişti, hiç istememişti. Şimdi ben de ondan nefret ediyordum. Ama aklımda dolanan tek şey; onun burada ne işinin olduğuydu.

Bir oyun oynanılıyordu bana ve ben bundan habersiz dört duvar arasında bu oyunu devam ettiriyordum.

Yatağıma girdim usulca. Ses çıkaramadım hiç. Yine kendimi değil başkalarını düşündüm. Dıştan sessizdim ama içimde çığlıklar büyümüştü gitgide. Yorganıma sımsıkı sarıldım.

Kızlar yanımda uyuyorlardı yatakları birleştirdiğimiz için. Mulan kolunu bana atınca bir hıçkırık kopup geldi kalbimden. Hıçkırdım bir kez daha. Ve sanki beni duymuş gibi, beni herkesten koruyabilirmiş gibi, sımsıkı sarıldı bana.

Sessizce ağlamaya devam ettim.

Sabah kalktığımda Mulan'ın saçlarını boynuma dolanmış buldum. Ölüyorum sandım bir an. Lenna'nın ayakları Beryil'in saçlarına sürtüyordu.

Benim bacaklarım Lenna'nın karnında uzanıyordu. Bir kolum Mulan'ın sırtındaydı. Mulan belime sıkıca sarılmıştı.

Biz hiç beraber uyumamalıydık. O an kendime not düştüm; her ne olursa olsun onlarla beraber uyuma!

"Aa yeter be! O güzelim saçları sen ayaklarını sürt diye uzatmadım ben tamam !" Diye bağırdı Beryil.

"Mulan saçlarını boynumdan çeksen çok güzel olur cidden nefes alamıyorum," dedim.

"İnanmıyorum nasıl oldu o!" Diye çığırdı ve birbirine girmiş kulaklıkları andıran saçlarını birer birer boynumdan uzaklaştırdı.

"Mina şu lanet bacaklarını çeksene midem iki büklüm oldu," Diye homurdandı Lenna.

Hemen çekip ayağa kalktım ve özgürlüğümü ilan ettim. Onlarda yataktan yavaşça homurdanarak kalktı.

Onlar gibi ben de büyük ve birlikte kullandığımız dolabın benim olan kısmından okul kıyafetlerimi çıkarttım. Biraz inceledim okul kıyafetimi tek kelime ile mükemmeldi.

Ayak bileklerine kadar uzanan, siyah mat, cübbeyi andıran, yakaları beyaz okul kıyafetimize hayranlık ile baktım.

CELPS GEZEGENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin