0siyah_beyaz0 ithafen
Bölüm şarkısı Neon Jungle ~ Louder
'Dayan' kelimesi bile dudaktan dökülmekten bıkmışsa eğer ne umut kalır ki geriye?
Kendini karanlığa bırakmak zordur. Karanlıkta olduğunu bilmek, hissetmek insana acı verir.
Tam da bunu hissediyordum. Kurtuluşum kaçtığım karanlığımdı.Ateşten çıkan kıvılcımlar canımı çok yakıyordu. İğne batırılmış hissi vardı bedenimde. Her kıvılcım bedenimle birleştiğinde kaçabilirmişim gibi hissediyordum. Ama yanılıyordum.
Birden tüm su üstüme boşaldı. Su kurtuluşum olmuştu belli ki. Su ateşi söndürmüştü. Ateşin geriye bıraktığı gökyüzüne doğru ulaşan dumanlardı. Bir çeşit öksürük krizi geçiriyordum. Boğazımda kurumuştu ama canımın acısından yutkunamıyordum.
Kollarımı ve bacaklarımı söktüklerinde yere diz üstü düştüm. Gücüm kalmamıştı. Ben yorulmuştum. Başım önüme düşmüştü. Bu yenildiğimin kanıtı mıydı?
Biri çenemi kaldırınca, gözlerimi aralamaya çalıştım. "Aferin grili kız bize yardım edeceğini biliyordum. Bize teslim olacağını biliyordum,"
Kral çenemi serbest bırakıp bakışlarını insanlara çevirdiğinde onu tiksintiyle izledim. "Bize yardım edecek ve gezegenimiz tüm gezegenlerin hakimi olacak. Bu gezegen hak ettiği konuma artık gelebilecek!"
Herkes alkışlayıp kahkahalar atıyordu. Ve krallarından gurur duyduklarını belli eden bakışlar atıyorlardı.
"Ne istiyorsun söyle hadi," Dedi. Boğazımı biraz ovaladım. Zihnimi okumuştu yine.
"Eğer sizin işinize yarayacak bir şey yapabilirsem, eve gitmek istiyorum. Çok değil iki gün kalabilirsem bile yeter bana. Beni merak etmişlerdir. Onlara yalan söylerim ama yine de iyi olduğumu bilsinler. Bir de yanımda Mulan'ı da istiyorum. İstediğinizi kabul ettim. Çok zor olmasa gerek," Sonlara doğru sesimi yüksek çıkartmaya özen göstermiştim. Bunda kararlıydım ve gitmeliydim.
"Tamam yanında adamlarımdan biri de olacak. Kaçmayı aklından bile geçirme zeki kız. İşime yarar bir şey yapmanı büyük zevkle bekleyeceğim," Ardından ekledi; "Benim beğendiğim şeyler karanlık işlerdir Mina. Karanlık işlere buluşmak istiyorsan, karanlık bir ruhun olmalı ve birkaç şey yapmalısın. Aslında bu daha bir başlangıç."
Şu halime karşı kendimi zorlayıp "Ne yapacakmışım? İğrenç teklifinizi kabul ettim daha ne istiyorsunuz!" Diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CELPS GEZEGENİ
FantastikCelps Gezegeni'ne gitmeye hazır mısınız? Ya, Zekanus'un karanlık kapılar ardındaki merhametsizliğini görmeye? Bir genç kız düşünün: Geleceği görebilen bir genç kız. Yeni bir dünya düşünün: Gücü yüzünden o genç kızı içine çeken bir dünya. Bu savaş...