Bahar’la eve adım attığımızda, Serpil Hanım bizi karşılayıp göz ucuyla bana dikkatlice baktı. Hafifçe gülümseyerek, “Derin Hanım, iyi misiniz? Sizin için bir sıcak su torbası getirmemi ister misiniz?” diye sordu.
Tabi elimle karnımın alt kısmını tutunca ister istemez insan merak ediyor, noldu bu kıza diye.
Gözlerimi Bahar’a devirdim ama yüzümde kocaman bir gülümsemeyle Serpil Hanım’a dönüp, “Zahmet olmasın, iyiyim, sadece ufak bir ağrı,” dedim. Bakışlarımı Bahar’a çevirerek devam ettim, “Sıcak bir banyo yapınca geçer.”
Bahar hafifçe kıkırdamaktan kendini alamadı, ama gözlerindeki şefkat dolu ifadeyi gördüm. Serpil Hanım bize anlayışla başını eğdi. “Nasıl isterseniz, Derin Hanım,” dedi.
Bahar, Serpil Hanım’a teşekkür edip, “Bugün erken çıkabilirsiniz,” dedi. Serpil Hanım da “Teşekkür ederim, Bahar Hanım,” diyerek oradan sessizce ayrıldı.
Hain planlar için gönderdiğini adım gibi biliyorum.
Bahar kolunu belime dolayarak beni yukarı, yatak odasına çıkardı. Odaya vardığımızda derin bir nefes alıp, “Beni düşündüğün için sağ ol, ama gayet iyiyim,” dedim gülerek. Bahar’la göz göze geldik, onun bu kocaman evde yanımda olmasını ne kadar sevdiğimi düşündüm bir an. Sessizliğimizi bozmadan ebeveyn banyosuna geçip suyu açtım, sıcak suyun akmasını beklerken biraz etrafa bakındım. Etraf gerçekten çok huzur vericiydi; odanın lüks ama sade havası beni rahatlatıyordu.
Banyo keyfi yapıp iyice rahatladıktan sonra kendimi yenilenmiş gibi hissederek banyodan çıktım. Üzerimdeki bornozu düzelterek etrafıma göz gezdirdim, ama Bahar odada değildi.
Dolabı açıp çabucak giyinmeye koyuldum. Üstüme askılı, yumuşacık bir bluz, altıma da kısa bir şort geçirdim. Hava normalde soğuk olmasına rağmen ev sıcacıktı o yüzden rahat bir kombin seçmiştim; kıyafetler oldukça sade ama aynı zamanda şıktı. Saçlarımı hafifçe omzuma bırakarak odayı bir kez daha gözden geçirdim.
Tam odadan çıkıp Bahar’ı aramaya koyulacakken, kapıdan içeri Bahar girdi. Gözleri üzerime kayınca durdu, hafif bir gülümseme yerleştirdi yüzüne.
“Hazır mısın?” dedi usulca, o kendine güvenen ifadesiyle.
Yavaş adımlarlar bana yaklaştı, elleri kalçamda gezinirken nefes alışverişlerim düzensizleşmeye başlamıştı.Kalçalarımdan tutup beni kaldırdı ve nazikçe yatağına bıraktı. Kendisi de yanıma geldi ve elleri tekrar üzerimde gezinerek belime indi.
"Sabırsızsın değil mi?" Dedim mavi gözleri yeşil gözlerimle birleşirken.
Bahar seksi ses tonuyla kulağıma eğilerek "Senin için her zaman sabırsızım karıcığım," dedi. Bu ses tonu beni kendisine daha çok çekiyordu.
Bluzumu kavrayıp çıkardı. Gözleri vücudumda, göğüslerimde gezinirken alt dudağını dişledi. Bayılıyorum bu hareketlerine. Şortumu ve külodumu hafifçe aşağı kaydırarak yavaşça çıkarmıştı.
Aniden yatakta kalkarak odada ki dolaba yöneldi. Anlamsızca ne yaptığını izlemekten başka çarem yoktu. Dolabının arka köşelerinden bir şey çıkardı. Elindekini görmemle gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Dolaptan çıkardığı şey bir strapondu, kalınlığı ve uzunluğu korkutucu derecede fazlaydı.
Yok ebesinin amı, bu şeyi benim içime sokmayı mı planlıyor. Bu benim içime nasıl girecekti? Ve neden bu alet Bahar'da vardı.
Bahar yatağın yanına gelince duraksadı. "Daha önce denemiş miydin aşkım?" Alt dudağımı dişlerken başımı olumsuz anlamda salladım.
Bahar yanıma oturdu ve tekrar saçlarımı okşamaya başladı. "Görüntüsü birazcık gözünü korkutabilir. Ama canını olabildiğince acıtmamaya çalışacağımdan emin olabilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Aşkın Gölgesinde (Öğretmen x Öğrenci GxG)
RomanceDerin, sıradan bir öğrenci olarak başladığı okul hayatında, İngiltere'den gelen gizemli ve soğuk Bahar Arslan'ın öğretmeni olmasıyla dünyası altüst olur. Farklı geçmişlere ve karakterlere sahip olmalarına rağmen, aralarındaki çekim inkâr edilemezdir...