"Just what kind of training did they do?"Mereka bertanya antara satu sama lain.
Ketika mereka mula memerhati,mereka semua kagum dengan latihan pelajar kelas Odd.
Hal ini kerana ada yang buat push-up. Tetapi,push-up mereka berbeza. Kerana seorang di bawah push-up dengan menjadikan tangannya dalam bentuk penumbuk sedangkan seorang lagi di atas dengan satu jari. Yang di atas sentiasa menukar posisi jari nya setelah beberapa minit. Mereka ialah Karl yang berada di atas dan Kondrad di bawah.
"Are they humans?"
Ada juga yang menguatkan otot biseps dan triseps dengan menggunakan dahan pokok yang kukuh. Apa yang mengejutkan mereka ialah,Orang tersebut ialah Anirma dan Amalina! Mereka berdua memanjat pokok dan setelah memastikan mereka mendapati dahan tersebut kukuh. Tambahan pula,mereka berada agak tinggi di udara,makanya jika mereka jatuh, pastinya sakit! Mereka berdua memasukkan tudung ke dalam baju dan baju ke dalam seluar bagi mengelakkan pakaian mereka bergerak. Begitu juga dengan Min.
Selain itu,mereka mendapati dua pasangan sedang berlawan. Satu pasangan menggunakan tenaga fizikal mereka iaitu berlawan secara bare hands. Mereka ialah Nin dan Ming. Sedangkan satu lagi pasangan,iaitu Shin dan Mo berlawan menggunakan kayu yang agak besar. Mereka memegang kayu tersebut bagaikan sedang memegang pedang!
Dan yang terakhir,Henriette dan Xarian. Mereka berdua tidak kelihatan di situ. Tetapi,sebenar tadi,mereka kelihatan sedang warm up. Dan setelah itu,mereka pun mula berlari ke tempat lain,secara bertentangan.
Di sisi Henriette dan Xarian.
Setelah memastikan benar-benar tiada orang di sekeliling,Xarian meletakkan sesuatu yang agak jauh daripada mereka dan menjadikannya bentuk segi empat. Setelah memastikan mereka dikelilingi benda itu,Henriette menekan sesuatu dan pelindung yang berbentuk segi empat sehingga mencecah pun terhasil. Walaupun tinggi,ianya tidak kelihatan
"Nice."
Mereka mula memasang kekuda. Sebenarnya,mereka berlari ke tempat yang bertentangan untuk mengelak daripada kumpulan TFC yang asyik memerhatikan mereka. Tanpa sesiapa beritahu sekalipun,mereka semua mengetahui bahawa ada mata yang memerhati.
Tetapi,walaupun setelah memastikan tiada sesiapa di sekeliling, mereka tetap perlu memasang pelindung kerana impak daripada perlawanan mereka akan mengakibatkan kerosakan di sekeliling mereka. Malah mereka mungkin dijejaki oleh akhi dan ukhti.
Tanpa bercakap banyak,mereka mara ke arah masing-masing dan berlawan. Sebaik sahaja mereka bertembung,debu mula berterbangan sehingga menyebabkan keadaan di dalam tidak kelihatan.
Kembali ke sisi geng TFC,
Mereka terlalu khusyuk memerhati sehinggalah,
"Why don't you guys just come out already?" Shin bersuara mengejutkan mereka yang lain.
"Yeah. Pandangan korang creepy tau." Nin berkata dengan santai.
"Keluar je lah,dasar stalker." Karl berkata dengan senyuman sinis.
"Ma..mana ada kami s...stalk..." Seara cuba mempertahankan maruahnya. Dan tanpa sengaja keluar dari persembunyiannya. Melihat itu,mereka yang lain juga turut sama keluar memandangkan sudah ketahuan.
"Whatever. Kalau nak tengok,tengok je. Tak perlu nak spy bagai." Nin berkata tanpa kisah.
"Erm..."
Maka,mereka sambung melihat pelajar kelas Odd berlatih,tanpa Henriette dan Xarian. Seperti tadi,mereka sangat kagum dengan latihan fizikal pelajar kelas Odd.
Setelah beberapa minit,
"Alright. That's it for today." Anirma berkata sambil turun dengan melepaskan tangannya. Menyebabkan dia terus sampai ke tanah dengan cepat. Mungkin kerana sudah terbiasa,Anirma dapat mendarat dengan baik. Begitu juga Amalina yang melakukan hal yang sama seperti Anirma.
YOU ARE READING
(2) ODD CLASS (Z Class season 2)
Фэнтезиsambungan Class Z sebelum ini. Walaupun setelah kematian rakan-rakan yang telah bersama mereka untuk masa yang lama,mereka tetap meneruskan hidup. Mereka sedar bahawa mereka perlu teruskan hidup,bukannya terus bersedih dengan mereka yang sudah tiad...