24. Bölüm

335 38 7
                                    

*
Baharın bakış açısıyla

Sabah olduğunda, Derin'den hala haber alamamıştım. Ona defalarca mesaj attım, aradım, ancak hiçbir yanıt alamadım. Normalde bu kadar geç cevap vermezdi.

Dalgamı geçiyor ya neden beni habersiz bırakıyor.

Giyinip ani bir kararla hızlıca Derin'in evine gitmeye karar verdim. Kapıyı defalarca çaldım, ancak içeriden hiçbir ses gelmedi. Evde olduğunu düşündüm, ama kapıyı açan olmadı.

Ah Derin ah neredesin ya.

Daha sonra, okula gidip Derin'i aramaya başladım. Herkese onu gördüler mi diye sordum, ancak kimse ondan haber almamıştı.

Ya bir de okula mı gelmemişti delirtecek beni amk.

Derin'in en yakın arkadaşlarına, Yaren, Kuzey, ve Çiçek'e ulaştım. Okulun kafeteryasında buluştuk.

"Derin'e ulaşamıyorum. Dün akşamdan beri ortadan kayboldu," dedim, sesim titreyerek.

Acil çözüm bulmamız lazımdı yoksa ben kafayı yiyecektim.

Yaren kaşlarını çatarak, "Biz de ona ulaşmaya çalıştık, ama yanıt vermedi. Belki ailesiyle görüşüyordur?" dedi.

Hassik... Korktuğum başıma geldi işte.

Onlarında haberi yoktu.

Kuzey, "Derin'in böyle ortadan kaybolması hiç normal değil. Her zaman haber verir," diye ekledi.

Valla mı hiç bilmiyordum.

Neyse Bahar sırası değil şimdi.

Çiçek de endişeyle, "Bahar, ne yapmalıyız? Onu bulmamız gerek," dedi.

Ulan amk ben zaten size geldim aklıma fikir gelmedi diye.

Hep birlikte bir süre sessiz kaldık, ne yapacağımızı düşündük. Derin'in kaybolması bizi korkutuyordu ve en kötü senaryoları düşünmeye başladık. O sırada, Kuzey bir öneri getirdi.

"Polisi aramalıyız," dedi. "Bu durum hiç normal değil."

Polis mantıklı bir seçenekti aslında.

Ancak hemen ardından Yaren, "Ama 48 saat geçmeden kayıp için polisi arayamayız," dedi.

Hay şu soktumun kuralları.

Bu gerçeği hatırlamak moralimizi bozdu. Ancak bir şeyler yapmamız gerektiği ortadaydı. İçim içimi yiyordu.

"Yine de polisi bilgilendirmeliyiz," dedim. "Belki resmi bir kayıp başvurusu yapamasak bile, onlara durumu anlatabiliriz. Derin'in başına bir şey gelmiş olabilir."

Onlar da başlarını sallayarak onayladı. O an anladım ki, Derin'i bulmak için her şeyi yapmaya hazırdık. Kafamda farklı senaryolar dolaşırken, en azından bir başlangıç yapmamız gerektiğini biliyordum.

"Önce Derin'in ailesine ulaşalım," dedim. "Onlara durumu anlatalım. Belki onun hakkında bir şeyler biliyorlardır."

Diğerleride bu fikre katıldılar ve hemen harekete geçtik. Aklımızda birçok soru vardı: Derin neredeydi? Başına ne gelmişti? Ve onu bulmak için ne yapmalıydık? Bu belirsizlikle mücadele etmek zordu, ancak bir araya gelerek Derin'i bulmak için elimizden geleni yapmaya kararlıydık.

Derin beni endişelendirmenin hesabını daha sonra güzelce sorarım ben sana.

Polis karakoluna gittiğimizde, Derin'in kaybolduğunu bildirdik. Memur, ciddi bir ifadeyle bizi dinledikten sonra, "Maalesef, bir kişi kayıp olarak bildirilmeden önce 48 saat geçmesi gerekiyor. Bu süreden önce herhangi bir resmi arama başlatamayız," dedi.

Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin