*
Derinin bakış açısıyla;Yaren’le akşam planlarımızı konuşurken, Yaren birden ciddileşti.
Yaren: “Derin, üzgünüm ama akşam bir değişiklik oldu. Annem, ailemin yakın arkadaşlarını ziyarete çağırdı ve ben evde olmam gerekti. Yani, akşam planlarımızı başka bir zamana ertelemek zorundayız,” dedi, üzgün bir şekilde.
Derin: “Oh, anlıyorum Yaren. Başka bir zaman yaparız. Birlikte vakit geçirmek eğlenceliydi ama önemli olan ailenin yanındayken mutlu olman,” dedim, anlayışla.
Yaren: “Evet, bu planı başka bir gün yaparız. Seninle güzel bir akşam geçireceğimiz için heyecanlıydım ama şimdi evde olmalıyım,” dedi ve cebinden telefonunu çıkararak annesiyle konuşmaya başladı.
Derin: “Tamam, Yaren. Evde olacağın için sana kolay gelsin. İyi eğlenceler!” dedim.
Yaren: “Teşekkürler, Derin. Bir sonraki planımızda görüşmek üzere!” dedi ve evden ayrılmak üzere kapıya yöneldi.
Yaren evden ayrıldığında, ben yalnız kalmıştım. Saat ilerliyordu ve akşamın nasıl geçeceğini düşünerek beklemeye başladım.
Akşam saatleri yaklaşırken, evimin kapısı çaldı. Kapının deliğinden bakınca Bahar Hoca’yı gördüm. Kalbim hızlıca çarpmaya başladı, ve içimde bir heyecan oluştu. Neden şimdi benim yanıma geldiki diye düşünmeye başladım. Üzerimdeki kıyafetlerim, biraz fazla açık saçık görünüyordu ama Bahar Hoca’yı karşılamak için uygun buldum. Derin içimden “Bu anı değerlendirmeliyim,” diyerek kapıyı açtım.
Derin: “Merhaba, hocam. Hoş geldiniz,” dedim, biraz çekingen bir şekilde gülümseyerek.
Bahar Hoca mavi gözlerini bana odakladı ve baştan aşağıya süzdü. Bana her seferinde böyle derinlemesine baktığında kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum. Gözleri biraz daha dikkatli hale geldi ve yüzünde bir ifadeyle bana baktı.
Bahar Hoca: “Merhaba, Derin. Evde yalnızsın?” dedi, dikkatli bir şekilde.
Derin: “Evet, yalnızım. Yaren bu akşam evde olamayacak. Evde yalnız kalıyorum,” dedim, biraz utanarak.
Bahar Hoca, hafif bir gülümsemeyle başını salladı.
Bahar Hoca: “Yani, Buse de seninle değil mi? Sadece sen mi varsın?” dedi, bir adım daha içeriye doğru ilerleyerek.
Ne yani plan işe yaradı mı? Buraya beni kıskandığı için mi geldi.
Derin: “Evet, Buse burada değil. Tek başıma evdeyim,” dedim.
Bahar Hoca’nın yüzünde hafif bir sırıtma belirdi ve adımlarını içeriye doğru attı.
“Kahve içmek ister misin? Ben bir şeyler yapayım,” dedim.
Bahar Hoca: “Tabii ki, kahve içmek güzel olur. Teşekkürler, Derin,” dedi ve içeriye doğru adımını attı.
İçeri girdiğinde, Bahar Hoca koltuklara oturdu ve rahatlamış bir şekilde etrafa bakındı. Gerçekten çok güzel bir karıydı insan bakmaya kıyamıyordu. Tabi benden başkası bakarsa ben onlara kıyarım.
Bahar Hoca: “Evin çok güzel görünüyor. Bir sorun mu var, Derin?” diye sordu, gözleriyle etrafı inceledi.
Derin: “H-Hayır, hiçbir sorun yok. Size kahve yapıcağım. Biraz bekleyebilirsiniz,” dedim ve mutfağa geçtim. Mutfağın oturma odası ile birleşik olması ilk defa işime yaramıştı kahveyi beklerken bir taraftan Bahara bakabilirdim.
Mutfağa gidip kahve makinesini hazırladım ve kahveyi koyarak çalıştırdım. Kahve yaparken, Bahar Hoca’nın ne düşündüğünü merak ettim. Kahve hazır olduktan sonra, mutfaktan çıkıp Bahar Hoca’nın yanına döndüm ve koltuğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)
RomanceDerin, sıradan bir öğrenci olarak başladığı okul hayatında, İngiltere'den gelen gizemli ve soğuk Bahar Arslan'ın öğretmeni olmasıyla dünyası altüst olur. Farklı geçmişlere ve karakterlere sahip olmalarına rağmen, aralarındaki çekim inkâr edilemezdir...