Bevezető

2.3K 107 13
                                    


Eleanor Grayson,  Ella az évszázad legnagyobb iskolai lövöldözésének, túl élője és rokona az elkövetőnek. Persze, nem azért élte túl, mert az elmebeteg mostohatestvére annyira szerette volna, hanem mert a legjobb barátjával és szerelmével ellentétben ő épp a mosdóba sietett, hogy kitegye a taccsót, a romlott tonhalasszendvicstől, amit a mostohaanyja csomagolt neki.

Eleanor amúgy se volt népszerű a diákok körében de nem utálták, átlagos volt , viszon a katasztrófa után, a helyzet súlyossá vált.                                                                                                              Bár a rendőrök a mészárlást követő órán belül már el is fogták a csupán tizennyolc éves Bryant, az iszonyatos fájdalom és gyász érzetét ők se tudták enyhíteni a megmaradt diákok szívében, ami lassacskán átalakult haraggá és ez a mérhetetlen düh bizony nem másra irányult, mint Eleanor-ra.

A lányra, aki ugyanúgy gyűlölte a seggfej mostohabátyát, aki pokollá tette az életét. Eleanor a többiekkel ellentétben, nem csak a gyász égető fájdalmát kellett, hogy megtapasztalja, hanem a mások által rávert szavakkal, erőszakos tettekkel, is meg kellett küzdenie, amiket az emberek a lelkükben lévő fájdalom miatt küldtek a lány felé. Az senkit se érdekelt, hogy Eleanor is eltemette a legjobb barátnőjét, akikkel óvodás koruk óta ismerték egymást és a szerelmét, akivel a jövőjüket tervezték, akivel a csapás előtti reggel még közös karkötőt vettek a másiknak. Gyerekes dolog volt, ettől függetlenül Ella minden éjszaka sírva fakad, ha csuklójára néz.

Sokaknak ejtett sebet az a nap, szinte mindenki vesztett el valakit, köztünk a suli menő és „alfavezére" (Eleanor csak így emlegeti) Damien Volton aki szintén csak a hatalmas szerencséjének köszönheti, hogy nem egy golyóval a mellkasában rohad a föld alatt két méterrel.                                                                                                                                                                 Mondhatni a farka mentette meg, mert ahelyett hogy a kémia óráján ült volna épp Jessica Dippellel dugott a férfi mosdóban... de a húga nem járt ilyen szerencsével. A tizenötéves Faye Volton, ellentétben bátyjával épp a biológia óráján írta meg az félévének legfontosabb dolgozatát, mert már a hét éves korában eldöntötte, hogy az orvosira gyúr. Sajnos ő se tudott elmenekülni amikor egy puskát nyomtak a fejéhez. Szerencsétlen annyira rettegett, hogy halála elött bevizelt maga alá.

Damien pedig mérhetetlen haragot érzett kishúga elvesztése miatt és talán ő volt a főszemély aki előszeretettel adta ki lányon a dühét.

Sok ember csak undorodva nézet végig a lányon, ahogy végig sétál a folyosón, néhányan meghúztak sűrű fekete haját, vagy illeték trágár szavakkal, de Damien egy külön fokozat volt. A lánynak már akkor összeugrott a gyomra, ha meglátta a fiút a folyosón.

De vajon a későbbiekben is így lesz? Damien tényleg tisztaszívéből gyűlöli a lányt, vagy csak képtelen elfogadni a gyászt és a széthulló családja gondolatát. Talán ez idegesíti, hogy mindezek ellenére amióta csak észrevette a lányt vonzódik hozzá és ez csak még jobban felidegesíti a fiút. De akkor miért lett olyan kétségbeejtően dühös, mikor Ella az arcába, mondta, hogy a kialakut depressziója miatt, el akarják vinni innen, jó messzire,hogy  egy csinos kis elmegyógyintézetbe dughassák? 

Vajon összefonodott sorsuk, mindkettőjüknek gyógyulást ígér, vagy egy hatalmas és fájdalmas újabb szakasz jön el a két fiatal amúgy is megcincált életébe? 





Hello-hello eljött az idő meghoztam a meglepetést, igyekszem hozni a szintet amit én úgy gondolom, hogy megfelelő egy kellemes kikapcsoló olvasáshoz egy hosszú nap után. Ez lesz a negyedik sztorim amit közlök veletek, és rengeteg szeretet és támogatást kaptam az olvasóktól már, remélem ennél a sztorinál is megtalálnak a jó emberek akiknek segítő szándékaik vannak de szívből örülök az új olvasóknak is! <33 Remélem élvezhető lesz az új sztori! 

Elszeretném mondani, hogy azonban Elláék sztorija, nem csupán egy könnyed és boldog történet lesz, a gyász fájdalmait is bemutatja valamint a traumák jelentőségét és mélységét! Kérlek a hasonló problémákkal küzdesz kérj segítséget, segítséget kérni, sose volt gyengeség, bátrak vagytok kis angyalok, fel a fejjel kitartást, az én dm-em mindig nyitva áll előtettek! <33 

Abban is bízok, hogy komfort sztori lesz számotokra, nekem nagyon az! <33

Köszönöm a bizalmatokat és a türelmeteket! 

NellWhere stories live. Discover now