Rozdział 28

41 3 0
                                    


Shen Yu pozwolił Shang JunLin trzymać go bez słowa. Prawdę mówiąc, to był pierwszy raz, kiedy byli tak blisko siebie.

Ramiona mężczyzny były tak silne, że talia Shen Yu bolała od ściskania. Ale boleśnie zdawał sobie sprawę, że jest teraz potrzebny.

Nie potrafił powiedzieć, co czuł, ani jakie myśli chodziły mu po głowie. Zapach mężczyzny otaczał go ze wszystkich stron, w pełni wypełniając szczeliny między nim a światem zewnętrznym. Wydawało się, że trwało to wieczność, ale wydawało się też krótkie.

Nie wiedział, ile czasu minęło, zanim Shang JunLin powoli rozluźnił ramiona. -Ten cesarz zapomniał się.

Shen Yu nie kontynuował wcześniejszego tematu. Wiedział, że ludzie czasami potrzebują czasu, aby przetrawić pewne rzeczy. Jeśli ktoś z zewnątrz próbowałby zbyt mocno interweniować, zwiększyłoby to tylko ból.

-Wasza Wysokość, zraniłeś mnie przed chwilą. Shen Yu oparł się o Shang JunLina i oddychał powoli, aby złagodzić ból w talii.

-... Ten cesarz da ci lekarstwo.

Shang JunLin był już zaznajomiony z procedurą. U wezgłowia łóżka znajdowała się mała szafka pełna leków poprawiających krążenie krwi i usuwających siniaki, a także kilka niezidentyfikowanych maści przysłanych przez cesarski szpital.

-To nic poważnego.Shen Yu przycisnął dłoń Shang JunLina lekarstwem. -Wasza Wysokość, czy incydent z królem Huaiyu został już zakończony?

Shang JunLin: - Szybko przyznał się do winy, ale cesarz nadal uważa, że coś jest nie tak.

Shen Yu: -Wasza Wysokość czuje to samo co ja.

Shang JunLin: -Och? Co myśli szlachetny monarcha?

-Czy to nie wydaje się zbyt proste dla Waszej Wysokości? Shen Yu pociągnął Shang JunLin, by usiadła na miękkiej kanapie. -Opierając się na tym, co Wasza Wysokość powiedział wcześniej, król Huaiyu przez lata sadził krety w pałacu i nie został wykryty. To dziwne, że został tak łatwo zdemaskowany.

Shang JunLin skinął głową. -Jest wiele podejrzanych rzeczy na temat króla Huaiyu, a jego działalność obejmuje wiele lat. Ten cesarz jeszcze z nim nie skończył.

Król Huaiyu został zamknięty w mrocznym więzieniu, a specjalnie wyszkoleni ludzie przesłuchiwali go każdego dnia. Niestety, bez względu na zastosowaną metodę, rezultat był taki sam.

Albo przyznawał się natychmiast, albo nie chciał powiedzieć ani słowa. Im dłużej był przesłuchiwany, tym więcej podejrzeń i luk tworzył.

-A co z tymi kobietami? Powiedziały coś?

Odkąd obecność "Fei Meng" została odkryta w pałacu, byłe konkubiny, które wcześniej mieszkały na odległym dziedzińcu pałacu Yuzhang, zostały zamknięte w innym miejscu przez Shang JunLina. Jednym z powodów było zapobieżenie wyciekowi informacji, a innym wyeliminowanie szansy na ponowny atak. "Ich informacje były prawie takie same".

Chociaż wszystko mogło wydawać się rozwiązane, w rzeczywistości nie było żadnych wniosków.

-Opierając się na informacjach, których dowiedział się cesarz, król Huaiyu jest rzeczywiście jedną z osób stojących za spiskiem. Byłe konkubiny i niektórzy służący pałacowi byli jego oczami, z jednym wyjątkiem- powiedział Shang JunLin z filiżanką w dłoni.

-Młody eunuch, który groził konkubinie Yu? domyślił się Shen Yu.

Gdyby ten eunuch nie wykonał ruchu i nie przestraszył konkubiny Yu, nie poprosiłaby o pomoc, a bez jej zeznań nie dowiedzieliby się o królu Huaiyu tak szybko.

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz