kumsall_1905 ve xosibelxo okuyucularımın doğum günleri kutlu olsun iyiki varsınız.
Bölüm şarkısı Meg Myers ~ Desire
Tekan deli olacak gibi hissediyordu kendini. Askerler Mina ve kızları götürdüklerinden beri hiçbir şey yapamadan etrafta dolaşıyordu. Buna daha fazla katlanabileceğine inanamıyordu.
Gasdet denilen o mahseni bilmiyordu ancak etraftan bilgi toplamıştı. Onlara ne yapacakları belli değildi. Ve bu onu çıldırtıyordu!
Orada farklı cezalar veriliyordu ve onlara ne yapacakları meçhuldü. Ancak küçük bir ceza olmadığına yemin bile edebilirdi.
Vücudunun türlü yerlerinde çizikler vardı ve hala titriyordu, ama umurunda bile değildi. Nasıl bu denli değiştiğini aklı almıyordu. Bunu, birkaç yıl önce bir başkası yapmış olsa, bedeninde kırılmayan kemik kalmazdı ancak o şuan kendini değil, bariz bir şekilde Mina'yı düşünüyor ve endişeleniyordu.
Deres ise Tekan'dan farklı değildi. Lenna'ya karşı bir erkek olarak bariz bir çekim hissediyordu. Ancak ismini hâlâ koyamamıştı. Lenna onu hırçınlığıyla delirtirken bile ona bir şeyler hissediyordu. Bir de vücudu vardı tabi onu konuşmak bile istemiyordu.
Lenna'yı gördüğünde bir sapık gibi onu takip etmiş ve en savunmasız halindeyken onu yakalamıştı. Birkaç yıl önce yaşadıkları tam o anda gözlerinin önünde belirtmişti.
Havuzdan çıktıktan sonra üstünü giymek için giyinme odasına giren Lenna'dan sonra o da hızlı ve sessiz bir şekilde girmişti. Ve ortalıkta kimsenin olmaması avantaj olmuştu. Kabine giren Lenna hiçbir şeyden habersiz şekilde üstünü giyiniyordu. Ancak alt iç çamaşırı hâlâ asılı duruyordu.
Bunu izlerken Deres'in aklına şeytanice fikirler gelmişti ve onun iç çamaşırını eline almıştı.
Kabinin içerisinde olan Lenna'ya doğru seslenmişti.
"Şuan şu siyah şey bende. Seninle bir anlaşma yapalım. Eğer beni öpücüğün ile ödüllendirirsen, bunu sana vereceğim. Ancak beni öpmezsen; olacakları ben memnuniyetle düşünür ve uygularım. Sen ise bence ne uygulamak, ne de düşünmek istersin. Seçim senin."
"Seni pislik! Ne diyorsun sen? Hayır! Asla ama asla seni öpmem! Elinden geleni ardına koyma! Ancak şunu bil ki; sonun ölüm olarak bitecek! Duydun değil mi beni it!"
"Fazla iddialı konuşuyorsun bebeğim. Bu arada seni izlerken bir kızı dövdüğünü gördüm bence bunu Bayan Derak ile paylaşmalıyım."
Böyle bir şey olduğundan habersiz ortaya bir yem atmıştı ancak bu gerçekti.
Lenna bir kızı ölesiye dövmüştü.
Lenna saf ve masum bir kız değildi, belki küçükken öyleydi ancak zaman onu değiştirmişti. Çok kötü şeyler yapacakken bunlardan sıyrılmıştı. Sinirlendiğinde kimseyi gözü görmezdi. Sadist bir kız olduğuna inanıyordu. Ancak mazoşist değildi.
Bu adam belki onu sıkıştırmıştı, onun dediğini yapacaktı ancak onu bir kere beynine kazımıştı onu doğduğuna pişman edecekti.
Ne yapacağı ise sadist ruhuna kalmış bir şeydi.
Kendi kendine sırıttı. Kabinin arkasındaki adam zafer kazandığını sanıyordu, Lenna'nın düşüncelerini bilmeden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CELPS GEZEGENİ
FantasyCelps Gezegeni'ne gitmeye hazır mısınız? Ya, Zekanus'un karanlık kapılar ardındaki merhametsizliğini görmeye? Bir genç kız düşünün: Geleceği görebilen bir genç kız. Yeni bir dünya düşünün: Gücü yüzünden o genç kızı içine çeken bir dünya. Bu savaş...