9. Bölüm

911 46 4
                                    

Yaren'in evine vardığımda heyecanla kapıyı çaldım. Kapıyı Yaren açtı ve içeriye girdim.

İçeri girdiğimde, Kuzey ve Çiçek salonun ortasında oturuyorlardı. Yaren'in evinde, akşam için hazırlanan birkaç aperatif masanın üstündeydi. Salonun köşesinde bir masa hazırlanmış, içkiler ve atıştırmalıklar düzenlenmişti.

Yaren: "Derin, seni bekliyorduk. Gel, hemen bir şeyler atıştır ve içki al, sohbet etmeye başlayalım."

Kuzey ve Çiçek'le selamlaştıktan sonra, sofradaki yiyecekleri inceledim. Yaren'in hazırladığı meyve tabakları, cipsler ve küçük sandviçler göze hoş görünüyordu. İçki masasının başında bir kadeh şarap ve birkaç farklı kokteyl malzemeleri vardı.

Derin: "Ağzım sulandı, Yaren. Ne kadar güzel görünüyorlar!" dedim ve bir dilim meyve aldım.

Yaren: "Teşekkürler! Seninle birlikte eğlenmek için sabırsızlanıyoruz. Şu anda en çok merak ettiğim şey, Bahar Hoca ile olan derslerin nasıl geçtiği," dedi ve bana baktı.

Kuzey: "Evet, Derin. Bahar Hoca'nın dersleri nasıl gidiyor? Öğrenme sürecinde neler oluyor? Hani biraz 'hoca' diye bahsediyoruz ama bir şeyler oldu mu?" dedi ve göz kırptı.

Çiçek: "Aynen öyle, Derin. Bahar Hoca'nın seninle ilgilenme şekli çok farklı görünüyor. Aranızda özel bir şeyler olabilir mi sence?" diye ekledi.

Derin: "Aslında Bahar Hoca'nın dersi çok iyi geçiyor. Ama aramızda öyle özel bir şey yok, sadece dersi daha iyi anlamak için yardım ediyor," dedim, gülümseyerek.

Yaren: "Bunu sen de söylüyorsan, belki aranızda bir şeyler vardır. Hiç bilmiyoruz. Bunu sadece gözlemleyerek anlayabiliriz, değil mi?" dedi ve bir kadeh içki aldı.

Yaren, içkileri getirdiğinde, Kuzey, Çiçek ve ben hep birlikte oturuyorduk. Masanın etrafında içki ve yiyeceklerin arasında sohbet ediyorduk.

Yaren: "Bu gece sahilde güzel vakit geçireceğiz, değil mi? Hep birlikte eğlenmek harika olacak!" dedi ve içkisini kaldırdı.

Kuzey: "Kesinlikle! Daha önce böyle bir gece geçirmemiştik. Eğlenmeyi dört gözle bekliyorum," dedi ve kadeğini kaldırdı.

Çiçek: "Gece boyunca çok eğleneceğiz, eminim. Bu arada, Derin, Bahar Hoca'yla geçirdiğin zamanın dışında neler yapıyorsun?" diye sordu.

Derin: "Bahar Hoca'yla sadece ders çalışıyoruz. Onun dışında pek bir şey yapmıyoruz. Dediğim gibi, dersi anlamamda bana çok yardım ediyor," dedim ve bir yudum içki aldım.

Yaren: "Hmm, belki Bahar Hoca'nın sana duyduğu ilgi, sadece dersle sınırlı değildir. Bunu anlamak için daha dikkatli gözlemlememiz gerekebilir," dedi, gözleri parlayarak.

Kuzey: "Dediğin gibi. Bir de Çiçek, Buse'yi ikna edebilirsen bu gece bizimle olabilir. Bunu Bahar Hoca'ya kıskandırmak için kullanabiliriz," dedi.

Çiçek: "Evet, Buse'yi ikna edebilirsek, Bahar Hoca'nın ne hissettiğini daha iyi anlayabiliriz," diye ekledi.

Derin: "Tamam, Buse'yi arayıp ikna etmeye çalışacağım," dedim, biraz endişeli bir şekilde.

Yaren ve diğerleriyle sohbet ederken, akşamın ilerlediğini fark ettim. Sohbetler, kahkahalar, içkiler ve atıştırmalıklarla keyifli bir zaman geçirdik.

Yaren: "Derin, Buse'yi aradın mı? İkna edebildin mi?" diye sordu, merakla.

Derin: "Evet, aradım ve ikna ettim. Bu gece bizimle olacak," dedim ve gülümsedim.

Kuzey: "Harika! O zaman sahilde eğlenceli bir gece geçireceğiz. Hadi, hep birlikte yola çıkalım," dedi ve hep birlikte sahile doğru yola çıktık.

Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin