Damien
„Eleanor, Eleanor....merre vagy?"
Damien folyamat módjára, csak a lányt kereste, róta a folyósokat és termeket, de sehol se futott össze vele, még végül megelégelte és elkapott egy alacsony szemüveges hosszú göndör hajú fiút, aki velük tesizett tegnap, tehát A-s.
-Hé te! -állítja le cseppet se kedvesen. A törékeny termetű fiú akivel, nem bánt jól a kamaszkor és körübelül fele annyi izom volt rajta mint Damien bal karján, enyhén maga alá csinált az úszócsapat kapitányától.
-Ige-en? -csuklik el hangja.
-Hol van Eleanor? -tér rá a lényegre.
-Nem jött ma! -vágja rá mintha csak valami parancsra válaszolna.
-Mi, miért nem? -Damien arcára kiült bosszúság, amitől az A-s fiú éppen csak nem rezelt be és menekült ki a világból.
-Nem tudom! Nincsen senki akivel tartaná a kapcsolatot az osztályból! -adott őszinte választ.
-Jól van, kösz! -csap egyet a hátára, de a fiú épp, hogy csak nem esett össze az ütéstől.
„Talán tényleg megfázott tegnap! Végül is csurom vizesen sétált haza!"
„Most gyógyult meg és ismét egy hétre beteg lett!"
Damien Volton sose volt az a törődő, gondoskodó típusú férfi, se a lányokkal, se a haverjaival, ezért is nem voltak hosszan tartó kapcsolatai, túl önző volt ahhoz, hogy szeressen és foglalkozzon más valakivel magán kívül, pontosan ezért borította ki, hogy ilyeneken gondolkozik és hogy épp Nell juttatott ilyen gondolatokat a fejébe, az már mindennek a vége. A fenébe is a csaj egy elmeháborodott és az egész családja az, megérdemli amit kapott, még akkor is ha ilyen piszok szexi közbe Damien gondolataiban.
-Miért keresed a zombi csajt? -kérdi Jeremy, Damien barátja, akit óvodáskora óta ismer.
-Kit?-ráncolja össze szemöldökét.
-Eleanort, hallottam ahogy egy A-st faggatsz! -leplezte le haverját.
-Zombi csaj? Ez új mióta, hívjuk zombi csajnak? -tereli el a témát szép mentéssel.
-Amióta úgy járkál mint egy élő-halott! -ad jogos érvet.
-Nos, minek akarod megtalálni? -a kérdésre Damien maga se tudta a választ, talán mert tegnap megigézte a tekintette, ahogy a víz megtört fényeiben ragyogott barna írisze, talán mert forróság öntötte el, a gondolatra, hogy Ella újra úgy kapaszkodjon nyakába, ahogy tegnap és talán mert beindította a fantáziáját, mikor a lány vizes melegítője testére simult.
„ Ohh a fenébe is, miért kell ilyen kell ilyen jól kinéznie egy zombi lánynak?"
-Nem keresem, csak feltűnt, hogy nincs suliba, olyan nyugodt is voltam ma, de így már értem miért! – rántja meg a vállát, mintha mi sem lenne természetesebb.
-Persze, persze, megszállottja leszel lassan annak a lottyónak! -lát át a szitán Jeremy.
-Törődj a magad dolgával, haver! -állítja le, ahogy meglátja ma esti legújabb elfoglaltságát, hogy végre kiverhesse fejéből Eleanor csinos kis derekát.
Jessica Dipper, hivatalos dugó partner, legjobb az iskolában, tudja a dolgát, nem érzelgősködik és bármikor vevő Damien ezerwattos fogsorára. Még sose volt senkivel kapcsolatban, de a lány áll a legközelebb, ahhoz, hogy barátnőnek nevezze, viszont Damien inkább csak így fogalmaz „a csajom".
YOU ARE READING
Nell
RomanceEleanor Grayson, élete maga a pokol, az évszázad legnagyobb iskolai lövöldözésnek túl élője és mindezen túl, az elkövető rokona. Ezért utálja az egész iskola, őt hibáztatják, az űr miatt, ami bennük maradt az eset után, de azzal senki nem törődik, h...