33. Bölüm

308 41 10
                                    

2.SEZON

~

2 YIL SONRA

Bahar'la olan ayrılığımızın üzerinden tam iki yıl geçti. Zamanla o acı, o derin boşluk dolmaya başladı. Hayatımda birçok değişiklik oldu ve üniversiteye başladım. Yaren ile aynı üniversitede okuyorduk, Çiçek ve Kuzey ise farklı şehirlerdeydiler. Çiçek, derslerine daha fazla önem verip bizlerle daha az vakit geçirirken, Kuzey ise o garson sevgilisi tarafından aldatıldıktan sonra uzun bir süre toparlanamamıştı.

Ah canım kankam toparlanması için bayağı uğraşmıştık.

Bugün, üniversitede ikinci sınıfın ilk günüydü. Yaren ile sabah kahvesi içmek için kampüsün köşesindeki kafede buluşmuştuk. Kafeye girdiğimde Yaren'in her zamanki enerjisiyle masada oturduğunu gördüm. Onu görmek her zaman içimi ısıtırdı.

“Hey kanka!” dedi Yaren, beni görünce gülümseyerek.

“Hey! Nasılsın?” diye sordum, yanına otururken.

“Her zamanki gibi,” dedi omuz silkerek. "Sen nasılsın?"

"Her zaman ki gibi," dedim ve kahkaha atmaya başladık.

Yaren ile sohbet ederken, iki yılın ne kadar çabuk geçtiğini düşündüm. Onunla birlikte geçirdiğimiz zamanlar, üniversite hayatının en güzel anılarıydı. Yaren, her zaman neşeli ve enerjik biriydi, bu da ona birçok kısa süreli ilişki getirmişti.

“Bu arada,” dedi Yaren, “akşam kampüs partisinde buluşalım mı? Yeni dönem, yeni başlangıçlar. Kutlamaya değer bence.”

Okulun her yıl yaptığı bir balo gibi birşey. Geçen yıl sağlık sorunları yüzünden ikimizde katılamamıştık.

Öyle bir hastalık geçirdik ki az daha Allah'ı görüyorduk.

“Harika olur,” dedim. “Biraz eğlenmeye ihtiyacımız var.”

Gün içinde derslerime gittim ve Yaren ile ara sıra mesajlaştık. Onun ne kadar sorumsuz olabileceğini biliyordum ama aynı zamanda hayat dolu ve eğlenceli biriydi. Akşam partisi için heyecanlıydım; bu, yeni arkadaşlar edinmek ve eski dostlarla tekrar bir araya gelmek için harika bir fırsattı.

Parti gecesi için oldukça heyecanlıydım. Yaren ile birlikte hazırlanmaya karar verdik. Gardırobumdaki kırmızı elbiseyi seçtim, üzerime tam oturan, omuzları açık ve dizlerimin biraz üstünde biten bir elbiseydi. Saçlarımı hafif dalgalı yapıp serbest bıraktım. Makyajımı da elbiseme uygun, kırmızı tonlarda yaptım. Maskem de kırmızıydı, dantel detayları olan zarif bir maskeydi. Yaren ise mavi elbisesi ve uyumlu mavi maskesiyle harika görünüyordu.

Yaren, her zamanki enerjisiyle "Bu gece çok eğleneceğiz kanka!" dedi.

Bu gecenin yıldızları biz olucaktık, geçen yılın acısını çıkarmanın vakti gelmişti.

"Umarım," dedim gülümseyerek.

Partiye vardığımızda, ortalık cıvıl cıvıldı. Herkes maskeli olduğu için kimse kimseyi tanımıyordu ve bu da ortamı daha gizemli ve heyecanlı hale getiriyordu.

Yaren, yanıma gelip kulağıma fısıldadı, “Baksana, şu çocuk çok tatlı değil mi?” Gözleriyle partideki bir çocuğu işaret etti.

Gülerek, “Yaren, yine mi?” dedim. “Daha yeni başladık.”

“Ne yapayım, kanka. Hayat kısa, tadını çıkarmalıyız!” dedi ve o çocukla dans etmek için yanına gitti.

Ah Yaren ah, götünde kurt var bu kızın.

Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin