Eleanor
Ella arcát a nap simogatta, ő pedig még mindig gondosan volt betakarva.
„Fogalmam sincs mit adhatott be a doki, de egész régen nem aludtam ilyen kellemeset!" -gondolta magában, miközben másik oldalára akart fordulni, csakhogy ez alkarjába borzalmas fájdalom nyílalt és akaratlanul is oda kapta pillantását, ami miatt pedig a nyaka fájdult meg. Ennyit a kellemes reggelről!
-Jó reggelt hercegnő, hasadra süt a nap! -zavarja meg egy mély érdes hang. Ekkor is realizálta Ella hol is van, mi is történik és kivel is van. Legfőképp, hogy kivel van.
Morcosan ülő helyzetbe tápászkodott fel és igyekezett látni valamit. Nem egy reggeli ember volt, ha végre sikerült elaludnia. A vele szemben ülő fiú viszont kifejezetten az, már futó cuccban volt és abból, hogy megizzadt El arra következettet, már visszatért.
-Hány óra van? -pislogott nagyobbat és nyelni próbált de a torka teljesen száraz volt.
-reggel 8.
-Mi van? -ébredt fel most már teljesen.
-A tegnapi napot átaludtad. Ma meg gondoltam elmegyek futni, utána ráérek kirúgni téged! -vallotta be.
-A doki tényleg valami csodaszert adhatott be. -bólintott elismerően. -már nem nézel ki úgy mint egy hulla, vagyis nem jobban mint szoktál! -helyesbítette magát.
-Kösz, egy igazi úri ember vagy! Kaphatnék egy pohár vizet? -kérdezte a torkára dörzsölve, mert úgy érezte egy egész folyót kitudna inni jelen pillanatban. Damien csak letette elé a teli öntött poharat, amiből egy két másodperce kortyolt közvetlen a lány előtt.
-Na ne ennyire még te sem lehetsz ekkora tuskó! -hitetlenkedett fintorral az arcán.
-Egy köszönöm hogy hazahoztál és megmentettél Damien is megtette volna! -mosolyodik el gúnyosan. - de ha nem kell...-akarná visszahúzni a vizet, mire a lány pánikolva kikapta a kezéből és amilyen gyorsan csak lehet kiitta az egészet. Damien mosolyogva figyelte, majd a konyhából sebes léptekkel behozta a kancsót.
-Tessék! -töltötte újra vízzel az üveget, amire Ella rögtön le is csapott. Az utolsó cseppig kiitta, utána már valamennyire csillapodott a szomjúsága de azért ismét odanyújtotta neki hogy önthesen bele.
-Egyébként sem te mentettél meg! -vágott vissza miután egy picit végre sikerült megnyugodnia.
-Jessica Dippel húzott ki a szarból...-emelte ismét szájához a vizet. -és haver meg kell vallanom, totálisan megértem , miért vagy vele együtt! -bólintott elismerően, amire Dam kicsit lesokkolt, de felnevetett.
-Nem vagyunk együtt! -rázza meg a fejét.
-Hát akkor? -ráncolta össze szemöldökét Ella.
-Nos tudod...-nyalta meg ajkait, El erre feltette a kezét jelezve, hogy érti nem kell tovább magyarázni.
-Igazából...-gondolta végig a dolgokat. -Ezt is teljesen megtudom érteni!
Ellának ez a kijelentés teljesen jogos volt. Jessica kék szemei és vörös fürtjei jutottak eszébe Ördögi kombó veszélyesen szexi aurával.
Damien öblös nevetése töltötte meg az egész házat.
-Átadom neki, hogy szexinek találod! -állt fel a kanapé végéről.
-Reggelizünk valamit! -vetette fel az ötletet.
...
Miután ketten kioperálták Ellából a branült és lekötötték az így felsértett bőrt El elszaladt mosdóba, Damien pedig sütni kezdte a tojásokat, mellette lévő serpenyőben szalonnát pirított és félbevágta az avokádót amit a saját píritósára szánt, ebben a pillanatban a lány is megjelent, mint valami szellem, aki csak a kaja illat után jött.
YOU ARE READING
Nell
RomanceEleanor Grayson, élete maga a pokol, az évszázad legnagyobb iskolai lövöldözésnek túl élője és mindezen túl, az elkövető rokona. Ezért utálja az egész iskola, őt hibáztatják, az űr miatt, ami bennük maradt az eset után, de azzal senki nem törődik, h...