*
Baharın bakış açısıylaDerin'in evinin önünde arabamı park ettiğimde kalbim hızla çarpıyordu. "Kendimi takıntılı gibi hissediyorum," diye düşündüm. Ama sonunda, "Yok ya, gerçekten Derin'in evine bir baskın yapacağım, duramıyorum yoksa çıldıracağım," dedim ve arabadan indim. Kapının önünde derin bir nefes alarak cesaretimi topladım ve kapıyı çaldım. Kısa bir süre sonra, kapıyı Derin açtı.
Derin: "Merhaba, hocam. Hoş geldiniz," dedi, gülümseyerek.
Gülümsemesi kesinlikle çok tatlıydı. Her güldüğünde sol yanağında küçük bir gamze oluşuyordu bir insan nasıl bu kadar güzel olabilir ki. Üstündeki kıyafetlerinin bir tık açık olduğunu fark ettim ve içimden, "Ne yani, o Buse denen kişi ile birlikte ve bu kıyafeti mi giyiyor," diye düşündüm.
Bahar: "Merhaba, Derin. Evde yalnızsın?" dedim, merakla cevabını bekleyerek.
Derin: "Evet, yalnızım. Yaren bu akşam evde olamayacak. Evde yalnız kalıyorum," dedi.
Bunu duyduğumda içimde bir mutluluk yeşerdi ve kendimi tutamayarak hafifçe gülümsedim, yani evde tek öylemi yani Buse yok, başımı salladım. Ama emin olmak için tekrar sordum.
Bahar: "Yani, Buse de seninle değil mi? Sadece sen mi varsın?" dedim ve içeri adımlamaya başladım.
Derin: "Evet, Buse burada değil. Tek başıma evdeyim," dedi.
Bu haber beni sevindirdi, yüzümde hafif bir sırıtma belirdi ama hemen kendimi toparladım.
Derin: "Kahve içmek ister misin? Ben bir şeyler yapayım," dedi.
Bahar: "Tabii ki, kahve içmek güzel olur. Teşekkürler, Derin," dedim ve içeriye doğru adım attım.
İçeri girdiğimde kendimi rahatlamış bir biçimde koltuğa attım. Gerçekten Buse'nin burada olmaması iyi bir haberdi. "Boşuna kendi kendimi paralamışım," diye düşündüm. Evin içini incelerken Derin'in evini çok güzel buldum. Onu dikkatle izlediğimde biraz tedirgin olduğunu fark ettim.
Bahar: "Evin çok güzel görünüyor. Bir sorun mu var, Derin?" dedim.
Derin: "Hayır, hiçbir sorun yok. Size kahve yapıyorum. Biraz bekleyebilirsiniz," dedi.
Derin kahve yaparken, her hareketini özenle izledim. Gerçekten bu kıza sırılsıklam aşık olmuştum. Kahveleri hazırlayıp yanıma geldiğinde ve koltuğa oturduğunda, ona teşekkür ettim.
Bahar: "Teşekkürler, Derin. Kahve gerçekten güzel kokuyor. Evinin huzur verici bir atmosferi var," dedim.
Derin: "Teşekkür ederim. Evde biraz yalnız kalmak güzel bir fırsat oldu. Kahve içip rahatlamayı seviyorum," dedi.
İçimden, "Bence de yalnız kalmalısın," dedim. Gülümseyerek konuşmaya devam ettim.
Bahar: "Bunu duyduğuma sevindim. Yalnız kalmak bazen gerçekten gerekli olabiliyor," dedim.
Derin: "Evet, bazen yalnız kalmak kafa dinlemek için iyi oluyor. Siz nasıl bir gün geçirdiniz?" diye sordu.
Seni Buse ile gördükten sonra kıskançlık krizine girdim ve saçma sapan senaryolar kurdum diyemeyeceğime göre...
Bahar: "Günüm oldukça yoğundu. Dersler ve diğer işler arasında koşturdum. Ama şimdi burada olmak iyi geldi," dedim.
"Bu akşamki dersten sonra biraz dinlenmek için mi geldiniz?" diye sordu Derin. Gerçekleri anlatamazdım. Genelde ağırbaşlı olmayı severdim. "Evet, biraz dinlenmek istedim. Ayrıca, seninle sohbet etmek de hoşuma gidiyor," dedim. Bu konuda yalan söylemiyordum. Gerçekten Derin ile konuşmak bana iyi geliyordu, sanki şarjım yeniden doluyormuş gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)
RomanceDerin, sıradan bir öğrenci olarak başladığı okul hayatında, İngiltere'den gelen gizemli ve soğuk Bahar Arslan'ın öğretmeni olmasıyla dünyası altüst olur. Farklı geçmişlere ve karakterlere sahip olmalarına rağmen, aralarındaki çekim inkâr edilemezdir...