Damien
Damien Volton nem képes sokáig magánnál lenni. A józanság az ami elveszi az eszét és ő betegesen kiakarja zárni, a valóságot, nem akar tudomást venni semmiről.
Lehet lefoglalta az ellenségével töltött idő egy kicsit, de a gondokat nem oldotta meg, ugyanott evezett Dam ahol eddig, továbbra is a semmi kellős közepén.
Ahogy Nell időnként bezárkozik és a sötét szobában viaskodik a démonokkal, miközben a testét átveszik a depresszió fizikai tüneteinek sokasága, addig Damien is megküzd a saját agya által kreált szörnyetegekkel. A maga módján. Az emberek csak egy lezüllött kudarcnak tartják, akinek a gimis évei lesznek a csúcs időszakai, ő pedig előszeretettel foglal helyett ezeben a sztereotípiákban. Magára aggatja őket és úgy tesz, mintha ez tényleg ő lenne. A kölyök, aki a tegnap este képtelen volt elaludni, úgyhogy egy kis lazításnak megkóstolta apja méreg drága whiskyjét, aztán elfogyasztotta. Tudta, hogy másnap mennie kell suliba, le kell adnia a munkájukat, találkoznia kell a lánnyal, de az említett démonok ismét nyertek, belemenekült a részegség lebeggettető megkönnyebbülésébe.
De másnap mint mindig vissza zuhant a földre és kifizetett minden egyes percért, a „meneküléséből". A feje szét ment, apró tűvel szurkálták a halántékát, szeme véres volt, karikái megnyúltak, gyomra forgott, miközben leparkolt az iskola előtti kis parkoló egyikére.
-Dam-Dam! -hallott meg egy vidám hangot. Csak is egyetlen egy személy használja ezt az elcseszett becenevet.
-Jess! -erőltetett mosolyt az arcára, de szemüvegét nem vette le. Fekete kapusznyis pulcsiján, egy fekete farmerdzseki volt, be volt borulva az ég ugyan de, a fény akkor is fájt a fiúnak.
Egy gyors csókot váltottak, majd a lány derekát átkarolva mosollyal nézet fel rá, de hamar eltorzult az arca, mikor beleszagolt a levegőbe. Damien megfürdött reggel, fogat mosott, sőt evett is valamit, de még mindig lehetet érezni ahogy a parfümével keveredik a szesz illata.
-Ittál? -kérdez rá egyenesen és még egyet szimatolva kicsit eltávolodik tőle.
-Egy kicsit! -vallja be felesleges lett volna hazudnia.
-Megint haza jöttek a szüleid? -kérdi gyengédebben és úgyhogy az épp érkező csapat kilencedikes ne hallják. Tudott róla, hogy Damien kapcsolata nem fényes a szüleivel és azt is hogy kicsit többet nyúl az üvegszájáért mint kellene. Jessica nem akarta megjavítani vagy ilyesmi, nem volt az a típus aki úgy ragad az emberekre mint a matrica és az a típus se volt, aki minden áron megakarta valahogy váltani a világot, inkább csak egy remek barátja volt a fiúnak és ezt Dam a legjobban szerette benne. Összejárnak, jól érzik magukat, néha még beszél is neki a dolgokról, de nem szerelemről van szó. És ez teljese tökéletes a lánynak is aki képtelen az ex barátján túl lépni, és a fiúnak is aki úgy néz ki képtelen ilyen érzelmeket produkálni.
-Nem.
-Akkor mi ez? -ráncolja össze szemöldökét, amire Dam is érdeklődve néz rá.
-Nem a te dolgod Jess!-rázza meg a fejét és indulna el, de hirtelen megtorpan, mikor tekintette találkozik túl oldalon álló Eleanorral.
A lány csak össze húzva magán a fekete bővebb kabátját és ott áll pontosan őt figyelve. Szokásosan melegítő volt rajta és csutkába volt a haja, ő se aludhatott valami jól mert karikái ugyanakkorák voltak, mint az övé.
Nem csinált semmit, csak ott állt a kapu tövében és azokkal az őzike szemekkel figyelte őt. Dam szívverése megint a tarkójában érződött és a gyomrát uraló éhséget felváltotta valami egészen más, valami izgalmas.
YOU ARE READING
Nell
RomanceEleanor Grayson, élete maga a pokol, az évszázad legnagyobb iskolai lövöldözésnek túl élője és mindezen túl, az elkövető rokona. Ezért utálja az egész iskola, őt hibáztatják, az űr miatt, ami bennük maradt az eset után, de azzal senki nem törődik, h...