Sabah güneş ışığı odaya vurduğunda gözlerimi açtım. Bahar’ın kollarında, onun sıcaklığıyla sarılmış bir halde buldum kendimi. Bahar’ın uzun kirpiklerini izlerken yavaş yavaş uyanmaya başladığını fark ettim. Gözlerini açtı ve bana gülümseyerek baktı.
“Günaydın sevgilim,” dedi, sesi hala uykulu ama yumuşak ve sevgi doluydu.
“Sanada günaydın sevgilim,” diye karşılık verdim. O anın huzurunu içimde hissettim. Bir anda kapı çalmaya başladı ve bütün huzur yerini telaşa bıraktı. Kalbim hızla atmaya başladı ve hatırladım.
"Hassiktir lan, bugün annemler gelecekti! Neden bu kadar erken geldiler?" dedim, telaşla yataktan fırlayarak.
Bahar hemen yanımda doğrulup, durumun ciddiyetini anlayarak endişelendi. "Tamam, panik yapma. Hemen bir şeyler düşünelim," dedi.
Ben aceleyle dolabı karıştırırken, Bahar yanıma gelerek sakinleştirmeye çalıştı. "Derin, derin bir nefes al. Her şey yoluna girecek," dedi ve elini sırtımda gezdirerek beni yatıştırmaya çalıştı.
"Ne yapacağız? Annemler burada olursa, seni burada bulurlarsa... Onlara nasıl açıklayacağım?" dedim, kelimeler ağzımdan hızlıca çıkarken.
Bahar, sakin bir şekilde, "Belki de onlara doğruyu söylemenin zamanı gelmiştir," dedi. "Bizim ilişkimizden haberdar olmaları daha iyi olabilir."
Derin bir nefes alıp Bahar’ın gözlerine baktım. "Haklısın," dedim. "Onlara seni tanıtacağım." Ama ya Baharı kabul etmezlerse o zaman ne yapmalıyım.
Kapıya doğru birlikte ilerledik. Kapıyı açtığımda annem ve babam karşımdaydı. "Merhaba canım," dedi annem gülümseyerek. "Erken geldik ama sorun olmaz, değil mi?"
"Tabii ki anne, hoş geldiniz," dedim, olabildiğince sakin görünmeye çalışarak. "Gelmenize sevindim."
Annem ve babam içeri girerken Bahar’ı gördüler. Annem şaşkın bir şekilde, "Bu kim?" diye sordu.
Derin bir nefes aldım ve Bahar’ın elini tuttum. "Anne, baba, size birini tanıştırmak istiyorum. Bu Bahar. O benim sevgilim."
Annem ve babam şaşkınlıkla birbirlerine baktılar. Babam ilk olarak konuştu. "Bu biraz beklenmedik oldu," dedi.
Bahar, elimi sıkarak destek verdi ve adım atarak öne çıktı. "Merhaba, ben Bahar. Derin'in sevgilisi olmaktan onur duyuyorum," dedi, nazik ve kendinden emin bir sesle.
Annem kendine gelmeye çalışarak, "Memnun oldum Bahar," dedi ve sonra bana dönerek, "Derin, bunu bize daha önce neden söylemedin?"
"Özür dilerim anne," dedim. "Size söylemek için doğru anı bekliyordum. Bahar benim için çok önemli ve umarım onu tanıdıkça siz de benim gibi düşünürsünüz."
Babam bir adım öne çıkarak Bahar’a elini uzattı. "Hoş geldin Bahar," dedi. "Derin’in seninle mutlu olduğunu görmek güzel."
Bahar, babamın elini sıkıca tutarak, "Teşekkür ederim efendim. Derin benim için de çok özel," dedi.
Annem hala şaşkın olsa da, gülümsemeye çalıştı. "Kahvaltı yapalım mı?" diye sordu. "Bahar, bize katılır mısınız?"
"Tabii ki," dedi Bahar. "Memnuniyetle."
Hep birlikte mutfağa geçtik. Ben anneme kahvaltı hazırlamakta yardım ederken, Bahar babamla sohbete başladı. Babam Bahar’a ne iş yaptığını, nereli olduğunu ve hobilerini sordu. Bahar sakin ve kendinden emin bir şekilde cevapladı. Babamın soruları çoğunlukla nezaket içindeydi, ama bazıları Bahar’ı test eder gibiydi. Bahar’ın her cevabı beni biraz daha rahatlatıyordu. Annem ise sessizce bizi dinliyor ve arada bir gülümsüyordu.
Kahvaltı masasına oturduğumuzda annem, "Bahar, Derin’le nasıl tanıştınız?" diye sordu.
Bahar gülümsedi. "Derin’le okulda tanıştık. Ben yeni İngilizce öğretmeniydim ve Derin sınıfımdaydı. Zamanla yakınlaştık ve şimdi buradayız," dedi.
Annem ve babam Bahar’ın samimiyetine inanmış gibi görünüyordu. Kahvaltı boyunca hoş sohbetler ettik ve Bahar’ın da aramızda olması beni çok mutlu etti. Annem ve babamın Bahar’ı kabul etmeye başlamaları içimde büyük bir rahatlama hissi yarattı.
Kahvaltıdan sonra Bahar ve ben, annem ve babamla birlikte oturma odasında çay içip sohbet ettik. Annem, Bahar’a daha fazla sorular sormaya başladı ve Bahar’ın samimi cevapları annemi etkiledi gibi görünüyordu.
Annem çayından bir yudum aldıktan sonra bana döndü. "Derin, babanın işleri yüzünden şirkete yakın bir yerden ev satın aldık," dedi. "Artık babanla ben orada kalacağız."
Şaşkınlıkla baktım. "Yani ben evde tek başıma mı kalacağım?" dedim.
Annem gülümsedi. "Evet, canım. Sana güvendiğimiz için artık kendi başına kalmanın zamanı geldiğini düşündük. Bu fırsatı değerlendirmeni istiyoruz."
Babam da başını sallayarak onayladı. "Sana güveniyoruz Derin. Artık daha bağımsız olman için bu iyi bir fırsat."
Bu haber beni çok sevindirdi. "Vay, bu harika bir haber! Gerçekten çok sevindim," dedim. "Teşekkür ederim."
Bahar da sevinçle bana baktı. "Tebrikler Derin," dedi. "Bu, senin için büyük bir adım."
Annem, "Tabii, evi temiz ve düzenli tutmayı unutma," diye ekledi. "Ve her zaman bizi arayabilirsin, bir şeye ihtiyacın olursa."
"Bunu yapacağıma emin olabilirsiniz," dedim. "Gerçekten teşekkür ederim."
Sohbetimiz devam ederken, Bahar’ın sessizce saatine baktığını fark ettim. "Maalesef artık kalkmam gerekiyor," dedi. "Bugün başka işlerim var."
Annem ve babam anlayışla başlarını salladılar. "Elbette Bahar," dedi annem. "Seni tanımaktan gerçekten memnun olduk."
Babam da ekledi, "Umarım yakında tekrar görüşürüz."
Bahar, "Ben de çok memnun oldum," dedi. "Görüşmek üzere."
Bahar kapıya doğru ilerlerken, ben de ona eşlik ettim. Kapının önünde durduğunda bana dönerek, "Derin, seninle vakit geçirmek harikaydı," dedi. "Seninle gurur duyuyorum."
Ben de ona sarılarak, "Ben de seninle gurur duyuyorum Bahar," dedim. "Her şey için teşekkür ederim."
Bahar, arabasına bindi ve bana son bir kez el sallayarak uzaklaştı. Onunla olan her anı içimde hissederek, eve geri döndüm.
Annem ve babamla biraz daha sohbet ettikten sonra, onlar da kalkmaya hazırlandılar. "Derin, bugün için teşekkürler," dedi annem. "Her şey harikaydı."
"Ben teşekkür ederim," dedim. "Bahar’ı tanımanız beni çok mutlu etti."
Annem, "Biz de onu tanımaktan mutluyuz," dedi. "Kendine iyi bak."
Onları uğurladıktan sonra, evde tek başıma kalmanın getirdiği heyecanı hissettim. Bu benim için yeni bir başlangıçtı ve bu fırsatı en iyi şekilde değerlendirmeye kararlıydım. İlk iş olarak, evimi yenilemek için eski eşyalardan kurtulmaya karar verdim. Babamın yardımıyla, evimi baştan aşağıya yeniden düzenlemek için plan yapmaya başladım. Yeni eşyalar seçerken, kendi zevkime uygun olanları özenle seçtim.
*
Oy vermeyi unutmayın aşklarımm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)
RomanceDerin, sıradan bir öğrenci olarak başladığı okul hayatında, İngiltere'den gelen gizemli ve soğuk Bahar Arslan'ın öğretmeni olmasıyla dünyası altüst olur. Farklı geçmişlere ve karakterlere sahip olmalarına rağmen, aralarındaki çekim inkâr edilemezdir...