Najpierw Shen Yu poczuł ciepło na swoich ustach, a następnie gorzki i cierpki smak leku.
-Mmn...Shen Yu opierał się, popychając mężczyznę, który był na nim do połowy.
Niestety, jego opór był daremny.
Czubek języka mężczyzny rozerwał perłowo białe zęby. Celem mężczyzny było podanie mu lekarstwa - nie naciskał głębiej. Ręce Shen Yu na ubraniu mężczyzny instynktownie się zacisnęły.
Lekarstwo, którego nie zdołał przełknąć na czas, wyślizgnęło się z kącika jego ust i zwilżyło kołnierzyk przy dekolcie.
Shen Yu nie mógł go odrzucić. Z jednej strony był potężny język mężczyzny, a z drugiej lekarstwo, które nieustannie napływało do jego ust. Wszystko, co mógł zrobić, to dostosować się do życzeń mężczyzny i połykać lekarstwo po trochu.
Po skończeniu lekarstwa w ustach, Shen Yu poczuł, jak coś delikatnie ociera się o jego dolne zęby. Kiedy podniósł wzrok, zobaczył, że mężczyzna wstał, jakby nic się nie stało. Zamierzał kontynuować karmienie go.
Shen Yu, nie zważając na nic innego, podniósł miskę z lekarstwem i bez wahania je przełknął.
W końcu zrozumiał, jak Shang JunLin zdołał nakarmić go lekarstwem, gdy był nieprzytomny. Shen Yu pomyślał, że lepiej byłoby pozostać nieświadomym.
Gdy Shen Yu posłusznie skończył lekarstwo, w oczach Shang JunLina pojawił się błysk żalu. Przyniósł przygotowane wcześniej kandyzowane owoce.
Po zjedzeniu kilku, Shen Yu w końcu poczuł, że jego usta nie są już tak gorzkie.-Czy Wasza Wysokość się poczęstuje?
Nie czekając na odpowiedź, Shen Yu podniósł kawałek i podał go do ust Shang JunLina. -W każdym razie, Wasza Wysokość skosztował goryczy, ponieważ nakarmiłeś mnie, więc Wasza Wysokość powinien również skosztować słodyczy.
Shang JunLin opuścił oczy i zjadł kandyzowany owoc z ręki Shen Yu.
-Czy jest słodki? Shen Yu przechylił głowę i spojrzał na twarz Shang JunLina.
-Jest słodkie.Kandyzowane owoce były słodkie, ale kandyzowane owoce karmione przez Shen Yu były jeszcze słodsze.
Po zażyciu lekarstwa, ubrania Shen Yu były trochę poplamione. Nie miał ochoty wracać do łóżka, więc tak było dobrze. Poinstruował Shang JunLina:-Wasza Wysokość pobrudził moje ubranie. Proszę przynieść czyste.
Shang JunLin spełnił prośbę Shen Yu i przyniósł mu coś czystego do ubrania.
Shen Yu zabrudził swoją bieliznę. Zanim się przebrał, spojrzał na Shang JunLin. -Czy Wasza Wysokość nie powinna unikać niestosowności?Zasygnalizował Shang JunLinowi, by się pospieszył i wyszedł.
Shang JunLin był niewzruszony. -Czy jest jakaś część ciała szlachetnego monarchy, której cesarz nie widział?
Shen Yu po prostu patrzył na niego bez słowa. W końcu Shang JunLin został pokonany.-A co jeśli ten cesarz odwróci się i nie spojrzy?
Po tych słowach Shang JunLin odwrócił się.
Widząc, że naprawdę nie ma zamiaru odchodzić, Shen Yu szybko zmienił ubranie, a następnie podniósł swoją zewnętrzną szatę i założył ją. -Gotowe.
Shang JunLin odwrócił się i podszedł, aby wyprostować rozczochraną zewnętrzną szatę Shen Yu.
Ich śniadanie było już przygotowane. Wiedząc, że obaj panowie już wstali, Meng Gonggong kazał służbie przynieść posiłek.
CZYTASZ
The Sickly Beauty Substitute Called It Quits
RomanceShen Yu był szczerze zakochany. Dla dobra tej osoby Shen Yu zignorował swoje chore ciało i spiskował, by obalić tyrana. Dopiero po śmierci Shen Yu poznał prawdę. Był postacią z książki, a mężczyzna, którego kochał, postrzegał go jedynie jako zastępc...