Eleanor
„Tudtam, hogy hülye ötlet volt eljönni, mérges rám érzem!"
Eleanor képtelen volt figyelni arra, amit Ashton beleéléssel mesél neki, csak arra tudott fokuszálni, hogy mennyire égeti hátát Damien pillantása.
-És te? -kérd rá valamire a magas szőkés-barna hajjal rendelkező fiú, amire Ella zavartan pislog. Fogalma sincs mire kérdezett rá, csak arra tudott koncentrálni mennyire kellemetlen érzés veszi körbe.
-Fogalmad sincs miről beszéltem, igaz? -kérd vissza Ash nevetve, de talán ki hallatszódott hangjából, hogy egy kicsit még is sértve érzi magát.
-Bocsáss meg, de ez a hely, nem nekem való! -rázza meg a fejét.
-Mármint egy buli, vagy a creepy házigazda miatt? -simítja meg vállát, amit valószínű, hogy egy jóindulatú biztató mozdulat lett volna, viszont Ella úgy érezte szöges dróttal csaptak volna rá egyet, de nem lépett el, nem akarta még jobban megbántani a fiú érzelmeit, aki megígérte, hogy megnézi nagyanyja kocsiját, csak hogy egy órát tölthessen vele.
-Mindkettő! -bólint.
-Akkor ideje menni! – jelenti ki elmosolyodva, amire Ella megkönnyebbül.
-El köszönök és már mehetünk is! -bólint majd a fiúkkal kezet fogva megy egyre távolabb, mikor Jeremy a kanapéra állva lehalkította a tomboló zenét és figyelmet kért.
-Hölgyeim és uraim, az este lassan a fénypontjához ér, mindenki fáradjon át benti medencéhez, mert HATALMAS HABFÜRDŐ VÁR MINDENKIT!!!- ordítja el magát, amire a tömeg fel zúgolódik és egyszere indulnak el, a lépcső melletti lejárathoz, hogy elérjék a habfürdős helyszínt. Ella arcából eltűnt a szín, megfagyott a vére és kétségbeesetten, igyekezett ellenállni a sodrásnak, de a részeg tömeg csak vitte magával a harmat gyenge, vékony lányt. El igyekezett szemeivel keresni Ashton, de gimijük csak culákkal vannak megterítve, ő pedig össz-vissz 158cm volt és a folyamatos lökdösésnek képtelen lett volna ellenállni. A pánik szabályszerűen elterítette, mikor a páradus helységbe sodródótt.
A sulis medence képei előjöttek és megállíthatatlanul is csak arra tudott gondolni, mennyire kapaszkodott Dam nyakába.
-Kérlek én csak el akarok menni! -próbált kijutni a az ember tömegtől, de mintha meg se hallották volna szinte vissza felé haladt a belé ütköző vállak miatt.
Már egészen közel került a medencéhez és Ash még mindig sehol nem volt.
-Kérlek...-próbált eljutni egy körülbelül 180 centiméteres fiú mellett, de a tuskó ahelyett, hogy elengedte volna egy durva mozdulattal meglökte vállát testével, de ez épp elég volt ahhoz, hogy a vizes csempén a lány Converse megcsúszon és egy sikollyal a hideg klóros és habfürdővel teli nyomott vízbe esett.
Kapálozott küzdött a vizes farmer ellen ami lehúzta, küzdött a körülötte viháncoló és bulizó lányok ellen, még mindig fogalma sincs hogy kellene úszni, az alapokat se tudja, pedig a múltkori után igazán elkezdhette volna gyakorolni, vagy legalább valami tutoriált nézni róla a YouTube-on. De ezen most nem volt ideje agyalni, szemét képtelen volt kinyitni, zaj körbe vette és egy viháncoló rohadék kellemesen oldalba is rúgta, ami miatt szédülni is kezdett.
Nyüszítő hang hagyta el a torkát, ami a vízben csak buborék formájában lehetet érzékelni.
A félelem átvette az irányítást és önkénytelenül is elhunyt barátjára gondolt, aki mindig megvédte őt, most nincs itt ahogy Faye sincs akinek a szülinapja lenne.
Szédülni kezdett a levegőhiánytól és talán egy kicsit kezdte is feladni, abbahagyta a kapálózást, a vízben csak dübögésként ható muzsikát hallgatta, illetve a sok részeg nevetést, akik egyeltalán nem törődöttek Faye megemlékezésével, csak a buli miatt vannak itt.
YOU ARE READING
Nell
RomanceEleanor Grayson, élete maga a pokol, az évszázad legnagyobb iskolai lövöldözésnek túl élője és mindezen túl, az elkövető rokona. Ezért utálja az egész iskola, őt hibáztatják, az űr miatt, ami bennük maradt az eset után, de azzal senki nem törődik, h...