23. Bölüm

348 31 11
                                    

Babamla ve yardım için tuttuğu adamlar ile birlikte çalışarak, evin eski eşyalarını attık ve yerine modern ve şık mobilyalar aldık. Salonun duvarlarını açık bir maviye boyadım, yeni bir kanepe ve sehpa seçtim. Mutfağa şık bir masa ve sandalyeler ekledim. Odama ise rahat bir yatak ve çalışma masası aldım. Evim tamamen benim zevkime göre yeniden tasarlanmıştı ve bu beni çok mutlu ediyordu.

Ev işleri bittikten sonra, WhatsApp grubundan arkadaşlarımı eve davet etmeye karar verdim.

Derin: "Arkadaşlar, bu akşam saat 9'da benim evde buluşalım. Yeni evimi görmenizi istiyorum ve biraz eğlenelim."

Yaren: "Harika! Orada olacağım."

Kuzey: "Ben de geliyorum, merakla bekliyorum yeni evi."

Çiçek: "Tamam, ben de katılıyorum. Görüşürüz!"

Arkadaşlarımın kabul ettiğini görmek beni çok mutlu etti. Akşam için küçük atıştırmalıklar hazırlamaya karar verdim. Mutfağa giderek, küçük sandviçler yaptım, yanına cips, kola, çekirdek gibi abur cuburlar ekledim. Saatler 9’a yaklaşırken kapı çaldı. Kapıya yöneldim ve kapı deliğinden baktım. Gelen kişi Bahar’dı. Heyecanla kapıyı açtım ve boynuna atladım.

"Hoş geldin, sevgilim!" dedim mutlulukla.

Bahar da gülerek, "Boş buldum bebeğim," dedi ve içeri girdi.

"Evin gerçekten harika görünüyor," dedi Bahar.

"Evet, her şeyi ayarladım," dedim. "Çok uzun sürmedi, birkaç kişi tuttum yardıma."

"Güzel o zaman," dedi Bahar, gülümseyerek.

Tam o anda aklıma arkadaşlarım geldi. "Bu arada, arkadaşlarımı da çağırdım. Birazdan burada olacaklar."

Bahar, "O zaman ben sizin eğlencenizi bozmayayım," dedi ve kapıya doğru yöneldi.

"Neden gidiyorsun ki?" dedim, Bahar'ın kolunu tutarak. "Birlikte eğlenebiliriz. Arkadaşlarım sıkıntı yapmaz. Hem de bizim fotoğrafları çeken kişi hakkında konuşuruz."

Bahar, biraz düşündükten sonra iç çekerek, "Tamam, kalırım. Ama fotoğraflar konusunda bir çözüm bulmamız lazım," dedi. Gerçekten iyi ki bir sır tutacaktık onuda başaramadık.

Kapı tekrar çaldığında, arkadaşlarım gelmişti. Yaren, Kuzey ve Çiçek içeri girdiler ve hepsi Bahar'ı görünce şaşırdılar.

"Merhaba hocam," dedi Yaren. "Sizi burada görmek güzel."

Bahar gülümseyerek, "Merhaba gençler. Derin'le biraz vakit geçirmek istedim," dedi.

Kuzey, "Ev gerçekten harika olmuş, Derin. Harika bir iş çıkarmışsın," dedi.

"Teşekkürler, Kuzey," dedim. "Hadi oturalım ve biraz sohbet edelim."

Herkes oturdu ve atıştırmalıkları yerken, sohbet etmeye başladık. Kuzey, son zamanlarda yaptığı bir seyahatten bahsetti, Yaren okulda yaşadığı komik bir olayı anlattı, Çiçek ise yeni bir kitap serisine başladığını söyledi.

Yaren, "Bahar Hocam, siz nasılsınız? Derin'le vakit geçirmeniz hoşunuza gidiyor mu?" diye sordu. Bu kız yok mu ya illa Baharı yokluyacak.

Bahar gülümseyerek, "Evet, Derin'le vakit geçirmek gerçekten güzel. Onun yanında kendimi rahat ve güvende hissediyorum," dedi.

Kuzey, "Bu arada, fotoğrafları çeken kişi hakkında bir şeyler öğrenebildiniz mi?" diye sordu.

Bahar, "Henüz tam bir bilgiye ulaşamadık, ama Derin'le bu konuyu konuşup bir çözüm bulmaya çalışıyoruz," dedi.

Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin