Bölüm şarkısı Epic Pop Walk Through The Fire Zayde Wolf & Ruelle
Lakenta yanında olan dostlarına baktı. Bu sefer kızı için değil, torunu için savaşacaktı. Tüm ordusunu kaybetmişti ancak hâlâ ondan destek bekleyen halkı vardı, bunu biliyordu. Birde dostları vardı.. Gözlerini Derfat Gezegeni'nin Kralı Owear'e çevirdi. En büyük yardımcısı oydu. O olmasa bu savaşı yapamazdı. Adamın ciddiyetle askerlere savaşta kullanılacak olan malzemeleri anlatmasını izledi.
"Askerler! Avcunuzu benim gibi açın ve avcunuzun içinde oluşan yazıyı okuyun." Owear avcunu açtı ve çizgilerin anlamlı bir büyü haline gelmesini izledi. Ardından askerlere göz ucuyla baktı. Askerler Owear'ı tekrar etmesi gerektiğini biliyordu.
"Keysmentum serayaptona!" Askerler siyah bir baloncuğun içine girdiklerinde şok olmuş gözlerle Owear'ı izliyordu. Owear içine girdiği balonu yok etmek için elini şıklattı ve balon yok olurken, gülümseyerek askerlere baktı. "Bunlar sizi her türlü sihirli güçten koruyacak, askerler! Silahlarınızı, oklarınızı ve kılıçlarınızı içinizden geçirmeniz, düşünmeniz yeterli olacak. Aletlerinizin hemen elinizde olması için bunu yapmanız gerekiyor."
Ferayemn Gezegeni'nin Kralı Seawer arkadaşını başını sallayarak selamladı ve ellerini birbirine çarparak bir iki adım ileriye gitti. Gözleri askerlerin üstündeydi. "Raynaud Gezegeni'nin bildiğiniz gibi sınırlarını genişlettik. Savaşı yapacağımız mekanın tam altında Raynaud Gezegeni var ve orada yaşayan tüm hayvanlar bize yardım edecekler. Ordumla beraber hazırladığımız çukurların arasından hayvanlar buldukları askerleri Raynaud Gezegeni'ne çekecek ve onları orada öldürecekler. Onlar yok olduklarını fark edemeden, neredeyse ellerimizi birine bile sürmeden işlerini bitireceğiz."
Sonra Qoerat Gezegeni'nin Kralı Feary devam etti. Askerler pür dikkatle karşılarındaki bilgili kralları dinliyorlardı. Lakenta Tanrı'ya bir kez daha şükretmişti. Yalnız olmadığı için Tanrı'ya minnettardı.
"Prenses Amira'ya hiçbir şekilde dokunmayacaksınız. Onun arkadaşları Beryil, Lenna, Mulan, Tekan, Raymin, Deres ve Len'e de. Biliyorsunuz ki onlar bu savaşa zorunlu olarak katıldılar. Ayrıca silahlarımızın, kılıçlarımızın ve oklarımızın özel olduklarını biliyorsunuz. Elindenizden geldiğince çoğunluğun olduğu alanlara oklarınızı atın ki ok, hepsini yok edebilsin. Silahlarınızı bacaklarına veya kollarına isabet etsenizde olur çünkü yine yok olacaklar. Aynı şey kılıçlar içinde geçerli. Hiçbir yerde onların askerlerinin cesedi olmayacak. Hepsi yok olacaklar. Yok oldukları için, cesetleri etrafta olmadıkları için yenildiklerini anlayamayacaklar ve biz onların gezegenini son hamlemizle yok edeceğiz."
Lakenta elindeki asasını yere vurup dikkati üzerine çekti. Yaşlı bedeninin içindeki hırs onu yiyip bitiriyordu. "Sevgili dostlarımla birlikte asalarımızı gökyüzüne doğru çevireceğiz ve Celps Gezegeni gökyüzünden yarılıp, yok olacak!"
✴
Kral Sayfer ilk defa korkuyordu. Zeki bir adam olduğunu, ordusunun ne kadar güçlü olduğunu biliyordu ancak yinede korkuyordu. Yaşlı bedeni atın üstündeyken bile onu taşıyamıyordu. Savaş alanına doğru arkasındaki ordusuyla ilerliyordu. Fazla olduklarını biliyordu ancak Lakenta'nın ordusunun daha sağlam ve çok daha fazla olduğunu da adı gibi biliyordu.
Derin bir nefes alıp askerlerinin arkadan çektikleri kafese baktı. Mina, Beryil, Lenna ve Mulan onların içinde öylece duruyorlardı. Kral Sayfer'in en büyük hazinesi onlardı. Özellikle Mina onun için paha biçilemezdi. Onlar sayesinde bu savaşı kazanacaktı. Bunu biliyordu. İnanmak istiyordu.
Biraz ileride kalan görünmez çukurun etrafından atlarıyla geçtiler ve Lakenta'nın büyük ordusu göründü. Kral Sayfer ellerinin titrediğini hissediyordu. Omzunun üstünden atlı komutanlara ve yılan ejderhaların üstündeki komutanlara baktı. Yılan Ejderhalara Lakenta sayesinde el koymuştu ve bu savaşta onların çok işe yarayacağından emindi. Onlar burada asker öldürürken, yılan ejderhalar üstlerinde uçarak Lakenta'nın ordusunu yakıp katledeceklerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CELPS GEZEGENİ
FantasyCelps Gezegeni'ne gitmeye hazır mısınız? Ya, Zekanus'un karanlık kapılar ardındaki merhametsizliğini görmeye? Bir genç kız düşünün: Geleceği görebilen bir genç kız. Yeni bir dünya düşünün: Gücü yüzünden o genç kızı içine çeken bir dünya. Bu savaş...