Bölüm şarkısı İnna feat Yandel ~ İn your eyes
Biz sakinlikle bu görüntünün bitmesini dilerken diğer kızlar yumruklarını sıkmış her an turuncu saçlı kızın yüzüne geçirecekmiş gibi duruyordu.
"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!"
Bayan Derak'ın sinirli sesi duvarlara çarpıp bize ulaştı. Sinirden yüzü kızarmıştı.
Bayan Derak'ın sesi ile birbirlerinden ayrıldılar. Utanmalarını ya da özür dilemelerini beklemiyordum çünkü yüzleri rahatlık akıyordu.
Turuncu saçlı kız Bayan Derak'ın varlığını umursamayıp kızlara doğru döndü ve saçını savurup Tekan'ın kolunu sardı.
Nispet yaptığı çok belliydi.
Ona acıyordum. Tekan'ın varlığı ile hava atıyordu. Çünkü o da biliyordu ki tek başına bir hiçti.
Böyle kızlardan nefret ediyordum.
"Tekan Kasra, kralın oğlu olabilirsin ama benim rütbem senden üstün terbiyeni sakın! Haddini aşma! Ve çık dışarı!"
Ondan üstün olduğunu söylüyordu ama sesinde kızgınlık tınısı kaybolmuştu ve saygı ile konuşuyordu.
Tekan çıkmadan önce hepimizin üzerinde gezdirdi gözlerini ve bende durdu. Gözlerimiz birkaç saniye ayrılmazken, gözlerimizin temasını ilk kesen ben olmuştum. Gözlerim tekrar Bayan Derak'ı bulduğunda açılıp kapanan kapıyı duydum. Gitmişti.
"O Kralın oğlu olduğu için bir şey diyemiyorum ama sana rahatça ceza verebilirim, Gasdet'e gönderileceksin orada birkaç gün kalda aklın başına gelsin Amenda Kasra," Dedi.
"O kafese asla gitmem! Seni babama şikayet ederim duydun mu beni! Tekan Kralın oğlu olabilir ama ben de onun kızıyım!"
Elimi ağzıma kapattım. İnanamıyordum.
Kardeşini öpecek kadar iğrenç insanlardı demek.Midem bulanıyordu.
"Ah, hatırlatırım küçük hanım sen onun üvey kızısın kral seni asla sevmedi. Bunu tüm Celps Gezegeni biliyor. O hayal dünyandan çık ve gerçek dünyaya geri dön. Sen bana terbiyesizlik yapamazsın. Gasdet'e gideceksin," Dedi.
Amenda'nın gözleri dolmuştu. Gözlerini etrafta gezdirdi. Herkesin ona acıdığını belli eden bakışlar attığını gördüğünde ellerini yüzüne siper edip koşarak çıktı.
Beynim tekrar bir girdaba girdiğinde en azından üvey kardeşler diye kendimi avuttum. Yine de, üvey kardeş olmaları iğrenç olmadıkları anlamına gelmiyordu. Onların karakteri bile beni iğrendiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CELPS GEZEGENİ
FantasiaCelps Gezegeni'ne gitmeye hazır mısınız? Ya, Zekanus'un karanlık kapılar ardındaki merhametsizliğini görmeye? Bir genç kız düşünün: Geleceği görebilen bir genç kız. Yeni bir dünya düşünün: Gücü yüzünden o genç kızı içine çeken bir dünya. Bu savaş...