Ders esnasında, Sude'nin sürekli olarak bana baktığını fark ettim. Her seferinde göz göze geldiğimizde, hemen kafasını çeviriyordu. Bu durum, onun bana karşı bir şeyler hissettiğini anlamamı sağladı yada onun gibi bir şey. Teneffüs zili çaldığında, hava almak için dışarı çıkmak üzereyken Sude yanıma yaklaştı.
Sude: "Derin, ben de gelebilir miyim? Şu an hiç arkadaşım yok ve kendimi çekingen hissediyorum."
Derin: "Tabii, gel birlikte çıkalım."
Beraber dışarı çıktık ve bir bankta oturduk. Sude, bir süre sessiz kaldıktan sonra cesaretini topladı ve bana dönerek sordu.
Sude: "Sevgilin var mı?"
Tam da tahmin ettiğim konuya gelmiştik. Sude'nin bana karşı bir şeyler hissettiğini fark etmiştim ve bu soruyla bu hisleri daha da netleştirmişti.
Derin: "Evet, sevgilim var. Onu çok seviyorum, gerçekten çok tatlı birisi."
Bu cevabım Sude'nin moralini düşürdü. Duyguları dıştan çok rahat bir şekilde okunuyordu, onu anlamak çok kolaydı. Sesi kırık bir şekilde karşılık verdi.
Sude: "Peki, tamam anladım."
Teneffüs boyunca sessiz kaldı, ağzını açmadı. Ders zili çaldığında, ayağa kalktım ve Sude'den müsaade isteyerek son dersi için sınıfa girdim.
Son ders müzikti ve yorgun olduğumdan dolayı kafamı sıraya gömerek uyudum. Bahar ile olan ilişkim ve Sude'nin bana olan ilgisi arasında gidip gelen düşüncelerle doluydum. Dersin bitmesini beklerken, içimde karmaşık duyguların birbirine karıştığını hissettim.
Uyandığımda çoktan zilin çaldığını ve herkesin gitmiş olduğunu fark ettim.
Derin: "Ulan orospular, bir kişi bile beni uyandırmamış," diye mırıldandım.
Yan tarafta birinin güldüğünü duydum ve hızlıca kafamı ona çevirdim. Gülen kişi Bahar'dı.
Derin: "Ne zamandır beni izliyorsun?" dedim şaşkınlıkla.
Bahar: "Bir süredir, uykunda çok tatlı görünüyordun," diyerek gülümsedi.
Bir süre samimi ve yakın bir şekilde konuşmaya devam ettik. Bahar yanağıma bir öpücük kondurdu, tam o sırada kapının oradan bir ses geldi. Ürkerek kapıya baktım ama hiçbir şey göremedim.
Bahar: "Sadece bir kedidir," diyerek beni rahatlattı.
Haklı olduğunu düşündüm ve el ele tutuşup okuldan çıktık. Otoparka ilerledik ve arabaya bindik. Bahar beni eve bıraktı. Arabadan inmeden önce Bahar'ın dudaklarına hızlı bir öpücük kondurdum. Bahar bir şey söylemeden hızlıca arabadan inip kapıya doğru koştum. Arkama dönüp Bahar'ın arabasına baktım ve elimle arabanın camını indirmesini söyledim. Bahar camı indirince ona seslendim.
Derin: "Hey güzellik, bu akşam seni evime atsam mı acaba?" diyerek kıs kıs güldüm.
Bahar bu teklifi beğendi ve gülerek karşılık verdi. Bahar bana veda etti ve evine doğru sürmeye başladı. O sırada eve girdim ve odama çıkıp güzelce duş aldım. Suyun altındayken günün yorgunluğunu ve heyecanını üzerimden attım. Duştan çıktıktan sonra bornozumu giydim ve kıyafetlerimi giymeden kendimi yatağa attım. WhatsApp grubunda arkadaşlarımla konuşmaya başladım.
Yaren: "Derin, Bahar hoca ile neler oluyor? Anlatsana biraz!"
Çiçek: "Evet, detayları öğrenmek istiyoruz."
Derin: "Her şey harika gidiyor, onu çok seviyorum."
Yaren: "Ayy, çok tatlısınız.
Derin: "Bahar'ı evime davet ettim. Akşam yemeği hazırlayacağım ve birlikte güzel bir akşam geçireceğiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)
RomanceDerin, sıradan bir öğrenci olarak başladığı okul hayatında, İngiltere'den gelen gizemli ve soğuk Bahar Arslan'ın öğretmeni olmasıyla dünyası altüst olur. Farklı geçmişlere ve karakterlere sahip olmalarına rağmen, aralarındaki çekim inkâr edilemezdir...