Kuzey, garsonun arkasından bakarken gözlerini etrafa gezdirdi. Birdenbire dikkatimi çekti, çünkü gözleri etrafa kayıyor gibiydi. Yaren bu durumu fark etti ve kafasını eğip Kuzey’e imalı bir şekilde bakarak, “Kuzey, sen kimi arıyorsun?” diye sordu, merakla.
Kuzey biraz tedirgin bir şekilde, “Kimseyi aramıyorum, Yaren. Sadece etrafa bakıyorum,” dedi. Sesinde biraz endişe vardı, gözleri hala etrafta dolaşıyordu.
Çiçek, bu tedirginliği fark edince gülümseyerek, “Yoksa yakışıklı garsona mı bakıyordun?” diye sordu, şaka yollu bir şekilde.
Oha kuzeyin eşcinsel olduğunu yeni öğrendim.
Yaren ve ben, Çiçek’in sözleriyle birlikte gülmeye başladık. “Oooo, Kuzey, garsona mı bakıyorsun?” diye seslendik, hep birlikte kahkahalarla güldük.
Kuzey, biraz utanarak, “Yok, gerçekten garsona bakmıyorum,” dedi, gözleri yere kayarak.
Yaren, “O zaman garsona mı baktığını itiraf etmelisin!” dedi, gülümseyerek.
Kuzey derin bir nefes aldı ve, “Peki, itiraf ediyorum. Garsondan hoşlandım,” dedi, biraz utanarak ve cesaretle.
Yaren’in ve Çiçek’in gözleri parladı, Çiçek, “Vay be! Kuzey, garsondan mı hoşlanıyorsun?” diye sordu, şaşkınlıkla.
Yaren, “Aman Tanrım! Kuzey, garsondan hoşlanıyorsan neden daha önce söylemedin?” diye sordu, merakla.
Kuzey, gülerek, “Garsonun yanında çok heyecanlıydım. O yüzden şimdilik sadece izlemekle yetindim. Belki bir gün onunla konuşurum,” dedi, hafifçe gülümseyerek.
Çiçek, “O zaman bu gece garsona yaklaşmak için bir planın olmalı!” dedi, hevesle.
Kuzey, “Bakalım, belki bu gece bir adım atarım,” dedi, biraz utangaç bir şekilde.
Yaren, “Kuzey, cesur olmalısın! Belki bu gece bir şansını denemelisin,” dedi, cesaretlendirici bir ses tonuyla.
Çiçek, “Evet, doğru söylüyorsun. Şimdi eğlenelim, ama belki garsonla konuşmak için bir fırsat yaratırız,” dedi, gülerek.
Ben de, “Evet, bu geceyi eğlenerek geçirmeliyiz. Ama belki Kuzey’in şansını denemesi için biraz cesaret toplamayı bekleyebiliriz,” dedim, gülümseyerek.
Müzik yüksek sesle çalmaya devam ediyordu ve garson içkilerimizi tazeleyip masanın yanına geldiğinde, Kuzey’in gözleri hemen ona döndü. Garsonun gülümseyerek “Bir şey daha ister misiniz?” diye sorması, Kuzey’in daha da tedirgin olmasına neden olmuş gibiydi.
Kuzey, “Bir bira daha alabilir miyim?” diye sordu, biraz utangaç bir şekilde.
Garson, “Tabii ki, hemen getireceğim,” dedi ve uzaklaştı.
Yaren, bu anı kaçırmayarak, “Kuzey, garsona bir şeyler söyleseydin. Belki konuşma fırsatın olurdu,” dedi, kıkırdayarak.
Çiçek, “Belki garsona bir şeyler ısmarlayarak başlamalısın. Hem belki seni daha yakından tanımak ister,” dedi, şakacı bir tavırla.
Kuzey, biraz utanarak, “Şu anda cesaretim o kadar ileri gitmiyor, ama belki bir dahaki seferde şansımı denerim,” dedi, hafif bir umutla.
Barın gürültülü atmosferi, şarkıların enerjik ritmi ve arkadaşlarımla yapılan sohbet, akşamın keyfini artırıyordu. İçkilerimizi yudumlarken, Kuzey’in garsona olan ilgisi üzerine şakalar yapıyorduk. Sohbetimiz, güler yüzlerimiz ve içkilerimizin yavaş yavaş etkisiyle daha da keyifli hale geliyordu.
O sırada barın kapısı açıldı ve içeri girenlerin arkasında bir silüet gözüme çarptı. Gözlerim hemen oraya yöneldi. Kapıdan içeri giren kişi, şık bir şekilde giyinmişti. Kısa bir süreliğine sohbetlerimizi keserek dikkatle baktık.
Barın kapısından içeri giren kişinin Bahar Hoca olduğunu hemen fark ettik. Bahar Hoca’nın üzerinde, ince bir siyah elbise vardı. Elbise, onun ince belini zarif bir şekilde sarmış, göğüslerini belirgin bir şekilde ortaya koyuyordu. Elbisenin dikişleri, ona hem şık hem de etkileyici bir hava katmıştı. Uzun siyah saçları omuzlarına kadar dökülüyordu ve mavi gözleri, loş bar ışığında parlıyordu.
Hassiktir lan, bu kadın hep böyle giyinecekse ben varım amk.
Bahar Hoca, içeri adım attığında çevresindeki herkesin dikkatini çekmişti. Elbisesi, o kadar şıktı ki, sanki tüm dikkatler onun üzerindeydi. Yaren, “Bahar Hoca, burada ne iş yapıyor?” diye sordu, şaşkınlıkla.
Çiçek, “Bilmiyorum ama gerçekten çok şık görünüyor. Siyah elbisesi ve zarif duruşuyla tüm barın dikkatini çekmiş gibi görünüyor,” dedi, gözleri parlayarak.
Kuzey, “Evet, çok dikkat çekici görünüyor. Belki de bu gece biraz dinlenmeye gelmiştir,” dedi, hafif bir heyecanla.
Yaren, “Bahar Hoca’nın yanındakiler arkadaşlarımı,” diye fısıldadı, başını eğerek.
Bahar Hoca’nın yanındaki kişileri dikkatle incelendiğimde, birkaç kişinin yanında olduğunu fark ettik. Bahar Hoca, etrafında birkaç kişiyle birlikte yürüyerek bir masaya oturdu. Arkadaşları, Bahar Hoca’yla oturdukları masadan bize bakıyorlardı.
Bahar Hoca’nın etrafında oturan arkadaşları şık ve dikkat çekici kıyafetler giymişlerdi. Bahar Hoca’nın sağında, kısa siyah bir elbise giymiş, kahverengi saçları omuzlarına dökülen bir kadın oturuyordu. Diğer tarafta ise, koyu mavi bir elbise giymiş, sarı saçları dalgalı bir şekilde omuzlarına düşmüş bir kadın vardı. Hepsi, Bahar Hoca’nın yanında dikkat çekici bir şekilde oturuyorlardı.
Yaren, “Bahar Hoca gerçekten burada eğlenmeye mi geldi?” diye sordu, gözlerini Bahar Hoca’nın üzerine dikip.
Çiçek, “Bilmiyorum ama Bahar Hoca’nın yanında kimler var, onlara bakmak bile ilginç olabilir,” dedi, dikkatle izleyerek.
Kuzey, “Bahar Hoca’nın burada ne yaptığını öğrenmeliyiz. Belki de sıradan bir ziyaret olabilir,” dedi, gözlerini Bahar Hoca’nın üzerine dikerken.
Sohbetimiz, Bahar Hoca’nın burada ne yaptığına dair tahminler ve şakalarla doluydu. Bahar Hoca’nın yanındaki arkadaşlarıyla konuşurken oldukça rahat ve keyifli görünüyorlardı.
Yaren, “Bahar Hoca’nın yanında oturan kadınların giyimleri çok dikkat çekici. Şu sarı saçlı kadın üstüme bassa hiç yadırgamam,” dedi gülerek.
Kuzey, “Belki Bahar Hoca’nın bir kutlama nedeni vardır. Belki de iş stresinden uzaklaşmak için buradadır,” dedi, dikkatle gözlem yaparak.
Bahar Hoca, bizi görmüyormuş gibi davranarak, arkadaşlarıyla sohbet ediyordu. Konuştukları konular hakkında pek bir şey anlayamadık, ama zaman zaman kahkahalar yükseliyordu. Bahar Hoca’nın etrafında oluşan bu ortam, barın diğer köşelerinden de dikkat çekiyordu.
Çiçek, “Belki Bahar Hoca’nın buradaki varlığı bize yeni fırsatlar sunar. Kim bilir, belki bir konuşma fırsatı bulabiliriz,” dedi, umutla.
Yaren, “Evet, Bahar Hoca’nın burada olması bir tesadüf olamaz. Belki bir fırsat yaratabiliriz,” dedi, heyecanla.
Biz de bu geceyi Bahar Hoca’nın etrafındaki hareketliliği gözlemleyerek ve eğlenerek geçirmeye karar verdik. İçkilerimizi yudumlayarak, müzik eşliğinde dans ederek ve sohbet ederek geceyi değerlendirdik.
Kuzey’in garsonla konuşma cesareti bulup bulamayacağına dair umutlarımızı korurken, Bahar Hoca’nın buradaki varlığı geceye ayrı bir hava katıyordu. Sohbetlerimiz, kahkahalarımız ve içkilerimizle birlikte, geceyi en iyi şekilde geçirmeye devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)
RomanceDerin, sıradan bir öğrenci olarak başladığı okul hayatında, İngiltere'den gelen gizemli ve soğuk Bahar Arslan'ın öğretmeni olmasıyla dünyası altüst olur. Farklı geçmişlere ve karakterlere sahip olmalarına rağmen, aralarındaki çekim inkâr edilemezdir...