Rozdział 5

53 3 0
                                    

Przez chwilę Shang JunLin wpatrywał się w Shen Yu niewyraźnymi oczami, ale nic nie powiedział.
Nie było wątpliwości, że Shen Yu był niezwykle przystojny. W końcu był znany ze swojej urody w całej stolicy. Na karmazynowym tle kołdry jego piękna twarz była jeszcze bardziej kusząca, a teraz ta piękność w czerwieni siedziała na łóżku, jego spojrzenie świeciło miłością, jakby tylko mężczyzna przed nim był w stanie wejść do jego oczu i serca. Absolutnie każdy byłby poruszony.
Ciśnienie powietrza wokół Shen Yu spadało coraz niżej, ale on zdawał się nie zdawać sobie z tego sprawy. Roześmiał się i wyciągnął rękę cesarza w czerni. -

-Wasza Wysokość, czas spać.

Usłyszawszy to, słudzy pałacowi wokół nich pochylali głowy coraz niżej. Meng Gonggong, który stał obok cesarza i czekał na niego, nie odważył się spojrzeć w górę. Westchnął do siebie. Młody pan rodziny Shen był taki dzielny.
Minęło ponad dziesięć lat, odkąd Shang JunLin wstąpił na tron. Po prowadzeniu żelaznej kawalerii do odzyskania imperium, jego działania stawały się coraz bardziej gwałtowne. Krążyły pogłoski, że cesarz zabił własnego ojca i braci i niesłusznie objął tron. Oczywiście, pod tłumieniem brutalnej siły, nikt nie odważył się rozpowszechniać takich plotek, chyba że na osobności.

Shen Yu spojrzał na drżących pałacowych służących. Jego dłoń już dotykała ręki cesarza. Przez dwa życia nigdy nie był tak blisko tak pięknego mężczyzny, ale Shen Yu również postrzegał to jako próbę. Dotknął lekko dłoni mężczyzny, ale był gotów się wycofać. Wtedy, ku swemu zaskoczeniu, cesarz chwycił za nadgarstek.
Shen Yu walczył, ale nie mógł się uwolnić. Zdumiony spojrzał na mężczyznę.

-Czy nie mówiłaś, że czas spać? 

Shang JunLin machnął ręką. 

-Wszyscy, odejść.

Paliły się czerwone świece i w mgnieniu oka w pokoju pozostały tylko dwie osoby, jedna siedząca, druga stojąca.
Gdy cesarz w czerni spojrzał na niego, Shen Yu poczuł lekką panikę. Nie chciał tego zrobić, prawda? Shen Yu wszedł do pałacu, bo ten człowiek nie interesował się pięknością. Nie chciał się z nim wiązać, OK?
Chwilę później Shang JunLin pochylił się. Zaskoczony Shen Yu cofnął się.
Shang JunLin zatrzymał się. 

-Wygląda na to, że plotki są nieprawdziwe. Najstarszy syn rodziny markiza Zhenbei wcale nie jest. . . " dżentelmenem.

Shen Yu, najstarszy syn markiza Zhenbei, był piękny, szlachetny i elegancki, wzorzec ponad marzenia niezliczonej rzeszy ludzi. Ale teraz, gdy rzeczywista osoba była przed nim, Shang JunLin odkrył, jak bardzo plotki bledną w porównaniu z rzeczywistością.
Shen Yu był zdezorientowany, ale potem przypomniał sobie, że jest sobą, a nie pochlebnym pochlebcą, o którym wszyscy mówili dziesięć lat później w jego poprzednim życiu. W tym życiu nie związał się z Shang JunYue. Nadal miał niezłą reputację.
To sprawiło, że poczuł nostalgię.
Shen Yu spojrzał na drugiego mężczyznę, aby upewnić się, że nie jest podniecony seksualnie i odetchnął z ulgą.

-Więc, kogo Wasza Wysokość woli, mnie takiego, jaka jestem teraz, czy mnie z plotek?"

Shang JunLin nie odpowiedział. Spojrzał uważnie na twarz Shen Yu. Plotki nie były do końca nieprawdziwe. Jeśli chodzi o wygląd Shen Yu, w rzeczywistości były one całkowicie trafne.

Shang JunLin puścił dłoń Shen Yu i cofnął się. -

-Ten cesarz uważa, że Szlachetny Monarcha Shen ma wyjątkowo grubą twarz.

Shen Yu odpowiedział uśmiechem. -

Tak długo, jak Wasza Wysokość to lubi, czy to ma znaczenie, że moja twarz jest gruba?

The Sickly Beauty Substitute Called It QuitsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz