34. Bölüm

268 36 0
                                    

Sıcak güneş ışıkları odayı aydınlatınca uyandım. Aklıma hemen dün geceki balo ve o gizemli siyah maskeli kadın geldi. Kim olduğunu hala merak ediyordum. Bugün bunu öğrenmeye kararlıydım. Yataktan kalktım, hızlıca okul kıyafetlerimi giydim ve mutfağa indim.

Ben bu kişi fazla kafaya takmıştım galiba, psikopat olucam.

“Ah, güzelim tost! Beni bugün idare et,” diye kendi kendime mırıldanarak tost makinesine ekmeği attım. Kendime hızlıca bir tost hazırladım, çabucak yedim ve okula gitmek için tamamen hazırdım.

Geçen yıl doğum günümde babamın hediye ettiği arabaya atladım ve üniversitenin yolunu tuttum.

Canım babam çok seviyorum ya kral adam.

Okula vardığımda arabayı otoparka bıraktım ve hızlı adımlarla dersimin olduğu sınıfa yöneldim. Koridorda Yaren’i gördüm ve hemen yanına gittim.

"Selam Yaren," dedim neşeyle.

"Selam, Derin! Nasılsın?" diye karşılık verdi gülümseyerek.

"İyiyim ama kafam karışık," dedim. "Dün geceki baloda o siyah maskeli kadının kim olduğunu çok merak ediyorum. Okuldaki herkese sormayı düşünüyorum."

Yaren kaşlarını kaldırdı ve gülümsedi. "Gerçekten mi? Yeni aşklar başlıyor galiba be kardeşim. Merak etme, ben de yardım ederim sana."

Ah çok komik Yaren.

Güldüm. "Sağ ol Yaren, her zamanki gibi yanımdasın."

Dersler başlamadan önce, koridorda rastladığım birkaç kişiye o geceki maskeli kadını sordum ama kimse kim olduğunu bilmiyordu. Hatta birkaç kişi de baloda böyle bir kadını hiç görmediğini söyledi. Yaren de birkaç kişiye sordu ama sonuç aynıydı.

"Hayda, bu kadın hayalet mi ne?" dedim kendi kendime. "Kimse tanımıyor, kimse görmemiş. Ben neyin peşindeyim acaba?"

Yalnızlıktan dolayı kudurdum mu naptım.

Yaren güldü. "Derin, kesinlikle bu kadın hayalet hiç mi kimse tanımıyor. Belki sadece gizemli kalmak istedi, ama pes etmek yok. Biraz daha araştırırız, kesin buluruz."

"Umarım," dedim derin bir nefes alarak. "Beni bayağı etkiledi o kadın. Kim olduğunu bilmek istiyorum."

Yaren "vay be kankama bak sen, shipledim gitti sizi." Dedi kahkalae atarak.

He çok komik amk.

Gün boyu derslerde de aklım hep o kadındaydı. Sınıfta otururken, defterime dalıp gitmişken bile, aklım hep aynı yerdeydi. Yaren'in desteğiyle araştırmalarımıza devam ettik ama kimse, gerçekten kimse, o kadının kim olduğunu bilmiyordu. Bu daha da meraklandırmıştı beni.

Belki bir ümit o dur diye düşündüğüm için yapıyorum.

Peki düşündüğüm kişi çıksa ne olucak.

Eskisi gibi bana geri mi dönecek sanki. Daha doğrusu ben dönebilecek miyim.

Hayır Derin sikerim seni geri dönmek falan yok ne acılar çektirdi sana, aklını başına topla amk.

Seni çok seviyorum diyordu, ayrıldıktan sonra arkasına bile bakmadı.

"Tamam, pes etmiyorum. Öğreneceğim," dedim kendi kendime. "Belki bir gün ortaya çıkar."

Yaren bana baktı ve gülümsedi. "İnatçı Derin, seni seviyorum. Hadi, bir kahve içelim de kafamızı toplayalım.

"Tamam," dedim gülümseyerek. "Kahve molası iyi gelir. Belki o zaman daha iyi düşünürüm."

Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin